Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
Heeft iemand de liveset/link van de liveset van psyko punkz op Defqon1 2010?


die zijn niet uitgezonden pik
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net voor Lenny Dee, draaide die ook nog ff Queen - Who wants to live forever! met daar gelijk achteraan dei 160 BPM :drool: , Kippevel kreeg ik toen
:innocent: Maar die Ophidian remix van lenny dee knalde hem wel echt keihard! :bomb: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een kutset zeg... Ik had echt iets veel beters verwacht. In zijn interview heeft hij het over gas geven en dat hij deze set een half jaar voorbereid heeft. Sorry maar die gast draait dit elke week en dan nog harder! Waar is revenge of THE ldmf, blame it on THE editz en nog een paar andere vette dj tools? Waar is de beukstyle op het eind? Ik vind dit een Erg standaard setje met een standaard traklist en standaard mixwerk, geen gewaagde shit, geen teasers, alles op safe. Het hele veld stond ook zowat stil op het einde. Zelfs het vuurwerk was kut geregeld, dat staken ze achter de stage af zodat niemand het kon zien... Ongelofelijk en dat voor een defqon. Heb echt enorm veel spijt dat ik niet naar deepack ben gegaan. had echt verwacht dat wildstylez dit kunstje wel kon flikken, maar nee dus. Heel, heel jammer.



EN HIER IS ALLES MEE GEZEGD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Iemand als Zany als 1 na laatste en als laatste gewoon een hardcore DJ..


Decibel dus? (A)
Jongens, Defqon word de laatste tijd gewoon slecht.
De stage was onder de maat, die jeff-E zeker en de afsluiting....
Tja.. vind Wildstylez geen slechte DJ maar als je als afsluiter staat op 1 van de grootste outdoor festivals jha..
dan is het niet vreemd dat mensen wat hards van je verwachten.
Hij heeft altijd harde tracks en harde edits.
Zoals iemand anders zei (weet niet meer wie) waar zijn revenge of the LDMF en blame it on the editz.
Harde tracks die we gewend zijn van 'mr' wildstylez.
Eerst in een interview zeggen dat et op et eind hard word en dan 2 wat rauwere hardstyle tracks en 1/2 hardcore noem ik geen hard einde.
Ik ben oowk (net als de rest zo te zien) voor een hard einde met bijv hardcore van een half uurtje.
Ik ben een hardstyle liefhebber maar hardcore sluit gewoon lkkr af op zon avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou ook harde tracks verwachten, maar als dit niet zo is zou ik ook niet zoveel zeuren...
Je besluit zelf dat je afsluit op de main, Oke wildstylez zei zelf dat het heel hard zou gaan.
Dan had hij het zo niet mogen zeggen. Maar je kunt niet verwachten dat hij draait als een Zany of B-front.
En als hij de echt harde tracks ging draaien als The Machine shit, Crypsis, Dozer,... zouden de dagjes mensen
het niets vinden want die tracks kennen hun zelfs nog niet en zijn te duister...
Maar iig ik zou op deze manier niet afsluiten als ik anderhalf uur zou mogen afsluiten.
Zou op begin mss wat vrolijk draaien voor de dagjes mensen, maar tegen het uur aan zou ik toch wel snoeihard
gaan draaien voor nog een half uurtje, minstens kwartiertje hc daarachter.

Maar als ik daar terplekke zou zijn zou ik toch niet kunnen stilstaan omdat het 'niet hard genoeg" is.
Gewoon genieten en niet opfucken omwat hij draait, kun je toch niets aan doen... Behalve naar de purple, black of blue te gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 19:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

1. Wildstylez had ook het afsluiten kunnen weigeren, als hij van zich zelf weet dat hij niet zo hard draait.
2. Juist nummers als The Machine draaien, vinden de dagjesmensen het niet mooi, dan zullen ze volgend jaar ook niet zo snel weerkomen en komen er weer meer liefhebbers. Je gaat je toch niet aanpassen aan de mensen die er niet eens voor de muziek komen..
3. Voor hem hebben artiesten ook al een avond horen op te bouwen, dan kun je niet eerst weer een half uurtje vrolijk gaan draaien.
4. Mensen hebben 60 euro voor een kaartje betaald, dus dan mogen ze zich ook wel kritisch uitlaten.
5. Niet opfucken, kun je toch niets aan doen -> probleem lost zich nooit op als je het niet aankaart.
6. Mensen willen een echte afsluiter, dat wil zeggen: en vuurwerk en grote mensenmassa en nog even hard knallen. Dat krijg je niet in purple/blue/black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat klopt, die afsluiter met vuurwerk en eind show krijg je inderdaad niet in de tenten.
Enja, niet upfucken! ik zou mijn avond daar niet door laten verpesten. Nadien zou ik wel discusieren zoals hier nu
dat het niet hard genoeg was.
En 9/10 kansen moet hij wel een beetje bekend draaien van Q-dance.
Zoals ik al zei, ik zou zelf niet op deze manier zon feest afluisten, maar als ik er zou staan zou ik gewoon stampen 100%
En als het me die moment echt niet zou aanstaan zou ik blue of purple gaan om toch nog een waardige afsluiter te krijgen
Met of zonder eindshow, ik kom tenslotte voor de muziek. Het vuurwerk kun je op de dvd of filmpjes nog wel zien.
Zou het niet echt erg vinden om het vuurwerk te missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
6. Mensen willen een echte afsluiter, dat wil zeggen: en vuurwerk en grote mensenmassa en nog even hard knallen. Dat krijg je niet in purple/blue/black.

Hier ben ik het niet mee eens. Ik geef echt niets om een grote mensenmassa (Delicate sound of thunder bijvoorbeeld). Als ik mijzelf maar vermaak, en ik was ook blij dat het niet zo druk was bij Titan want ik stond van link naar rechts kei hard te gaan, er werdt zo lekker gedraaid en hard ook dat ik niet wist wat me overkwam. Verder nog over het vuurwerk. Op een festival intresseert het me echt helemaal niks, 15 tot 20 minuten vuurwerk werk en het is vrijwel hetzelfde vuurwerk (zelfde knallen en ook weer dezelfde witte waas als 2009). Vuurwerk intresseert mij zelf niet zo heel veel zelfs met oud en nieuw niet. Over punt 2 ben ik het totaal met je eens.

Ook vind ik dat een mainstage meerdere stijlen moeten bevatten. Early, Raw, Nu en Hardcore(eventueel, hoeft van mij niet persee) zouden dan aanbod moeten komen en verder van elke genre nog een eigen tent. Met dit systeem is er voor iederwat wils.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
1. Wildstylez had ook het afsluiten kunnen weigeren, als hij van zich zelf weet dat hij niet zo hard draait.


Wildstylez kan het, hij kan hard draaien 9 van de 10x doet tie dat oowk maar als tie et niet doet is dat jammer.

Lyst schreef:
2. Juist nummers als The Machine draaien, vinden de dagjesmensen het niet mooi, dan zullen ze volgend jaar ook niet zo snel weerkomen en komen er weer meer liefhebbers. Je gaat je toch niet aanpassen aan de mensen die er niet eens voor de muziek komen..


Die dagjesmensen die komen zowiezo wel. Voor 1 artiest gaan ze niet een heel feest skippen. 't Zou mooi zijn als die dagjesmensen gewoon naar 'dagjesfeesten' gaan en hardstyle voor de liefhebbers houden.

Lyst schreef:
3. Voor hem hebben artiesten ook al een avond horen op te bouwen, dan kun je niet eerst weer een half uurtje vrolijk gaan draaien.


Aan de ene kant heb je gelijk, vanaf Coone werd et al opgebouwd (Zitten dus 6 DJ´s voor em die kunnen opbouwen), maar je ziet meestal dat ze bij een eindset beetje rustig beginnen (hoeft geen half uur te zijn) en dan harder gaan. Een kwartiertje half uurtje opbouwen owkee, Drie kwartier zou ook nog kunnen maar naar zeker een uur moet je al harder gaan.

Lyst schreef:
4. Mensen hebben 60 euro voor een kaartje betaald, dus dan mogen ze zich ook wel kritisch uitlaten.


Klopt, voor 60 euro heb je oowk wel wat te zeggen, maar Q-Dance blijft Q-Dance. Ze blijven het organiseren op de manier die hun willen. Voorbeeld: De stage van dit jaar was gewoon onder de maat, in 1 woord slecht. Dat boeit Q-Dance niet (ze zullen er wel een beetje over denken), want ze weten dat volgend jaar het weer gewoon in korte tijd is uitverkocht. Q-Dance geeft om het geld, niet om hetgene wat de kopers willen.

Lyst schreef:
5. Niet opfucken, kun je toch niets aan doen -> probleem lost zich nooit op als je het niet aankaart.


Je moet je er niet teveel over uitlaten, je kan er niks aan doen. De set is gedraaid, het feest is geweest en volgend jaar zal het niet veel veranderen. Zoals ik zei, Q-Dance blijft Q-Dance.

Lyst schreef:
6. Mensen willen een echte afsluiter, dat wil zeggen: en vuurwerk en grote mensenmassa en nog even hard knallen. Dat krijg je niet in purple/blue/black.


Als afsluiter heb ik zelf oowk het liefst vuurwerk en hard knallen, een grote mensen massa is oowk niet echt lekker. Dan sta je een beetje uit je dak te gaan, moet je op je ruimte letten, want iedereen staat dicht op elkaar. Kom je op het eind nog ff naar et eind kijken, sta je ver achter aan waardoor je niks van de DJ en MC ziet en het een stuk zachter hoort dan dichtbij. Mainstage is altijd vol door die dagjesmensen (oowk wel door liefhebbers van de DJ's ;))



Maar nu zit iedereen wel op Wildstylez te fitten maar je weet niet wat Q-Dance heeft gezegd tegen hem. Zoals Lorennzkee zei:
Citaat:
En als hij de echt harde tracks ging draaien als The Machine shit, Crypsis, Dozer,... zouden de dagjes mensen
het niets vinden want die tracks kennen hun zelfs nog niet en zijn te duister...


Hij heeft hier wel een punt. Q-Dance moet et hebben van de dagjesmensen die ze geld opleveren. Tzelfde met :
Citaat:
Maar als ik daar terplekke zou zijn zou ik toch niet kunnen stilstaan omdat het 'niet hard genoeg" is.
Gewoon genieten en niet opfucken omwat hij draait, kun je toch niets aan doen... Behalve naar de purple, black of blue te gaan...

Als je het niet hard genoeg vind en niet uit je dak kan gaan, ga je naar een hardere stage waar je zeker weet dat het hard word. En niet blijven staan en niet uit je dak kunnen gaan :).

Zo denk ik erover :x AMEN :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Lyst schreef:
1. Wildstylez had ook het afsluiten kunnen weigeren, als hij van zich zelf weet dat hij niet zo hard draait.


Wildstylez kan het, hij kan hard draaien 9 van de 10x doet tie dat oowk maar als tie et niet doet is dat jammer.

Heb jij wildstylez ooit wel een keer een seismic plaat horen draaien? Of ooit uberhaubt zoals punt 2 een machine plaat? Er kan zelfs geen avio (Hands Up 2010) plaat in. Ook orginaliteit wint deze man niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
patrickjeb schreef:
Lyst schreef:
1. Wildstylez had ook het afsluiten kunnen weigeren, als hij van zich zelf weet dat hij niet zo hard draait.


Wildstylez kan het, hij kan hard draaien 9 van de 10x doet tie dat oowk maar als tie et niet doet is dat jammer.

Heb jij wildstylez ooit wel een keer een seismic plaat horen draaien? Of ooit uberhaubt zoals punt 2 een machine plaat? Er kan zelfs geen avio (Hands Up 2010) plaat in. Ook orginaliteit wint deze man niet.


Dat zou ook tog niet hoeven? Originaliteit wint tie niet nee, maar je moet niet van een DJ verwachten dat tie liedjes van elke DJ kan draaien. Een DJ kiest zijn eigen liedjes uit die tie draait en daar wint tie fans mee (of dagjesvolk natuurlijk). Hij draait ook bijna alleen Scantraxx maar bijna elke Scantraxx en ook Fusion artiesten hoor je voor 75/80% hun eigen label draaien, dat is gwoon zo, hun willen hun label aanprijzen en je kan ook niet anders van ze verwachten. Er zijn artiesten die bij 1 label zitten en ook genoeg liedjes van andere labels draaien. Maar daar zit het grootste deel van Scantraxx en Fusion niet bij, ze zijn 2 van de grootste (denk wel de grootste) hardstyle labels en dat willen ze allebei zo houden, daarvoor draaien ze voor het grote deel alleen tracks die van hun label komen.

Maar jongens, hier moeten we geen groot debat van maken. Iedereen heeft zijn eigen mening over deze set en wat je mening ook is, de set blijft het zelfde ook als hij misschien nog in HQ als podcast uitkomt. Luister hem of luister hem niet zou'k zegge :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dat zou ook tog niet hoeven? Originaliteit wint tie niet nee, maar je moet niet van een DJ verwachten dat tie liedjes van elke DJ kan draaien. Een DJ kiest zijn eigen liedjes uit die tie draait en daar wint tie fans mee (of dagjesvolk natuurlijk). Hij draait ook bijna alleen Scantraxx maar bijna elke Scantraxx en ook Fusion artiesten hoor je voor 75/80% hun eigen label draaien, dat is gwoon zo, hun willen hun label aanprijzen en je kan ook niet anders van ze verwachten. Er zijn artiesten die bij 1 label zitten en ook genoeg liedjes van andere labels draaien. Maar daar zit het grootste deel van Scantraxx en Fusion niet bij, ze zijn 2 van de grootste (denk wel de grootste) hardstyle labels en dat willen ze allebei zo houden, daarvoor draaien ze voor het grote deel alleen tracks die van hun label komen.

Maar jongens, hier moeten we geen groot debat van maken. Iedereen heeft zijn eigen mening over deze set en wat je mening ook is, de set blijft het zelfde ook als hij misschien nog in HQ als podcast uitkomt. Luister hem of luister hem niet zou'k zegge :)

Ik geef met seismic aan wat ik onder hard versta ;) En dat soort stijl nummers heb ik hem nog nooit horen draaien.
En over orginaliteit? Er zijn echt wel dj's die het kunnen hoor, Slim Shore komt gewoon met A-wak aanzetten! Ik vond dat zo vet om die te horen, had het nooit gedacht dat Engage the Noize zou worden gedraaid op een groot festival zoals Defqon 1. Ook mash-ups mogen van mij vaker worden gedraaid op een feest. Die mash-up die Slim draaide van Zany - Pillzz/Dutch Master - Get Up. Ook had Slim redelijke variatie jaartal waar de nummers vandaan komen. En als je kijkt naar Zany had hij een gewoon een goede opbouw van zijn set.

Edit: Oowja en Titan, luister zijn set maar als die is vrijgegeven :thumbup: dan kan je horen hoe het pas echt moet! Menige dj's kunnen nog wat van hem leren, gewaagt mixen en zijn producing (niet kwaliteit maar orginaliteit) is gewoon van wereldklasse. Ongekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 22:43 
 
Hardtraxx Newbie

Vond het een geniale afsluiting eerst bij isaac geweest die tot 10 uur draaide. Daar heerlijk alle platen gehoord waar we 7 a 8 jaar geleden op los gingen. Daarna schiterende vuurwerkshow en de hits van nu perect op elkaar afgesteld en een super sfeer. Was van alle keren defqon voor mij 1 van de betere afsluitingen en heb nog geen 1 defqon gemist. Zeur alsjeblieft niet op hoe het op de radio klonk dan krijg je nooit een goed beeld van hoe het was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je hebt heus wel harde hardstyle waar het dagjes-publiek ook vrolijk van wordt. Zany, Noisecontrollers, Deepack of Zatox/Tatanka kunnen de mensen heus wel waarderen. Je hoeft heus geen vage Machine-herrie te draaien om hard af te sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

cosmic schreef:
Vond het een geniale afsluiting eerst bij isaac geweest die tot 10 uur draaide. Daar heerlijk alle platen gehoord waar we 7 a 8 jaar geleden op los gingen. Daarna schiterende vuurwerkshow en de hits van nu perect op elkaar afgesteld en een super sfeer. Was van alle keren defqon voor mij 1 van de betere afsluitingen en heb nog geen 1 defqon gemist. Zeur alsjeblieft niet op hoe het op de radio klonk dan krijg je nooit een goed beeld van hoe het was.

Kijk, Iemand die het toch een goed einde vond :thumbup:.
Als ik er had gestaan had ik het vast ook geweldig gevonden.
Atrocious 1 van me lievelings plaatjes van het moment.
Enja, of het hard genoeg was of niet blijft een eeuwige discusie... Slaapwel :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ik geef met seismic aan wat ik onder hard versta ;) En dat soort stijl nummers heb ik hem nog nooit horen draaien.
En over orginaliteit? Er zijn echt wel dj's die het kunnen hoor, Slim Shore komt gewoon met A-wak aanzetten! Ik vond dat zo vet om die te horen, had het nooit gedacht dat Engage the Noize zou worden gedraaid op een groot festival zoals Defqon 1. Ook mash-ups mogen van mij vaker worden gedraaid op een feest. Die mash-up die Slim draaide van Zany - Pillzz/Dutch Master - Get Up. Ook had Slim redelijke variatie jaartal waar de nummers vandaan komen. En als je kijkt naar Zany had hij een gewoon een goede opbouw van zijn set.

Edit: Oowja en Titan, luister zijn set maar als die is vrijgegeven :thumbup: dan kan je horen hoe het pas echt moet! Menige dj's kunnen nog wat van hem leren, gewaagt mixen en zijn producing (niet kwaliteit maar orginaliteit) is gewoon van wereldklasse. Ongekend!


Zoals ik al zei :
patrickjeb schreef:
Er zijn artiesten die bij 1 label zitten en ook genoeg liedjes van andere labels draaien.


Wat je zegt over mashups dat klopt, ze mogen wel vaker worden gedraaid en gemaakt. Maar k denk dat je nu veel over setjes praat die op radio worden uitgezonden.

Zo te horen ben je bij titan geweest en prijs je hem goed aan, maar titan moet van zijn stijl houden. Kben zelf niet echt een fan van titan, luister geen setjes van em enzo. Doe mij dan tog maar setjes zoals deze ;)

Oftewel zoals Lorennzkee zei :
lorennzkee schreef:
Enja, of het hard genoeg was of niet blijft een eeuwige discusie...
't Is nog steeds je eigen mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 12:11 
 
Hardtraxxer

echt jullie alemaal zijn stuk voor stuk lutsers :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cosmic schreef:
Vond het een geniale afsluiting eerst bij isaac geweest die tot 10 uur draaide. Daar heerlijk alle platen gehoord waar we 7 a 8 jaar geleden op los gingen. Daarna schiterende vuurwerkshow en de hits van nu perect op elkaar afgesteld en een super sfeer. Was van alle keren defqon voor mij 1 van de betere afsluitingen en heb nog geen 1 defqon gemist. Zeur alsjeblieft niet op hoe het op de radio klonk dan krijg je nooit een goed beeld van hoe het was.


Ik snap jouw niet, je luisterd al langer hardstyle dan ik, je hebt dus nog de ''echte'' hardstyle platen voorbij horen gaan, en dan vind je dit een goede afsluiting? Hmm, hoor weinig mensen die 't vet vonden (die al meer dan 6 jaar naar defqon/andere feesten gaan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2010 21:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Lyst schreef:
1. Wildstylez had ook het afsluiten kunnen weigeren, als hij van zich zelf weet dat hij niet zo hard draait.


Wildstylez kan het, hij kan hard draaien 9 van de 10x doet tie dat oowk maar als tie et niet doet is dat jammer.

Je maakt een grapje zeker, wildstylez zegt zelfs van zichzelf dat hij normaal niet hard draait, maar dat hij nu wel even gas zou geven. Ik heb niks tegen wildstylez, maar zulke setjes horen midden op de middag en niet als afsluiting.

En Q-dance verandert er niets aan, omdat jullie hetzelfde doen als de dagjesmensen, gewoon alles accepteren en volgend jaar weer een kaartje kopen. Jullie houden het zelf in stand :P

@Dj Rudestylez :')
Als je niks nuttigs te melden hebt, blijf dan weg :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 15:27 
 
Hardtraxxer

die ID was zo erg beuken daar he! was een mooie set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 18:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

deden de Noisecontrollers toch iets beter @ In Qontrol :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
deden de Noisecontrollers toch iets beter @ In Qontrol :)


Benk met je eens :P

Lyst schreef:
En Q-dance verandert er niets aan, omdat jullie hetzelfde doen als de dagjesmensen, gewoon alles accepteren en volgend jaar weer een kaartje kopen. Jullie houden het zelf in stand :P


Q-Dance verandert er niks aan jha, dat is het probleem van Q-Dance. Ze doen nog steeds wat ze zelf willen. Ze moeten oowk zat veranderen, maar doen dat niet. En hoesow zijn 'wij' als dagjesmensen. K accepteer et niet, maar zon erge set als iedereen zegt is het nou ook weer neit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
JP Hardstyle schreef:
deden de Noisecontrollers toch iets beter @ In Qontrol :)


Benk met je eens :P

Lyst schreef:
En Q-dance verandert er niets aan, omdat jullie hetzelfde doen als de dagjesmensen, gewoon alles accepteren en volgend jaar weer een kaartje kopen. Jullie houden het zelf in stand :P


Q-Dance verandert er niks aan jha, dat is het probleem van Q-Dance. Ze doen nog steeds wat ze zelf willen. Ze moeten oowk zat veranderen, maar doen dat niet. En hoesow zijn 'wij' als dagjesmensen. K accepteer et niet, maar zon erge set als iedereen zegt is het nou ook weer neit.

Dus accepteer je het :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
patrickjeb schreef:
Lyst schreef:
1. Wildstylez had ook het afsluiten kunnen weigeren, als hij van zich zelf weet dat hij niet zo hard draait.


Wildstylez kan het, hij kan hard draaien 9 van de 10x doet tie dat oowk maar als tie et niet doet is dat jammer.

Je maakt een grapje zeker, wildstylez zegt zelfs van zichzelf dat hij normaal niet hard draait, maar dat hij nu wel even gas zou geven. Ik heb niks tegen wildstylez, maar zulke setjes horen midden op de middag en niet als afsluiting.

En Q-dance verandert er niets aan, omdat jullie hetzelfde doen als de dagjesmensen, gewoon alles accepteren en volgend jaar weer een kaartje kopen. Jullie houden het zelf in stand :P

@Dj Rudestylez :')
Als je niks nuttigs te melden hebt, blijf dan weg :yawn:


Als wij geen kaartjes kopen raakt het alsnog binnen een uur uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 11:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik bedoelde te zeggen dat als jullie en de dagjesmensen eens ophouden met die instelling van, we kunnen er toch niets aan doen, je er uiteindelijk wel wat aan kan doen. Q-dance is namelijk in die machtspositie, omdat jullie je als slaven gedragen. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle