Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Mc Villain schreef:
En Hardtraxx Diner staat nog steeds, ook zonder Hardstyleboy als het aan mij ligt (y)


Hij bied tot 3x een Hardtraxx Diner aan, en niemand zegt ja? Jammer.


feesten/hardtraxx-diner-met-mc-villain-t51749.html

SAIN7 schreef:
Ik mis wel meer


Gelukkig zeg je het zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Villain, feesten/hardtraxx-diner-met-mc-villain-t51749.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke lijst Villain! ^^ Wil ik up-to-date blijven dan luister ik gewoon lekker naar deze podcast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 12:40 
 
Hardtraxxer

prima lijstje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 15:35 
 

Topic opgeschoond want het was na de vorige waarschuwingen genoeg geweest. Graag on-topic en on-topic only.

@Podcast, klinkt tot nu toe lekker, heb hem nog niet helemaal afgeluisterd, niet helemaal mijn smaak maar nogmaals, klinkt lekker tot nu toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 17:17 
 
Hardtraxxer

Eerste keer dat ik echt goed naar de tracklist kijk en je podcast luister, maar inderdaad net zoals derest hier zegt echt een lekkere podcast en heerlijk divers :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima podcast, al paar keer op gezet :). Zit een lekker tempo in, tracks zijn over het algemeen ook leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 17:36 
 

Al heel erg vaak op hebben staan deze lijst :loving:

pecola-tje schreef:
1) Frontliner & Wasted Penguinz - T.M.M.O
2) Demi Kanon & Inverze - Higher
3) Atmozfears & Devin Wild - Nature's Gasp
4) Ecstatic - Wonderful
5) Sound Rush - I Can't Stay
6) Bass Modulators – Our Dreams (Dream Village 2015 O.S.T.)

Al deze platen achter elkaar, gewoon genieten :love:. Dan zakt het even iets in (nog steeds erg leuk) en komen 18 & 19 :worship: :worship: :loving: :loving:. Na Getting off valt de rest toch wel een beetje tegen xd, wat een plaat is dat toch, niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker divers, staat weer op repeat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima podcast, helemaal nix mis mee! :thumbsup:
Gewoon zo doorgaan Villain :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij de beste podcast op het moment :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle