Last edited by NickDB on 06 Oct 2014 16:26, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01My Soul To Take (Original Mix)
- 02My Soul To Take (Radio Edit)
- 03Raggamuffin (Original Mix)
- 04Raggamuffin (Radio Edit)
-
SHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Klinkt wel bruut op het eerste gehoor!
Dit is wel laagste van het laagste kwaliteit zowat, maarrrrr dit klinkt weer lekker zoals zijn oudere tracks 
Ik ben heel benieuwd naar deze track in een hogere kwaliteit 
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Heel erg benieuwd naar!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Saai, alleen maar screeches. Had liever iets als History gehoord, want dit soort tracks kunnen we nu wel dromen.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Kan hier niet genoeg uit opmaken
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
wrote:Heel erg benieuwd naar!
Desondanks wacht ik nog even op HQ.wrote:Saai, alleen maar screeches. Had liever iets als Haunter of the Dark/No Time To Sleep gehoord, want dit soort tracks kunnen we nu wel dromen.
Ik vind hem juist in de richting van Haunter Of The Dark klinken, dus ik wacht even af op HQ, maar heb er goede hoop bijwrote:Desondanks wacht ik nog even op HQ.wrote:Saai, alleen maar screeches. Had liever iets als Haunter of the Dark/No Time To Sleep gehoord, want dit soort tracks kunnen we nu wel dromen.
Dat sommigen hier al iets uit op kunnen maken :p
Redelijk wat ja, alleen heeeeeel weinig uit de kick want de kwaliteit is gewoon echt poep, maar het deuntje en de screeches etc en de kickrolls klinken wel primawrote:Dat sommigen hier al iets uit op kunnen maken :p
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
Ik vind hem juist in de richting van Haunter Of The Dark klinken, dus ik wacht even af op HQ, maar heb er goede hoop bij
Juist! Ben erg benieuwd
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Klinkt misschien raar, maar vind de climax ook nog wel op Unleashed lijken van moridin alleen dan zonder die hele lange uithalen
-
DHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
Snap niet dat mensen hier een oordeel over kunnen geven. Ik hoop in ieder geval dat Adaro zn oude stijltje weer een beetje terug krijgt, en niet zoals die remix van mad dog
Heb even geprobeerd het geluid duidelijker te maken door de hoge tonen omhoog te gooien en de bass wat minder: View on SoundCloud
En is de naam niet unleash the beast? (ivm met adaro die terug is? ik zeg maar wat)
En is de naam niet unleash the beast? (ivm met adaro die terug is? ik zeg maar wat)
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dat heeft veel geholpen!
Begin nou ook niet met Optimized/Mastered Rips he. :")
Of je klikt op het filmpje boven je commentwrote:Heb even geprobeerd het geluid duidelijker te maken door de hoge tonen omhoog te gooien en de bass wat minder: View on SoundCloud
En geen idee wat de titel is
hehe, nou dat was wel mijn planwrote:Dat heeft veel geholpen!Begin nou ook niet met Optimized/Mastered Rips he. :")
-
HHardtraxxer
- 189 posts member since 2013
- last seen Jun 2020
Vind die andere net iets vetter maar deze is ook ziek 
Draaide Adaro deze relatief aan het begin van zijn set? Want ik weet dat er ergens aan het begin een onbekende track (voor mij althans) was waar ik ineens van in de lucht schoot. Wát een drive.