Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik bedoelde te zeggen dat als jullie en de dagjesmensen eens ophouden met die instelling van, we kunnen er toch niets aan doen, je er uiteindelijk wel wat aan kan doen. Q-dance is namelijk in die machtspositie, omdat jullie je als slaven gedragen. :P


Ik sowieso niet! Decibel voor mij, geen Defqon! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik bedoelde te zeggen dat als jullie en de dagjesmensen eens ophouden met die instelling van, we kunnen er toch niets aan doen, je er uiteindelijk wel wat aan kan doen. Q-dance is namelijk in die machtspositie, omdat jullie je als slaven gedragen. :P

Deels met je eens. Ik vind ook dat Q wat moet gaan veranderen, vooral aan de variatie dj's op een gemiddelde mainstage. Maar ik kom voornamelijk niet voor zulke dj's op een feest, mijn agenda die dag alsvolgt: Slim Shore, Psyko Punkz, Digital Punk, Zany/Intractable One, Tatanka, Alpha² vs Beat Providers, B-front, kwartier Deepack en afgesloten bij Titan. Ik ben voornamelijk op de blue geweest alleen omdat ik totaal weg ben van raw-hardstyle. Waarom zou ik Defqon 1 dan moeten boycotten voor een 'dat' pareltje van een line-up. Rest intresseert mij eigenlijk weinig. Scheelt ook wel dat dit jaar de line-up eerder bekent was dan kaart verkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Als de line up idd maar voor de kaarverkoop bekend wordt is er niks aan de hand! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand een foto van die kerel van q-dance radio met zen brak-engels? Kan ik op zen gezicht kloppe als ik em zie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.podtrac.com/pts/redirect.m4a ... STYLEZ.mp3

HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Couldn't agree more;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle