Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Villain presents XXlerator – Episode #31


Tracklist:
1) Frontliner & Wasted Penguinz - T.M.M.O
2) Demi Kanon & Inverze - Higher
3) Atmozfears & Devin Wild - Nature's Gasp
4) Ecstatic - Wonderful
5) Sound Rush - I Can't Stay
6) Bass Modulators – Our Dreams (Dream Village 2015 O.S.T.)
7) Rebourne & Crystal Lake - Lifted
8) Waverider & Devin Wild - Chasing Dreams
9) Adrenalize & Festuca - Check This Out
10) Refuzion - Euphoria
11) Coone - Love For The Game
12) Wildstylez - Back 2 Basics
13) Blasco - We Are Dust
14) Frontliner & Geck-o - Up There
15) Lowriderz - GET LOW
16) Bass Modulators - Let Me See Ya (Noisecontrollers Remix)
17) Cyber & Villain - The Forgotten Path (Official Pumpkin 2015 anthem)
18) Psyko Punkz - Frozen Planet (Official Bassleader 2015 Anthem)
19) Frequencerz & Titan - Getting Off
20) Inceptum - Symbol
21) Dailucia - Rawphoria
22) Artifact - Torment
23) Digital Mindz - Resonant Part 2
24) The Machine - Gimme Da Bass
25) Act of Rage - Brain Confusion
26) Warface & Digital Punk - Unleash War
27) Thera & Jason Payne - Hate Society
28) Delete - Just Do It
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er weer uit als een fijne lijst! Zo maar eens opzetten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een fijne lijst :drool: zowel euforische als raw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit iets kwaadaardigs te verzinnen om te kunnen zeggen over deze episode zodat Villian me mee uit eten zal nemen maar kan niets verzinnen... :cry:

Tracklist is namelijk volledig in mijn straatje voor het laatste uurtje op werk (oke 15 is echt niet mijn ding ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frontliner & Wasted Penguinz - T.M.M.O

Wat is die fijn zeg. Tot nu toe (geck-o collab not included) de enige TSOF track die me pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Nummer 1 doet me niet zoveel.

De rest is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 16:42 
 

Fijne lijst weer zeg! knap hoe je Villain deze podcast interessant blijft houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 16:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi lijstje ja. Fijn ook dat ik op mn telefoon op naam naar platen kan skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

39:00 trouwens, Hardtraxx word genoemd. Just so you know.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:21 
 

Gruwelijk dikke lijst weer :worship: :loving: :loving:

Is er iemand die hem in normaal mp3 bestand heeft of kan couverten? :$

SAIN7 schreef:
39:00 trouwens, Hardtraxx word genoemd. Just so you know.

Mooi gezegd door Villain :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
39:00 trouwens, Hardtraxx word genoemd. Just so you know.


xd
Beetje jammer alleen dat het nu overkomt alsof heel Hardtraxx dit vind (voor mensen die de discussie niet gelezen hebben), terwijl het eigenlijk alleen om de mening van de enige echte hardstylboy gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
39:00 trouwens, Hardtraxx word genoemd. Just so you know.

Helaas weer niet heel positief, vrees dat niemand buiten Hardtraxx in de gaten gaat hebben dat dit e mening van een enkel lid was en niet de mening van het gehele forum. Desalniettemin wel grappig om te horen dat een discussie zodanig veel stof doet opwaaien dat er een maand later nog op terug gekomen wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
SAIN7 schreef:
39:00 trouwens, Hardtraxx word genoemd. Just so you know.

Helaas weer niet heel positief, vrees dat niemand buiten Hardtraxx in de gaten gaat hebben dat dit e mening van een enkel lid was en niet de mening van het gehele forum. Desalniettemin wel grappig om te horen dat een discussie zodanig veel stof doet opwaaien dat er een maand later nog op terug gekomen wordt :P


Ik mis wel meer, net zoals deze discussie. Misschien ook beter in dit geval. :P

Negatieve reclame is ook reclame. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Ik mis wel meer, net zoals deze discussie.

hardstyle/villain-presents-xxlerator-episode-30-t51659.html

Enjoy reading!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor een discussie heb je altijd nog voor/tegen nodig. Wel mooi dat fucking 'hardstylboy' een shoutout krijgt in Villain ze podcast. Denk dat een aantal Chilenen daar een moord voor zouden plegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 20:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Even voor alle duidelijkheid, ik heb het natuurlijk niet over heel hardtraxx, ik zeg ook sorry my friend!! Dus ik had het dus over 1 persoon.... Maar ik wil gewoon meer een statement maken, omdat ik weet dat meer mensen tegenwoordig zo denken...

Ik heb alleen maar liefde voor Hardtraxx

Enjoy the show guys
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mc Villain schreef:
Even voor alle duidelijkheid, ik heb het natuurlijk niet over heel hardtraxx, ik zeg ook sorry my friend!! Dus ik had het dus over 1 persoon.... Maar ik wil gewoon meer een statement maken, omdat ik weet dat meer mensen tegenwoordig zo denken...

Ik heb alleen maar liefde voor Hardtraxx

Enjoy the show guys

Yes dat je 1 persoon bedoelde was te horen, veel plezier in Duitsland vanavond ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just Do It! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 21:22 
 
Hardtraxxer

Vind de billenlikkerij ten opzichte van artiesten eigenlijk altijd zo gênant, maar kan niet anders zeggen dat Villain hier maandelijks toch hele gevarieerde lijsten weet neer te zetten :worship: Eigenlijk de enige podcast die ik maandelijks (meerdere malen) beluister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een geweldige lijst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mc Villain schreef:
En Hardtraxx Diner staat nog steeds, ook zonder Hardstyleboy als het aan mij ligt (y)


Hij bied tot 3x een Hardtraxx Diner aan, en niemand zegt ja? Jammer.

Maar alsnog, ik heb tot nu toe maar de helft van de podcast geluisterd alleen het is een mooie lijst. Alleen jammer dat Hardtraxx weer negatief word neer gezet imo, okal is er overall in dat topic alleen maar liefde -zonder Hardstyleboy- en verdediging voor de podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylboy heeft in mijn ogen gewoon gelijk soms, hoor die lowriderz get low, wtf heeft dit met hardstyle te maken. En al die slappe aftreksel van house nummers en kicks waar de hardheid ver te zoeken is. Vind dat ook maar niks.

Evenals al die zweverige melodietjes van atmozfears. Zit soms wel wat leuks tussen maar 9/10 veels te house achtig of random en is niet echt HARD zoals je in een genre genaamd hardstyle zou verwachten. Dit allemaal in tegenstelling tot de melodieën die tot 4 jaar terug gemaakt werden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne lijst zeg, gaat zeker op een dezer dagen :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Lijst ziet er weer heerlijk uit. Mn favoriete podcast samen met We R. En nog altijd tof dat je betrokken bent bij Hardtrax Phil Hein
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ging dat over Hardstylboy ja ? Dan noem je er ook meteen 1 :lol: Het zou wel heel slecht zijn gesteld als hij symbool zou staan voor de mening van heel hardtraxx :P

Ga me er ook maar niet aan wagen om dat verhaal terug te lezen, gelukkig zat ik tijdens die discussie in het buitenland. :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle