Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
K
Villain Presents XXlerator - Episode #30
View on SoundCloud

Tracklist:
1) Brennan Heart & Audiotricz feat. Christon – Coming Home
2) Avicii – Waiting for Love (Raxtor Remix)
3) Sylence – Broken
4) Malua – Brightness (TALENT TRACK)
5) Sound Rush – ID2
6) Headhunterz – Once Again (Sickddeliz Hardstyle Edit) (TALENT TRACK)
7) Stonebank – The Entity (Cyber Bootleg)
8) Firebeatz V Pendulum – Watercolour Arsonist (Shockwave Hard Remix) (TALENT TRACK)
9) Frontliner – Beatdown
10) Dr. Rude – Bullethole
11) Reactor & Mekanikal – Cyborg (TALENT TRACK)
12) Da Tweekaz – Wodka
13) Pavelow – I Just Wanna Know (Cyber Remix)
14) Airtunes – Dynamita (TALENT TRACK)
15) Avana – The B-Side
16) Psyko Punkz ft. Murda – Doutzen
17) D-Clear Ft. Josh & Wesz – Mindgame (Live edit)
18) Zatox & Audiofreq – Killing MF
19) Wild Motherfuckers – Knock You Down

Tartaros
20) The Machine & Tartaros - Clubs, Pubs & Parties
21) Tartaros & Envine ft MC DL - Our Domain
22) Frequencerz & Tartaros ft MC Jeff - Wolfpack
23) Tartaros - F#ck The Crowd Up (Alpha² Remix)
24) Moridin - The Devil's Reaper
25) Moridin - Unleashed
26) The Geminizers & Delete – Evolve
K
Tartaros - F#ck The Crowd Up (Alpha² Remix) :love:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Wie de fuck zijn al die mensen
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Pommer wrote:Wie de fuck zijn al die mensen
Dat is juist het leuke aan deze podcast imo omdat de kwaliteit toch keer op keer erg hoog is met veel onbekende namen :)
S
Erg leuke lijst weer :D! Toch knap dat ie iedere maand weer z'n sterke lijst neer weer te zetten.
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
Broken, ID2 en Dynamita :loving:
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Mindgame, vet!! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Godverdomme id2, wat ben je lekker.
Vind de raxtor remix ook wel erg lekker trouwens.
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
jaron123 wrote:Godverdomme id2
Geweldige plaat idd :yay:

Doet me qua sfeer denken aan Noisecontrollers - Fairytale (L)
A
Civil Mindz wrote:
jaron123 wrote:Godverdomme id2
Geweldige plaat idd :yay:

Doet me qua sfeer denken aan Noisecontrollers - Fairytale (L)
die moetenze vaak op decibel draaien
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Villain Kan beter maar bij mc houden daar is die wel goed in!! Respect voor!! :thumbsup:
Maar wat is dit weer waardeloos zeg en super saaaai :sleep: :sick: :list:
Wordt steeds erger en erger!! :thumbdown: Dit kun je toch geen hardstyle meer noemen
Pleur nou eens op met die house achtige troep /te vrolijk/veel zang/slap/ happy stylez is het meer!!
Draai eens gewoon echte hardstyle Maak je veel meer mensen blij mee!!

Tartaros vindt ik niks bijzonders :thumbup:

Ben niet de enige:Jesus Juliana says at 1:18:14:

every episode is getting worse.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 18 minutes ago
hardstylboy wrote:Villain Kan beter maar bij mc houden daar is die wel goed in!! Respect voor!! :thumbsup:
Maar wat is dit weer waardeloos zeg en super saaaai :sleep: :sick: :list:
Wordt steeds erger en erger!! :thumbdown: Dit kun je toch geen hardstyle meer noemen
Pleur nou eens op met die house achtige troep /te vrolijk/veel zang/slap/ happy stylez is het meer!!
Draai eens gewoon echte hardstyle Maak je veel meer mensen blij mee!!

Tartaros vindt ik niks bijzonders :thumbup:

Ben niet de enige:Jesus Juliana says at 1:18:14:

every episode is getting worse.
als je het er nu eens fatsoenlijk neerzet word je nog eens serieus genomen
H
hardstylboy wrote:Maar wat is dit weer waardeloos zeg en super saaaai :sleep: :sick: :list:
Dan luister je het toch niet? Zo moeilijk is dat niet lijkt me. Als ik iets niet leuk / mooi vind dan luister ik het ook niet. Maar om elke maand nou weer hetzelfde riedeltje hier neer te zetten, met telkens 1 smiley meer, dat zet geen zoden aan de dijk. Snap je zelf toch hopelijk ook wel, of niet?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Op zich denk ik wel dat Villain er iets mee kan.
K
hardstylboy wrote:vindt ik
:huh:
Hardtraxx Veteran
last seen 18 minutes ago
is ondertussen volgens zn profiel we gewoon 36 :lol: :lol:
Donateur
last seen Aug 2024
jeffrey2107 wrote:is ondertussen volgens zn profiel we gewoon 36 :lol: :lol:
Heeft per ongeluk z'n IQ ingevuld. Is geen probleem maar wel handig als anderen dat weten.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 minutes ago
TiMOTHYb wrote:
jeffrey2107 wrote:is ondertussen volgens zn profiel we gewoon 36 :lol: :lol:
Heeft per ongeluk z'n IQ ingevuld. Is geen probleem maar wel handig als anderen dat weten.
:lol: :lol:
K
TiMOTHYb wrote:Heeft per ongeluk z'n IQ ingevuld. Is geen probleem maar wel handig als anderen dat weten.
:lol: :lol: :clap:
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Gaat om het totaal plaatje hardstyle :list: Domme dwazen :evil: Jullie hebben zelf een IQ van een vistick!!!
Jullie zaten nog op de basisschool, zat ik al lekker te stampen op de hardstyle feestjes :yay:
Zeggen ze laats over mensen die veel smily,s gebruiken hadden meer seks!! :P zit toch niet zo te zeuren daarover moet je maar afschaffen die smily,s ik druk mij gewoon graag zo uit|!!Ander het een zaad set vindt hoor je niemand erover!! Dit valt totaal niet onder (HARD)style!!!Villain hoort beter te weten hoe kun je dit nou draaien onder naam hardstyle wil je toch niet horen man saaaaaaaie zoooi wat is hier nou zo mooi aan hippie muziek kun je toch totaal niet uit je plaat gaan niks hards aaan!!! Slechte ontwikkeling dit wordt alleen maar erger dit!! Ik wil gewoon alles horen op hardstyle gebied heb ook alles zo beetje!! en heb hoge verwachtingen van XXlerator zelfde als de magic show wordt ook al zo drama aan het worden!! Dus jullie moeten niet dom reageren weet donders goed waar ik het over heb staat er heel duidelijk!!! Main stage op de feesten is gewoon lachetertje geworden 3/4 nu alleen maar euphoric gedraaid met zo af en toe oude platen tussen vindt echt geen kijk schaam me diep!! laatste 2 dj draaien ze eindelijk eens wat stevig zoals het hoort!! nee dat echte hardstyle is nou verdreven in een tentje waar tyfes druk is!!
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
hardstylboy wrote:zat ik al lekker te stampen
Wow, kun je me dit eens uitleggen hoe je dat doet?
B
Haha, na dit heftige weekend maakt jouw onzin het wel weer een beetje goed :lol:
H
Het IQ van een visstick, nou nou, doe mij maar het IQ van een zeepaardje, die zijn wat schattiger.

Over de set zelf, heb hem geluisterd en er waren niet echt noemenswaardige tracks die ik nu echt onthouden heb helaas.
Donateur
last seen Aug 2024
Mindgame ook niet?
Hardtraxx Veteran
last seen 18 minutes ago
hardstylboy wrote:Gaat om het totaal plaatje hardstyle :list: Domme dwazen :evil: Jullie hebben zelf een IQ van een vistick!!!
Jullie zaten nog op de basisschool, zat ik al lekker te stampen op de hardstyle feestjes :yay:
Zeggen ze laats over mensen die veel smily,s gebruiken hadden meer seks!! :P zit toch niet zo te zeuren daarover moet je maar afschaffen die smily,s ik druk mij gewoon graag zo uit|!!Ander het een zaad set vindt hoor je niemand erover!! Dit valt totaal niet onder (HARD)style!!!Villain hoort beter te weten hoe kun je dit nou draaien onder naam hardstyle wil je toch niet horen man saaaaaaaie zoooi wat is hier nou zo mooi aan hippie muziek kun je toch totaal niet uit je plaat gaan niks hards aaan!!! Slechte ontwikkeling dit wordt alleen maar erger dit!! Ik wil gewoon alles horen op hardstyle gebied heb ook alles zo beetje!! en heb hoge verwachtingen van XXlerator zelfde als de magic show wordt ook al zo drama aan het worden!! Dus jullie moeten niet dom reageren weet donders goed waar ik het over heb staat er heel duidelijk!!! Main stage op de feesten is gewoon lachetertje geworden 3/4 nu alleen maar euphoric gedraaid met zo af en toe oude platen tussen vindt echt geen kijk schaam me diep!! laatste 2 dj draaien ze eindelijk eens wat stevig zoals het hoort!! nee dat echte hardstyle is nou verdreven in een tentje waar tyfes druk is!!

jezus christus man let eens een keer op je spelling en grammatica.
en alsof oude platen geen melodie hadden, juist wel