wrote: DIK
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
View on SoundCloud
Ik vind hem heerlijk
Alleen zonde dat hij verder niets met de melodie van 1:53 heeft gedaan.
Ik vind hem heerlijk
Wauw wat een drive in de climax
Die sound doet me trouwens ergens aan denken, Een Defqon anthem oid?
Heerlijk, deze man kan ook zo'n lekkere harde platen maken.
die man kan een partij produceren 
Wat is deze gast goed geworden. wat een kick ook 
Vette track zeg!
Komt me inderdaad ook bekend voor. Komt dat geluid niet voor in Unite?wrote:Wauw wat een drive in de climaxDie sound doet me trouwens ergens aan denken, Een Defqon anthem oid?
Dit is toch een heel fijn plaatje hoor, geen vervelende screeches
Dat geluidje zit ook in Noisecontrollers - Unite inderdaadwrote:Die sound doet me trouwens ergens aan denken, een Defqon anthem oid?
Heel erg vet gedaan dit! Al zou een 2e climax met die chille melo ook wel heel erg fijn zijn gewest.
Deed mij heel erg denken aan de intro van Cats, Jets & Breaks!wrote:Vette track zeg!
Komt me inderdaad ook bekend voor. Komt dat geluid niet voor in Unite?wrote:Wauw wat een drive in de climaxDie sound doet me trouwens ergens aan denken, Een Defqon anthem oid?
Wat een track, heeft laatste tijd wel veel vette tracks 
wrote:Dit is toch een heel fijn plaatje hoor, geen vervelende screeches![]()
Dat geluidje zit ook in Noisecontrollers - Unite inderdaadwrote:Die sound doet me trouwens ergens aan denken, een Defqon anthem oid?
Unite inderdaad!wrote:Vette track zeg!
-
S
Weet hem nog wel te waarderen al heb ik liever zijn melodieuze tracks.
Melodie uit dat deel doet me denken aan Wasted Penguinz & Adrenalize - Chasing Dreams. Kicks passen er niet echt bij inderdaad, al is het wel een lekkere track voor mij.wrote:View on SoundCloud
Ik vind hem heerlijk![]()
![]()
![]()
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Dit is zo goed, echt de vocals zijn echt heel vet gedaan.
Vette sounds, goede kick. Had eventueel nog wat meer met de melodie kunnen doen, maar desalniettemin: wederom dikke track.
Blij dat atmozfears zich zowel in raw als euforisch goed kan vinden.

Blij dat atmozfears zich zowel in raw als euforisch goed kan vinden.
Ze zijn hier van genomenwrote:Dit is zo goed, echt de vocals zijn echt heel vet gedaan.
View on YouTube
jezus wat een vet filmpjewrote:Ze zijn hier van genomenwrote:Dit is zo goed, echt de vocals zijn echt heel vet gedaan.
View on YouTube
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Leuke plaat. Kicks zijn fijn en zeurende synth vind ik ook goed bij passen
Beetje jammer van die Noisecontrollers kicks in de midintro, maar wel een vette track 
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Edit: moet wel zeggen dat ik de intro en vocals erg goed gedaan vind, alleen vind ik Qlimax waarin de harde kick komt tamelijk saai eigenlijkwrote:die man kan een partij produceren
Last edited by CiRiXxX on 13 Jan 2015 15:54, edited 1 time in total.