Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende

De beste set van deze poule is:
Poll eindigt op 15 nov 2018 11:00
Bulbasaur 58%  58%  [ 19 ]
Geodude 0%  0%  [ 0 ]
Haunter 15%  15%  [ 5 ]
Rapidash 27%  27%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 33
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zijn alweer beland bij poule B van ronde 1.1 van de Hardtraxx DJ Battles 2018!. In deze poule nemen Bulbasaur, Geodude, Haunter en Rapidash het tegen elkaar op. Welke Hardtraxxers dit zijn gaan we uiteraard weer niet verklappen!

Het is de bedoeling dat jullie stemmen op basis van dj skills, probeer zo min mogelijk je muzikale smaak de overhand te laten nemen in je stem. Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set.

De tracklists van de setjes kunnen jullie vinden in de Soundcloud beschrijving.

Bulbasaur


Geodude


Haunter


Rapidash
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

hardtraxx*

Ben wel weer benieuwd, vorige ronde was hoog niveau
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
hardtraxx*

Ben wel weer benieuwd, vorige ronde was hoog niveau

Thanks, meteen geupdate!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik zeggen dat ik het knap vind dat er al twee keer gestemd is, na 38 minuten, terwijl dit in totaal twee uur aan muziek is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen stemmen op zichzelf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rapidash is men favoriete pokemon, dus daarop gestemd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Mensen stemmen op zichzelf? :P

Hmm inderdaad een optie. Zou ik persoonlijk best zielig vinden, maar snap wel dat het gebeurd en is onoverkomelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
patrickjeb schreef:
Mensen stemmen op zichzelf? :P

Hmm inderdaad een optie. Zou ik persoonlijk best zielig vinden, maar snap wel dat het gebeurd en is onoverkomelijk.


Hiervoor had ik toch gewaarschuwd in het topic :lol: maarja valt niets aan te doen.
Eens kijken hoe de setjes zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als alle 4 de DJ's op zichzelf stemmen maakt het niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je het echt foolproof had willen maken, dan had je geen poll moeten gebruiken maar moeten zeggen dat mensen moeten stemmen door hun favoriet te noemen in een antwoord hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Als je het echt foolproof had willen maken, dan had je geen poll moeten gebruiken maar moeten zeggen dat mensen moeten stemmen door hun favoriet te noemen in een antwoord hier.


Dan krijg je ook tactische stemmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten weer behoorlijk vette lijstjes tussen. Ben benieuwd wie er achter welke lijsten zitten :P En over dat stemmen op jezelf: als iedereen op zichzelf stemt valt dat alvast weg toch? Kunnen dat wel afspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haunter = RR confirmed, iets met eigen naam in nummers....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen eens goed voor gaan zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zitten weer behoorlijk vette lijstjes tussen. Ben benieuwd wie er achter welke lijsten zitten :P En over dat stemmen op jezelf: als iedereen op zichzelf stemt valt dat alvast weg toch? Kunnen dat wel afspreken.

Mwah, iedereen moet gewoon stemmen waar 'ie op wil stemmen. Ik ga zelf gewoon op de set stemmen die ik 't beste vind. Maar goed deze discussie kan beter in het DJ Battles topic verder gevoerd worden, vanaf hier weer over de setjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga er na 't weekend ff voor zitten :thumbsup:

Overigens is Haunter die The Haunter Of The Dark draait als afsluiter wel geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 14:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Broken Balance schreef:
Als je het echt foolproof had willen maken, dan had je geen poll moeten gebruiken maar moeten zeggen dat mensen moeten stemmen door hun favoriet te noemen in een antwoord hier.


Dan krijg je ook tactische stemmen


Maar dat is dan niet anoniem, nu kunnen mensen die de sets niet hebben geluisterd gewoon op een willekeurige naam klikken en stemmen. Niemand die weet wie het was en waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Zullen we het nu weer hebben over de setjes, hoe ieder wilt stemmen moet ie zelf weten :thumbsup:

Bulbasaur: Als je begint met Your Life dan heb je mijn hart al verovert :love: Lekkere vergeten classics met zelfs 1 die ik nog niet kende R3zonance - Theory :thumbsup:

Geodude: Net als Bulba vergeten classics, altijd tof in plaats van de bekende hits. Sommige overgangen spot on, andere weer wat rommelig. The Prophet - Elites :drool:

Haunter: Leuke platen met als hoogtepunt Krusaders - Reinvented. Werd voor mij helaas niet meer dan leuk

Rapidash: Kan mij voorstellen dat voor Tom het lastig was deze set in te delen, een deels classics met nieuwere platen. Doordat de rest een stijl aanhield voelde dit wat rommelig. Knap zoveel platen in een half uur :thumbup: maar voor mij is meer zeker niet altijd beter, dat is hier ook het geval.

Mijn stem gaat naar Bulbasaur
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Als alle 4 de DJ's op zichzelf stemmen maakt het niet uit

Dit is precies wat ik toen meldde. Als je dan niet op jezelf stemt, eigen schuld. Zo hou je het wel het 'eerlijkst'. Eventueel standaard bij iedere artiest 1 stem er af, maar 0 zin want veranderd dan niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zullen we het nu weer hebben over de setjes, hoe ieder wilt stemmen moet ie zelf weten :thumbsup:

:thumbup:

ErikZ schreef:
Kan mij voorstellen dat voor Tom het lastig was deze set in te delen

Deze lijsten zo divers allemaal haha, heeft best veel tijd ingezeten in het indelen. Misschien kan niet iedereen zich in mijn poules vinden maar heb het toch maar zo eerlijk mogelijk proberen te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zullen we het nu weer hebben over de setjes, hoe ieder wilt stemmen moet ie zelf weten :thumbsup:

Bulbasaur: Als je begint met Your Life dan heb je mijn hart al verovert :love: Lekkere vergeten classics met zelfs 1 die ik nog niet kende R3zonance - Theory :thumbsup:

Geodude: Net als Bulba vergeten classics, altijd tof in plaats van de bekende hits. Sommige overgangen spot on, andere weer wat rommelig. The Prophet - Elites :drool:

Haunter: Leuke platen met als hoogtepunt Krusaders - Reinvented. Werd voor mij helaas niet meer dan leuk

Rapidash: Kan mij voorstellen dat voor Tom het lastig was deze set in te delen, een deels classics met nieuwere platen. Doordat de rest een stijl aanhield voelde dit wat rommelig. Knap zoveel platen in een half uur :thumbup: maar voor mij is meer zeker niet altijd beter, dat is hier ook het geval.

Mijn stem gaat naar Bulbasaur

Ben het hier eigenlijk 100% mee eens. Bulbasaur, mijn stem heb je. Die van Haunter zat er dichtbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuk voor stuk leuke lijsten om naar te luisteren, maar er was er 1 die er qua mixtechnische kant er bovenuit stak en dat was Bulbasaur.
Rest prima, maar vond de overgangen wat minder gedurfd. Rapidash ook weer een set met veel platen, maar dat vond ik niet echt fijn wegluisteren. Wel prima overgangen, maar niet helemaal mijn smaak zoveel platen in een half uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens even luisteren :)

Bulbasaur: leuke overgangen, klinkt schoon maar heb hem ook hier en daar scheef horen liggen. Heel ietsjes maar hoor maar snel hersteld. Verder gewoon een goede mix om naar te luisteren met heerlijke gates :)

Geodude: heerlijk om weer die oude vergeten pareltjes te horen. Jammer dat het soms wat rommelig is met de overgangen. Ik vond trouwens ook vervelend dat ik een Pitchlock hoorde na 4 platen geloof ik. Maakt het luisteren wat kut omdat de kick dan soms sneller of langzamer op de originele maat ligt.

Haunter:
Luisterde goed weg maar merkte wel naarmate de set duurt hoe meer er uitdagender gemixt werd. Die overgang naar trapped. :worship: vet gedaan !


Rapidash:
Word aangevuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
patrickjeb schreef:
Mensen stemmen op zichzelf? :P

Hmm inderdaad een optie. Zou ik persoonlijk best zielig vinden, maar snap wel dat het gebeurd en is onoverkomelijk.


Heb je zelf met Patrick afgesproken in dj battles topic :lol:
Je zou het nog bij openingstopic erbij zetten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Fuzzylogic schreef:
Citaat:
Stemmen op je zelf is trouwens een optie?

Dit mag. Is niet te voorkomen. Het is aan jezelf of je dat wel of niet gaat doen.

Je kan zeggen dat iedereen op zichzelf moet stemmen, zodat het direct gelijk is. Heb je ook niet dat de 1 wel stemt en de ander niet.

Fuzzylogic schreef:
Vind ik een goede, neem ik effe mee in de openingspost!

Nog even een melding voor degenen die eigen tracks hebben: eigen producties (mashups, originele tracks, remixen of bootlegs) zijn niet toegestaan! Dit vanwege de anonimiteit, en omdat er heel weinig aanmeldingen waren van mensen die eigen producties hebben.


:oh: :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle