Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Best vette kick. 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Klinkt nog wat leegjes, maar de pitchkick op het einde vind ik dan wel weer leuk. 
meh valt me toch tegen van Audiofreq, heeft normaal wel dikke kicks maar dit vind ik slapjes
-
K
Elke track is qua opzet zowat het zelfde... Sounds zijn wel vaak anders maar dit maakt het helaas wel zo dat ik Audiofreq de laatste tijd steeds minder interessant vind worden 
Audiofreq postte een paar maanden terug op instagram een artwork (kan hem nu even niet vinden) waarbij hij zei dat hij z'n nieuwe E.P. aan het voorbereiden was. Artwork komt overeen met de artwork van deze track op soundcloud, dus hopelijk komt hij snel op die E.P.
Edit: laat maar. hij liet het releasen op HWS
Edit: laat maar. hij liet het releasen op HWS
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Intresse gewekt 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Voor de duidelijkheid, dit heeft hij gisteren gemaakt. Ga er maar vanuit dat hier nog heel veel aan veranderd.
-
S
Normaal nooit zo'n fan van deze man maar dit klinkt goed. Niet meer te veel meer aan aanpassen imo.
die kicks van hem laatste tijd.. jezus.. apart maar hard 
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Klinkt veelbelovend, Audiofreq altijd +1!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dus alles wat origineel is is vet? Lijkt me een vervelende maatstaf voor veel dingen.wrote:Die kick is origineel dus vet
-
S
Wat een interpretatie..wrote:Dus alles wat origineel is is vet? Lijkt me een vervelende maatstaf voor veel dingen.wrote:Die kick is origineel dus vet
Ik bedoel (de meeste) originele kickswrote:Wat een interpretatie..wrote:Dus alles wat origineel is is vet? Lijkt me een vervelende maatstaf voor veel dingen.wrote:Die kick is origineel dus vet
chain reaction had kicks die ongeveer hetzelfde klonken
wrote:Klinkt nog wat leegjes
-
S
Heb hem even leuk gevonden maar kan hem nu al niet meer aanhoren 
Audiofreq stelt me al ruim een jaar nooit teleur, nu opnieuw niet. Hele dikke track!
Ik vind hem echt vet! Krijg er geen genoeg van 
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013