Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik moet eerlijk zeggen dat ik af en toe op het hardcore gedeelte wel met een glimlach zat hoor, ook al was ik niet echt aan het luisteren!
ik ga hem zo effe na luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 08:38 
 

Wesz schreef:
Ik proef sarcasme in deze topic... en het proeft geweldig (L)


Sorry maar dan proef je het verkeerd. Mijn bericht bevatte geen sarcasme
Was gewoon lekker.

(alleen dat gepraat was wel irritant)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez - 160 BPM Track klonk wel vett,
maar dit is toch geen afsluitset, zet aub volgende jaar B-front & Deepack neer ofzo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 11:31 
 
Hardtraxxer

Wat klaagt iedereen hier zeg.. Het is toch logisch dat Wildstylez afsluit? Hij heeft het anthem gemaakt.. Hetzelfde was bij Headhunterz vorig jaar. Dus niet zo zeiken :)

Bovendien vind ik het lijstje niet eens zo heel slecht. Het grootste mindpunt vind ik nog niet achterlijke Jeff-E met al z'n gezeik er doorheen.. bluh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 11:32 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Wees niet getreurd. In het krantje wat we na afloop van Defqon hebben gekregen staat dat alle sets zijn opgenomen en later als podcast beschikbaar worden gesteld ;)


Gelukkig maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simizle schreef:
Wat klaagt iedereen hier zeg.. Het is toch logisch dat Wildstylez afsluit? Hij heeft het anthem gemaakt.. Hetzelfde was bij Headhunterz vorig jaar. Dus niet zo zeiken :)

Bovendien vind ik het lijstje niet eens zo heel slecht. Het grootste mindpunt vind ik nog niet achterlijke Jeff-E met al z'n gezeik er doorheen.. bluh.


Het is ook niet erg dat Wildstylez afsluit maar hij draait gewoon zo slecht en zacht als afsluiter van het grootste Hardstyle festival in Nederland. Hier lijkt het lijstje niet zo slecht nee maar als je het luisterd en je bedenkt dat dit een afsluiter is.. :cry: Ook had hij gezegd ja op het einde gaan we knallen en dan komt hij met 3 hardcore tracks aanzetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:01 
 
Hardtraxx Newbie

Nou als ik het zo lees was het dus toch een goeie keuze om te blijven hangen bij Deepack. Dat ging goed los op t einde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wildstylez - 160 BPM Track wat een track :D Heerlijk was die. Jammer dat ie niet zoveel hardcore had op t eind maar ik vond m cker niet slecht draaien. Toch leuk om te zien dat iedereen hier wildstylez zit af te kraken. Beter zorgen jullie voor kaartjes volgend jaar ipv dat je een set oordeelt naar hoe die klinkt op de radio :') Sfeer was echt goed tijdens de laatste set en t was echt wel een lekkere set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel relax dat ik bij Titan ben wezen afsluiten! Daar kunnen de menige dj's nog wat van leren. Zijn mixwerk was perfect, gewaagt en soms om kippenvel om van te krijgen! En zijn tracks die hij heeft uitgekozen, van hard naar nog harder. De nieuwe producties van Titan daar ben ik gewoon sprakeloos van, HARDstyle zoals het moet! Doorbeuken zonder breaks en kei hard knallen! En dat mensen dit setje van Wildstylez nog hard kunnen noemen. Get a life :') Zelfs orginaliteit in zijn set kan je niet terug vinden. Q-dance schaam je, zet deepack volgend jaar lekker op de main (ik geef deepack als rede omdat die een grotere naam hebben, q-dance neemt toch alleen maar namen op een mainstage).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Wildstylez - 160 BPM Track wat een track :D Heerlijk was die. Jammer dat ie niet zoveel hardcore had op t eind maar ik vond m cker niet slecht draaien. Toch leuk om te zien dat iedereen hier wildstylez zit af te kraken. Beter zorgen jullie voor kaartjes volgend jaar ipv dat je een set oordeelt naar hoe die klinkt op de radio :') Sfeer was echt goed tijdens de laatste set en t was echt wel een lekkere set :)



+5432!

Mensen die echt hard wilden afsluiten hadden gewoon naar Deepack of Titan of desnoods partyraiser moeten gaan. Je weet dat Wildstylez afsluit en je weet hoe die draait. Stelletje radiohooligans, zorg volgend jaar dat je gewoon een kaartje hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gelukkig heb ik hier nix gemist haha.
was toen fijn volle gas aan het knallen bij deepack, wat was dat een teringdikke set zeg :woot:
beter zetten ze die gewoon in de main :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, dit is echt de zwaarste fail ooit, ik had echt op een knallend einde gehoopt, maar dit was echt de grootste telleursteling van 't festival! Ik heb de hele tijd stil gestaan, echt niet leuk dit! Neem 'm ook niet mee, 1 keer live horen is wel genoeg :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kutset zeg... Ik had echt iets veel beters verwacht. In zijn interview heeft hij het over gas geven en dat hij deze set een half jaar voorbereid heeft. Sorry maar die gast draait dit elke week en dan nog harder! Waar is revenge of THE ldmf, blame it on THE editz en nog een paar andere vette dj tools? Waar is de beukstyle op het eind? Ik vind dit een Erg standaard setje met een standaard traklist en standaard mixwerk, geen gewaagde shit, geen teasers, alles op safe. Het hele veld stond ook zowat stil op het einde. Zelfs het vuurwerk was kut geregeld, dat staken ze achter de stage af zodat niemand het kon zien... Ongelofelijk en dat voor een defqon. Heb echt enorm veel spijt dat ik niet naar deepack ben gegaan. had echt verwacht dat wildstylez dit kunstje wel kon flikken, maar nee dus. Heel, heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je een hardere sluiter wou had je lekker naar deepack in de blue of naar de black moeten gaan.
En voor de mensen van de show had je aan de main genoeg ;)

Machtige dag was het! en het setje neem ik gewoon mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

24. Wildstylez - 160 BPM Track Hoogtepuntje :D !!

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik was er zelf niet bij, maar ik heb net naar de radio geluisterd en zit mezelf soms gewoon op te vreten dat die lui constant blijven lullen, maar opzich, hij komt later in HQ uit, prima!

Over het feit dat Wildstylez afsloot terwijl het nou niet de hardste DJ is die we hebben. Het laat zien hoe Defqon is, wat het inhoud en waar het voor staat. Niet te hard, maar gewoon, zonnetje, zee, strand en rustige Hardstyle. Je moet voordat je naar zo'n festival gaat dat wel in je achterhoofd houden. Nu vind iedereen het kut, omdat het niet harder ging. Zet jezelf daar nou boven en neem het aan zoals het je gegeven word!

Voor de rest gewoon een lekkere set, en een prima afsluitingsset VOOR Defqon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
24. Wildstylez - 160 BPM Track Hoogtepuntje :D !!

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik was er zelf niet bij, maar ik heb net naar de radio geluisterd en zit mezelf soms gewoon op te vreten dat die lui constant blijven lullen, maar opzich, hij komt later in HQ uit, prima!

Over het feit dat Wildstylez afsloot terwijl het nou niet de hardste DJ is die we hebben. Het laat zien hoe Defqon is, wat het inhoud en waar het voor staat. Niet te hard, maar gewoon, zonnetje, zee, strand en rustige Hardstyle. Je moet voordat je naar zo'n festival gaat dat wel in je achterhoofd houden. Nu vind iedereen het kut, omdat het niet harder ging. Zet jezelf daar nou boven en neem het aan zoals het je gegeven word!

Voor de rest gewoon een lekkere set, en een prima afsluitingsset VOOR Defqon!

Nee, zo is defqon geworden.. als je voor de gein eens de 2007 DVD bekijkt, en dan de 2009 DVD, dan heb ik toch echt liever defqon zoals het in 2007 was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
FRArnold schreef:
24. Wildstylez - 160 BPM Track Hoogtepuntje :D !!

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik was er zelf niet bij, maar ik heb net naar de radio geluisterd en zit mezelf soms gewoon op te vreten dat die lui constant blijven lullen, maar opzich, hij komt later in HQ uit, prima!

Over het feit dat Wildstylez afsloot terwijl het nou niet de hardste DJ is die we hebben. Het laat zien hoe Defqon is, wat het inhoud en waar het voor staat. Niet te hard, maar gewoon, zonnetje, zee, strand en rustige Hardstyle. Je moet voordat je naar zo'n festival gaat dat wel in je achterhoofd houden. Nu vind iedereen het kut, omdat het niet harder ging. Zet jezelf daar nou boven en neem het aan zoals het je gegeven word!

Voor de rest gewoon een lekkere set, en een prima afsluitingsset VOOR Defqon!

Nee, zo is defqon geworden.. als je voor de gein eens de 2007 DVD bekijkt, en dan de 2009 DVD, dan heb ik toch echt liever defqon zoals het in 2007 was!


Je wilt weer dat de prophet even 1000 hitjes in een setje propt, nee bedankt.. De afsluiting gister kon vele malen beter, maar je kon van te voren verwachten dat het zoiets ging worden.. Het was sowiezo een matige editie van defqon, maar om nou de afsluiter te bashen vind ik een beetje jammer.. En ja er komen veel dagjes mensen, waar ik me gewoon heel hard aan erger, maar dat weet je van te voren.. Ga gewoon niet of stop met zeuren, of ga gewoon naar de blue en grey, waar Promo en Pavo en B-front de sterren van de hemel draaide..

Wel even een puntje van kritiek was de mainstage, wat een matig decor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:13 
 
Hardtraxxer

De afsluiter toen in 2007 door The Prophet, dat was een lekker setje zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

al dat gezeur.... daar hou ik niet van, ik vond het gewoon een topfeest. met een paar flinke knallers op het einde, die 160 BPM track was echt te bruut voor woorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

horst schreef:
al dat gezeur.... daar hou ik niet van, ik vond het gewoon een topfeest. met een paar flinke knallers op het einde, die 160 BPM track was echt te bruut voor woorden


nou heeft toch nog 1 iemand een leuk feestje gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

horst schreef:
al dat gezeur.... daar hou ik niet van, ik vond het gewoon een topfeest. met een paar flinke knallers op het einde, die 160 BPM track was echt te bruut voor woorden


Dat gezeur? Man hij sluit af met die alle softe nummertjes die je maar kan bedenken, tempo was ver te zoeken en hij propt b-side d'r ook nog in :sick: Waar zijn de heerlijke knallertjes? Waar is het harde einde waar hij 't over had? Sorry hoor, maar dit was toch echt wel 't dieptepunt van heel Defqon! Pff, gas d'r op aan 't eind, krijg je dit! Dus ja, ik heb er recht op om te zeuren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

horst schreef:
Dat gezeur? Man hij sluit af met die alle softe nummertjes die je maar kan bedenken, tempo was ver te zoeken en hij propt b-side d'r ook nog in :sick: Waar zijn de heerlijke knallertjes? Waar is het harde einde waar hij 't over had? Sorry hoor, maar dit was toch echt wel 't dieptepunt van heel Defqon! Pff, gas d'r op aan 't eind, krijg je dit! Dus ja, ik heb er recht op om te zeuren!


Mee eens! Dan niet zoveel praatjes hebben in een interview..! Over defQon als "zomerfeest"! In 2006, 2007, 2008, werd er nog afgesloten zoals het hoort! Volgend jaar maar eens iemand van de oude garde proberen! Dat half uurtje volle bak rammen op de main, hoort er nou eenmaal in mijn ogen bij.

Wat ik gisteren vooral belabberd vond was die veeeeeeeeeeeeeeeel te lange outro, met die zachte melo op de achtergrond en dan opeens het Q-dance geluid.. En afgelopen! In die tijd had hij er nog een leuke plaat op kunnen zetten.

Leuk dat hij dan alsnog een hardcore plaatje doet! Maar waarom in godsnaam het anthem (viper rmx) De hardstyle versie had hij nog geen 20 minuten ervoor al gedraaid.

Nee, sorry! HHZ en Wildstylez hebben allebei gefaald in het afsluiten van het "paradepaardje" van Q-dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

woow! mensen! als jullie erbij waren geweest dan waren er VEEEEL meer positieve reacties geweest echt waar!
want WAT ging het LOS! :love: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
horst schreef:
al dat gezeur.... daar hou ik niet van, ik vond het gewoon een topfeest. met een paar flinke knallers op het einde, die 160 BPM track was echt te bruut voor woorden


Dat gezeur? Man hij sluit af met die alle softe nummertjes die je maar kan bedenken, tempo was ver te zoeken en hij propt b-side d'r ook nog in :sick: Waar zijn de heerlijke knallertjes? Waar is het harde einde waar hij 't over had? Sorry hoor, maar dit was toch echt wel 't dieptepunt van heel Defqon! Pff, gas d'r op aan 't eind, krijg je dit! Dus ja, ik heb er recht op om te zeuren!

Ik ben lekker bij Titan geweest :whistle: dat was pas maximaal beuken :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle