Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Mar 2025
Stef-men wrote:woow! mensen! als jullie erbij waren geweest dan waren er VEEEEL meer positieve reacties geweest echt waar!
want WAT ging het LOS! :love: :thumbsup: :thumbsup:
De meeste die hier reacties plaatsen waren er volgens mij bij maat :P
maargoed, ik neem deze set toch even mee!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Tel wrote: Ik ben lekker bij Titan geweest :whistle: dat was pas maximaal beuken :bomb:
Hou je mond jij :P
Hardtraxxer
148 posts member since 2009
last seen Mar 2012
dutch_hardstyle wrote:
Stef-men wrote:woow! mensen! als jullie erbij waren geweest dan waren er VEEEEL meer positieve reacties geweest echt waar!
Geloof mij als al deze mensen erbij waren geweest zouden ze wel anders gepraat hebben!
ik begin mij echt mateloos te ergeren aan al het gezeik om van alles en nog wat!
oke jullie mening mag je geven maar het valt me op dat er weinig positiefs uitkomt!
als je echt van de muziek houdt denk je niet zoveel na maar dan ga je gewoon los en geniet je van alles om je heen! -.-
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Stef-men wrote:
dutch_hardstyle wrote:
Geloof mij als al deze mensen erbij waren geweest zouden ze wel anders gepraat hebben!
ik begin mij echt mateloos te ergeren aan al het gezeik om van alles en nog wat!
oke jullie mening mag je geven maar het valt me op dat er weinig positiefs uitkomt!
als je echt van de muziek houdt denk je niet zoveel na maar dan ga je gewoon los en geniet je van alles om je heen! -.-
Omdat er zowat niks positief was :')
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Misschien wel de slechtste afsluiter van defqon ever, gelukkig kon je op andere areas harder afsluiten :yes:
Hardtraxxer
last seen Mar 2012
Hidden Source wrote:Misschien wel de slechtste afsluiter van defqon ever, gelukkig kon je op andere areas harder afsluiten :yes:
Totaal niet mee eens! ik vond het een prima afsluiter! die 160 BPM track en daarna nog ff een echt hardcore nummertje als afsluiter! als je hardcore horen wilt moet je toch echt naar de black gaan
Hardtraxxer
last seen Mar 2012
voor iedereen die zeikt!

blijf de volgende keer lekker thuis!! dan krijgen misschien de echte liefhebbers een kaartje ;)
ga je maar met je sjaggie kop lekker thuis radio luisteren
G
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2010
last seen Feb 2012
Jezus wat een gezeik zeg
Geweldige afsluiter :innocent:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Stef-men wrote:voor iedereen die zeikt!

blijf de volgende keer lekker thuis!! dan krijgen misschien de echte liefhebbers een kaartje ;)
HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH

gozertje :')
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
G1LL wrote:
Tel wrote: Ik ben lekker bij Titan geweest :whistle: dat was pas maximaal beuken :bomb:
Hou je mond jij :P
set word uitgezonden dus je kan later nog even genieten van wat je gemist hebt xd
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022

zeker je 1e defqon of niet, ben 3 jaar geleden geweest kan je vertellen dat het toen egt wel beter was hoor.

ondanks de regen was het nog beter
Hardtraxxer
last seen Mar 2012
Tel wrote:

jaaaa nu doe je zo! maar toch heb ik gelijk ouwe! :kiss2:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
ik hoorde dat de sets als podcast worden uitgezonden, presented and hosted by jeff e :P
wat een held is da :worship: :whistle:
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
20. ---Andre Hazes Break--- :')
Hardtraxxer
last seen Mar 2012
djpatt wrote:

zeker je 1e defqon of niet, ben 3 jaar geleden geweest kan je vertellen dat het toen egt wel beter was hoor.

ondanks de regen was het nog beter
ik zeg niet dat het 3 jaar geleden niet top was! heb je mij NOOIT horen zeggen! niet alles zal ook even goed zijn! maar komop als je echt van de muziek houdt dan maakt het je gewoon niet uit! dan geniet je lekker met je vrienden(in) een drankje avond zonnetje misschien nog op je kop! eens? ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
je hebt ook wel deels gelijk, maar op zich kan je er nog niet over mee praten :P
eens?

laten we weer ontopic gaan, en discussieren over deze set.

ik vind gewoon dat defqon met minimaal 4 hardcore tracks moet worden afgesloten. dit is gewoon typisch
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
Stef-men wrote:
Tel wrote:

jaaaa nu doe je zo! maar toch heb ik gelijk ouwe! :kiss2:
Ik ga hier geen eens op in ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Blij dat ik thuis ben gebleven, hoewel er her en der wel goede setjes waren van wat ik gehoord heb, maar bij die artiesten kom je toch nooit als je met een groep bent. Ik vond de afsluiter van vorig jaar al slecht, maar dit is nog slechter. Ik heb helemaal niks met hardcore, maar zelfs harde hardstyle (vroeger was dit een pleonasme :P ) kon er niet vanaf. Op 1 nummer na. En bij de andre hazes break had ik het niet meer :lol:
S
Lol, welke hardcore afsluiting?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Lyst wrote:Blij dat ik thuis ben gebleven, hoewel er her en der wel goede setjes waren van wat ik gehoord heb, maar bij die artiesten kom je toch nooit als je met een groep bent. Ik vond de afsluiter van vorig jaar al slecht, maar dit is nog slechter. Ik heb helemaal niks met hardcore, maar zelfs harde hardstyle (vroeger was dit een pleonasme :P ) kon er niet vanaf. Op 1 nummer na. En bij de andre hazes break had ik het niet meer :lol:
harde hardstyle een pleonasme idd :P
Hardtraxxer
206 posts member since 2008
last seen Feb 2013
We gaan nu alle huilies weer krijgen :')

geen hardcore als afsluiter
your time is wasted
wildstylez is niet afsluitwaardig

houd allemaal jullie bek met je gezeik en ga dan naar huis als de hardcore tent stopt ipv te gaan janken :thumbdown:

Ik vond m top :thumbsup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
@ bovenstaande, moeilijk he kritisch zijn? Waarom zou je niet ontevreden mogen zijn terwijl het in jouw ogen beter kan? Je gaat toch ook boos worden als je in een duur restaurant gebakken stront krijgt terwijl ze daar veel beter kunnen koken?

06. Southstylers - Crystal
19. Alpha2 & Wildstylez - Atrocious
23. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha2 Remix)
25. Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)

Voor de rest waar-de-loos als afsluiter.
Ik hoop dat dit de laatste keer is dat Q-dance een willekeurig iemand/anthem-maker af laat sluiten op Defqon.1 Dit was echt niks. De volgende keer aub Zany ofzo af laten sluiten.

Maar wel kippenvel toen Forgotten Moments werd gedraaid :love: . Onverwachts!
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
dawasiknie wrote:@ bovenstaande, moeilijk he kritisch zijn? Waarom zou je niet ontevreden mogen zijn terwijl het in jouw ogen beter kan? Je gaat toch ook boos worden als je in een duur restaurant gebakken stront krijgt terwijl ze daar veel beter kunnen koken?

06. Southstylers - Crystal
19. Alpha2 & Wildstylez - Atrocious
23. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha2 Remix)
25. Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)

Voor de rest waar-de-loos als afsluiter.
Ik hoop dat dit de laatste keer is dat Q-dance een willekeurig iemand/anthem-maker af laat sluiten op Defqon.1 Dit was echt niks. De volgende keer aub Zany ofzo af laten sluiten.

Maar wel kippenvel toen Forgotten Moments werd gedraaid :love: . Onverwachts!
Iemand als Zany als 1 na laatste en als laatste gewoon een hardcore DJ..
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Jor-D wrote:Wees niet getreurd. In het krantje wat we na afloop van Defqon hebben gekregen staat dat alle sets zijn opgenomen en later als podcast beschikbaar worden gesteld ;)
Dan pak ik ze later in HQ mee, bedankt voor de mededeling :thumbup:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
dit was echt ondermaats... heb bpmtapper gebruikt op me iphone.. en ging niet harder dan 160 bpm..