Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystic Dummy schreef:
We gaan nu alle huilies weer krijgen :')

geen hardcore als afsluiter
your time is wasted
wildstylez is niet afsluitwaardig

houd allemaal jullie bek met je gezeik en ga dan naar huis als de hardcore tent stopt ipv te gaan janken :thumbdown:


Ik vond m top :thumbsup:



hardcore afsluiting hoort gewoon bij defqon, ga alle afsluit sets maar trug kijken. vind het sowieso vaag (en ben helemaal geen pro hardcore fan) dat er op defqon geen hardcore dj op de main afsluit.

het is tocht een feest met meerdere stylen, en de main is altijd alleen maar hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Mystic Dummy schreef:
We gaan nu alle huilies weer krijgen :')

geen hardcore als afsluiter
your time is wasted
wildstylez is niet afsluitwaardig

houd allemaal jullie bek met je gezeik en ga dan naar huis als de hardcore tent stopt ipv te gaan janken :thumbdown:


Ik vond m top :thumbsup:



hardcore afsluiting hoort gewoon bij defqon, ga alle afsluit sets maar trug kijken. vind het sowieso vaag (en ben helemaal geen pro hardcore fan) dat er op defqon geen hardcore dj op de main afsluit.

het is tocht een feest met meerdere stylen, en de main is altijd alleen maar hardstyle

Technoboy die vele jaren heeft afgesloten, draaide nooit hardcore....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
horst schreef:
al dat gezeur.... daar hou ik niet van, ik vond het gewoon een topfeest. met een paar flinke knallers op het einde, die 160 BPM track was echt te bruut voor woorden


nou heeft toch nog 1 iemand een leuk feestje gehad


jep :) dat heb ik zeker, samen met ongeveer nog 40.000 mensen - hardtraxx leden
(grapje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
20. ---Andre Hazes Break--- :')


Dit was geniaal, iedereen meezingen!
Was sfeerverhogend in mijn ogen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat we beter op Q-dance kunnen zeiken dan WS of HHZ.. Deze mensen zijn gewoon niet in staat om een dergelijk feet tot een goed einde te brengen.. Maar als je van te voren hoopt dat ws een super afsluiting zou zijn ben je gewoon dom. Dat is hetzelfde als hopen dat NL wereldkampioen wordt.. Hij heeft een degelijke set neergezet, die de middelmaat niet overstijgt. Dus je kan nu blijven zeiken maar er veranderd niks, 2/3 van de mensen die bij de afsluiting waren stonden stil, en stonden al helemaal niet te wachten op HC of een snoei harde set van zany.. En Q kiest overduidelijk voor de massa
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je mag afsluiten dan moet je ook een goede DJ zijn. En een goede DJ gaat geen half-gare heppiedepeppiehardstyle draaien als ie als laatste staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Als je mag afsluiten dan moet je ook een goede DJ zijn. En een goede DJ gaat geen half-gare heppiedepeppiehardstyle draaien als ie als laatste staat.


deepack for president
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een Hardcore DJ als laatste! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha, als je bij Titan wegkwam dan begon je hier spontaan te janken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Hahahaha, als je bij Titan wegkwam dan begon je hier spontaan te janken xd


heb de mainstage op defqon altijd al gemeden, in de blue word het feest gebouwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Rik schreef:
Hahahaha, als je bij Titan wegkwam dan begon je hier spontaan te janken xd


heb de mainstage op defqon altijd al gemeden, in de blue word het feest gebouwd

Ben ong. hele dag in de blue geweest. Maar Titan sloot de purple af hoor :) Ben alleen 't laatste kwartiertje naar wildstylez gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een niveau dit topic. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was absoluut niet het hardste, maar ik vond het op zich wel geinig. De sfeer was goed en de muziek aardig. Meer wil je eigenlijk niet als afsluiting toch? bovendien: als je persé zo hard wilt had je zo verschrikkelijk veel opties, van Isaac tot Deepack tot Titan. Als dat niet goed genoeg is draaide Kutski ook hardstyle en dan heb ik het nog niet eens over die Schranztent, Drokz in de Industrial en Unexist/Partyraiser. Daar kon je je lol op qua hardheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Laat ze die happy afsluiter dan maar in een stage ergens heel ver weg doen.
Bij een afsluiting verwacht men een eindshow, nog een (half) uur echt knallen en een groots publiek. Dat is afsluiten. De setjes van titan, hoe hard dan ook is ook geen perfecte afsluiting, gezien dat 2 van die elementen mist, en die set van wildstylez mist er ook 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij zou dit perfecte afsluiter zijn hoor, hoeft voor mij geen half uur hardcore te rammen. Ben namelijk hardstyleliefhebber :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

leuk dat ik het vuurwerk nog meepakte plus de forgotten moments remix :worship: maar voor de rest heel erg blij geweest dat ik bij titan stond aan deze tracklist te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Voor mij zou dit perfecte afsluiter zijn hoor, hoeft voor mij geen half uur hardcore te rammen. Ben namelijk hardstyleliefhebber :thumbup:

Er bestaat ook nog harde hardstyle.. atrocious is iets hard en yellow minute redelijk. De rest was allemaal hardstyle voor tussen 12-5
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het lekkere hardstyle voor festival, daarbij, er was ook nog titan , deepack, ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 21:47 
 
Hardtraxx Elite

Ben zo blij dat ik hier niet ben heen gegaan, rondje gelopen op het eind en nog een tijdje bij unexist. Enige hardstyle die me echt heeft overtuigd waren die van B-front & Zany :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe was Unexist J4M?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dit was absoluut niet het hardste, maar ik vond het op zich wel geinig. De sfeer was goed en de muziek aardig. Meer wil je eigenlijk niet als afsluiting toch? bovendien: als je persé zo hard wilt had je zo verschrikkelijk veel opties, van Isaac tot Deepack tot Titan. Als dat niet goed genoeg is draaide Kutski ook hardstyle en dan heb ik het nog niet eens over die Schranztent, Drokz in de Industrial en Unexist/Partyraiser. Daar kon je je lol op qua hardheid.

Maar als vooraf beloofd wordt dat er hardcore gedraaid wordt en dat het hard gaat dan vindt ik dat erg slecht. Zeg dan vooraf ik zal eindigen met hardstyle. Dan weten we genoeg en kan je een andere stage opzoeken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Ik denk dat we beter op Q-dance kunnen zeiken dan WS of HHZ.. Deze mensen zijn gewoon niet in staat om een dergelijk feet tot een goed einde te brengen.. Maar als je van te voren hoopt dat ws een super afsluiting zou zijn ben je gewoon dom. Dat is hetzelfde als hopen dat NL wereldkampioen wordt.. Hij heeft een degelijke set neergezet, die de middelmaat niet overstijgt. Dus je kan nu blijven zeiken maar er veranderd niks, 2/3 van de mensen die bij de afsluiting waren stonden stil, en stonden al helemaal niet te wachten op HC of een snoei harde set van zany.. En Q kiest overduidelijk voor de massa



+ miljoen

geef mij de oude tijd terug :cry:
ik snap ook niet dat iedereen van headhunterz houd :x
als poppie joppie muziek die naar top 40 luistert headhunterz goed vind dat snap ik maar de rest :sick:

maarja dat heet weer alles met scantraxx te maken en nu-style :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Hahahaha, als je bij Titan wegkwam dan begon je hier spontaan te janken xd

Stond je nadat Titan stopte met draaien ook vooraan te schreeuwen dat er meer moest komen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
18. Zatox - How Much Can U Take (Jeff-E & Isaac How Much Can You Talk Mix)


:lol:

Saaie lijst, enig pluspuntje is Yellow Minute remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 07:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Khadber schreef:
Dit was absoluut niet het hardste, maar ik vond het op zich wel geinig. De sfeer was goed en de muziek aardig. Meer wil je eigenlijk niet als afsluiting toch? bovendien: als je persé zo hard wilt had je zo verschrikkelijk veel opties, van Isaac tot Deepack tot Titan. Als dat niet goed genoeg is draaide Kutski ook hardstyle en dan heb ik het nog niet eens over die Schranztent, Drokz in de Industrial en Unexist/Partyraiser. Daar kon je je lol op qua hardheid.

Maar als vooraf beloofd wordt dat er hardcore gedraaid wordt en dat het hard gaat dan vindt ik dat erg slecht. Zeg dan vooraf ik zal eindigen met hardstyle. Dan weten we genoeg en kan je een andere stage opzoeken. ;)


Tja, iedereen verstaat iets anders onder "hard". Voor Wildstylez z'n doen was dat einde wel hard.
Al vind ik dat het wel wat langer hard mag gaan, met de nadruk op hard. (niet per se Hardcore)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle