Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jan 2015 18:25 

Villain Presents XXlerator - Episode #23 - Villain's Favourites Of 2014

1) Code Black & Atmozfears - Accelerate (XXlerator Anthem 2014)
2) Wildstylez - Fallin' To Forever
3) Darren Styles & Gammar - You & I (Da Tweekaz Remix)
4) Noisecult – The Light
5) Dash Berlin & Jay Cosmic Ft. Collin Mcloughlin - Here Tonight (DBSTF Remix)
6) Rebourne - Horizon
7) Frontliner – TBA2 (One More Time)
8) Cyber – A Million Stars
9) Code Black & Atmozfears - Starting Over
10) Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn – Follow The Light
11) Envine – Light To Dark
12) Coldplay – Sky Full Of Stars (Max Enforcer’s Unofficial Remix)
13) Gareth Emery ft Bo - U (Coone Remix)
14) Sylence - Vorfreude
15) Frontliner - Our District
16) Envine - The Meaning
17) Tatanka - Shine Again
18) Sound Rush – If It's Silent
19) The Vision - Sometimes
20) Frontliner – Summer
21) Wasted Penguinz Ft. Vegas - Wait For You
22) Omegatypez - Takes Me High
23) R3hab & Eva Simons - Unstoppable (Wildstylez Remix)
24) R3hab & NERVO – Ready For The Weekend (Audiotricz Remix)
25) Noisecontrollers & Bass Modulators – Rocked Up
26) Dr. Rude - Kalavela Shot Me Down
27) Waverider – For The Music
28) Audiotricz – Infinite
29) Da Tweekaz – Celebration of Sin
30) Noisecontrollers - Down Down
31) Coone - Aladdin On E
32) Technoboy – Reflex
33) Bass Modulators – Let Me See Ya
34) Zatox & Brennan Heart - Back In The Days
35) Noisecontrollers - Scared (HS Edit)
36) Wasted Penguinz & Rebourne - Fuck Yeah!
37) Hard Driver - #WUT
38) Psyko Punkz Ft. Dope D.O.D. - Drunken Masta
39) Zatox feat. Dave Revan – Hardstyle Anytime
40) Hard Driver - Bassdrops
41) Ran-D Ft. E-Life - The Hunt
42) E-Force & Frequencerz – Men of Steel
43) B-front & Digital Punk - Purify
44) Hard Driver – Crank It Up
45) Audiofreq - Riot
46) Shellshock – Crowbar
47) Digital Punk - Firestorm
48) Act Of Rage - Confronting Reality
49) Zany & Hard Driver – Dirty South
50) D-Block & S-te-Fan ft. Mc Villain - Evolutionz (Ran-D rmx)
51) Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open The Gates
52) Outbreak - #Bassface
53) Thyron – Dysphoria
54) Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
55) X-Pander & Sub Zero Project - Fire
56) Alpha2 & Jack Of Sound - Das Weite Land
57) Sub Zero Project – The End
58) Frequencerz & Jack of Sound - Hollow
59) B-Front & Frequencerz - Psycho
60) Tartaros – Bustin’ Jieber
61) Warface & Crypsis - Meridian
62) Ran-D – I Am Legion
63) Minus Militia – The Genesis (Supremacy anthem)
64) The Machine & The Geminizers - Godcore
65) Radical Redemption – Brutal 4.0
66) E-Force – Seven
67) Titan & DV8 Rocks! – Flip Uhm Op Z’n Kantje

Erg fijne tracklist ^^
Bericht Geplaatst op 02 jan 2015 18:37 

Artiest

ENJOY GUYS !!! AND HAPPY NEW YEAR !! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2015 19:16 

Hardtraxx Veteran

Gaat mee, luistert lekker weg
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 02:06 

Hardtraxxer

Luistert totaal niet lekker weg
laatste kwart van de set is intressant
Jaar begint alweer goed :list:
Xxlerator wat een saaie podcast :oh: Steeds erger met die house shit :thumbdown: Alleen laatste gedeelte wordt hardstyle gedraaid
deze kan wel na de hard dance sectie
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 02:18 

Hardtraxx Veteran

Anders val jij eens keihard met je kop tegen een steen aan dat je niet meer kan typen. Ga lekker hardcore luisteren en bemoei je niet meer met de hardstyle. Dit zijn de favoriete tracks van Villain. Niets mis mij, dat is zijn smaak. Ga hem aub niet afzeiken ofzo, want iedereen weet dat jij van die ongeïnspireerde rawstylezzz meuk houd.

Nog een beter advies: Vraag aan Jor-D of hij je account kan verwijderen. Je voeg hier helemaal niets toe, en het enige wat je kan doen is lopen janken dat je het house vindt. Hoe oud ben je wel niet joh? Debiel.

Mc Villain schreef:

Jij ook een fijn nieuwjaar Michael. Dat er nog vele leuke podcasts mogen komen.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 02:48 

Hardtraxx Crew

hardstylboy schreef:
Xxlerator wat een saaie podcast :oh: Steeds erger met die house shit :thumbdown: Alleen laatste gedeelte wordt hardstyle gedraaid

Als je dan kritiek wil geven, doe het dan aub op een normale toon en niet op zo'n alles-kut-enter toontje aub. Komt ook wat vriendelijker op de rest over.

OT: nog best een hoop leuke tracks in dit lijstje, terwijl ik over het algemeen niet direct ondersteboven was van de meeste releases dit jaar. Ik ga hem morgen eens een luisterbeurt geven.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 03:49 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Anders val jij eens keihard met je kop tegen een steen aan dat je niet meer kan typen. Ga lekker hardcore luisteren en bemoei je niet meer met de hardstyle. Dit zijn de favoriete tracks van Villain. Niets mis mij, dat is zijn smaak. Ga hem aub niet afzeiken ofzo, want iedereen weet dat jij van die ongeïnspireerde rawstylezzz meuk houd.

Nog een beter advies: Vraag aan Jor-D of hij je account kan verwijderen. Je voeg hier helemaal niets toe, en het enige wat je kan doen is lopen janken dat je het house vindt. Hoe oud ben je wel niet joh? Debiel.

Mc Villain schreef:

Goed luisteren amateur :mad: Ik hou van hardstyle (Harde stylen) meer dan 10 jaar!! Zat jij nog op de basis school rond te huppelen :aww: Xxlerator is een hardstyle podcast Kan mc Villain lang in het vak zitten.Hij is de mc, ik ben de fan van de hardstyle die na feesten gaat van deze muziek houd .Hij is er voor om de mensen te vermaken en op te zwepen om in hogere sfeeren te krijgen!! Daarvoor alle respect!! :worship: Snap niet dat juist Mc Villain dit mooi vindt en stimuleert in de laatste tijd de podcast die new style house achtig totaal niet de naam hardstyle mag dragen :nono: De meeste zeggen het, met een om weg. Ik zeg het gewoon ongezouten zoals het is. laaiend enthousiast zijn ze niet. ik luister gewoon over de hele set, vindt het gewoon super saai om na deze house achtige zang tracks te luisteren dit is geen hardstyle!!hoort hier ook niet thuis!! Mankeert toch niks aan je oren!! :nono:
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 04:02 

Hardtraxx Elite

hardstylboy schreef:
iMark schreef:

Mc Villain schreef:

Goed luisteren amateur :mad: Ik hou van hardstyle (Harde stylen) meer dan 10 jaar!! Zat jij nog op de basis school rond te huppelen :aww: Xxlerator is een hardstyle podcast Kan mc Villain lang in het vak zitten.Hij is de mc, ik ben de fan van de hardstyle die na feesten gaat van deze muziek houd .Hij is er voor om de mensen te vermaken en op te zwepen om in hogere sfeeren te krijgen!! Daarvoor alle respect!! :worship: Snap niet dat juist Mc Villain dit mooi vindt en stimuleert in de laatste tijd de podcast die new style house achtig totaal niet de naam hardstyle mag dragen :nono: De meeste zeggen het, met een om weg. Ik zeg het gewoon ongezouten zoals het is. laaiend enthousiast zijn ze niet. ik luister gewoon over de hele set, vindt het gewoon super saai om na deze house achtige zang tracks te luisteren dit is geen hardstyle!!hoort hier ook niet thuis!! Mankeert toch niks aan je oren!! :nono:

Ga gewoon weg vieze troll.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 06:51 

Hardtraxx Veteran

:corn:
OT: Prima lijst hoor, vat het voorbije jaar redelijk goed samen.
Natuurlijk staat hier weinig of geen Spoontech/Theracords spul tussen, maar dat had ik ook niet echt verwacht.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 12:10 

Artiest

hardstylboy schreef:
iMark schreef:

Mc Villain schreef:

Basisschool ???? (schrijf je altijd nog aan elkaar) maar goed, ik kan ook gaan smijten hoe lang ik al als bezoeker naar feesten ga of ben geweest, dat doet er toch helemaal niet toe, gewoon met respect, doen we naar jou toe ook :thumbup:

Maar leg dan eens uit, wat is volgens jou house dan? Omdat er een zang vocal in zit?
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 12:17 

Die jongen valt niet serieus te nemen :lol:

OT: Leuke lijst, gaat later vandaag aan ;)
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 12:18 

Hardtraxxer

Trek t je niet aan Michael, tenenkrommend die alles-kut-enter berichten van mensen met t IQ van een doos vissticks. Waardeer de dingen nou gewoon eens zoals ze zijn i.p.v. altijd maar te blijven klagen.

Gewoon een uitstekende muzikale samenvatting van wat dit jaar te bieden had, komen toch nog flink wat pareltjes voorbij. Verder ook jij de beste wensen en leuk dat je de moeite neemt hier een berichtje achter te laten :)
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 12:30 

Hardtraxx Elite

Die hardstylboy valt niet serieus te nemen! En dat komt alleen al door zijn gebrek aan interpunctie.

OT: Leuke lijst. Echter, niet alles is voor mij bestemd. Ik mis overigens ook het Qlimax anthem.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 12:45 

Artiest

JeftaElachouri schreef:
Die hardstylboy valt niet serieus te nemen! En dat komt alleen al door zijn gebrek aan interpunctie.

OT: Leuke lijst. Echter, niet alles is voor mij bestemd. Ik mis overigens ook het Qlimax anthem.

Thanks !!! Dat kan kloppen, omdat die niet in de show heeft gezeten afgelopen jaar, alle tracks in de mix zijn mijn beste tracks die echt in de shows gespeeld zijn :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 15:30 

Hardtraxx Veteran

hardstylboy schreef:

Fuck the mainstream we defend the raw toch?.......
Droeftoeter, alles wat geen hardcore kick en screech heeft is zeker house?
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:01 

Hardtraxx Newbie

Heerlijk lange lijst :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:47 

Hardtraxx Veteran

Prima lijstje. ^^
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:53 

Hardtraxx Veteran

Asjeblieft jongens, waarom steeds opnieuw weer dat gehaat op anderen? Als hij het niks aan vindt, laat hem lekker. Ik vind het ook raar dat hij het House noemt, maar ga er gewoon verder niet op in, daar schiet je echt helemaal niks mee op imo.

iMark schreef:
Anders val jij eens keihard met je kop tegen een steen aan dat je niet meer kan typen. Ga lekker hardcore luisteren en bemoei je niet meer met de hardstyle.

Dit is echt een van de meest trieste opmerkingen die ik in de 2 jaar dat ik hier geregistreerd ben heb gelezen. Man man man. :')

OT: Zitten leuke platen tussen, maar ook genoeg wat niks voor mij is, dus zal dit niet in het geheel gaan beluisteren denk ik.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:54 

Hardtraxx Crew

Nu ben ik er klaar mee. Warns uitgedeeld aan hardstylboy en iMark wegens reacties die te ver gaan en/of nergens voor nodig zijn. Graag weer on-topic.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 19:24 

Hardtraxxer

Lekker lijstje, klonk goed!
Al is de eerste helft meer mijn ding en staat er bij de tweede helft alleen nog af en toe een nummer tussen wat ik wel vet vind.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 20:36 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor de warn. Ik heb alleen gezegt wat ik echt dacht. En SL, stop jij eens met het soliciteren naar moderatorschap. Je bent een grap.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:52 

Hardtraxx Addict

Lekkere tracklist, prima gemixt ook :) Luistert lekker weg.

Ik vind de opbouw alleen iets te standaard, maar dat is meer een persoonlijke voorkeur. Ik hou er van als er af en toe tussendoor een iets hardere plaat komt tussen het euforische gedeelte en juist tussen een aantal hardere nummers een (stevig) euforisch nummer.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 22:05 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Bedankt voor de warn. Ik heb alleen gezegt wat ik echt dacht. En SL, stop jij eens met het soliciteren naar moderatorschap. Je bent een grap.

Ik solliciteer naar moderatorschap? :lol: ik zeg gewoon wat ik ervan vind. ik zie je wel vaker haten hier op het forum en andere leden uitschelden, en daar irriteer ik me aan. Normaal zeg ik er niks over maar ik wilde nu toch wel even mijn mening erover geven, want dit was wel een behoorlijk trieste reactie.
Oh en bedankt dat je mij een grap vindt :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 23:51 

Hardtraxx Veteran

Ben het niet vaak met Mark eens, maar nu vind ik jou toch ook verrekte irritant man. Speel niet zo de schijnheilige joh, laat het lekker aan de mods over dan. Zulke reacties van die rawboiii is nu precies waaraan de artiesten zich ergeren, ohja en inb4 warn.

Edit: Die doodswens (of wat t ook moet voorstellen) ben ik het niet mee eens natuurlijk, sterker nog vind ik belachelijk, maar daar hoef JIJ niet elke keer iets van te zeggen.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 00:18 

Hardtraxx Crew

Die kinderachtige wel/niet discussies lossen jullie maar mooi op via PM, vanaf hier maar weer on-topic!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle