Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

De beste set van deze poule is:
Poll eindigt op 15 nov 2018 11:00
Bulbasaur 58%  58%  [ 19 ]
Geodude 0%  0%  [ 0 ]
Haunter 15%  15%  [ 5 ]
Rapidash 27%  27%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 33
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ff wat aantekeningen gemaakt tijdens het luisteren :P

Bulbasaur
- Veel platen die ik een tijdje niet meer heb gehoord of niet eens ken (daarom wel wat moeilijker te beoordelen)
- Lekkere drive meteen in de mix
- Voelt aan als een geheel (platen passen goed bij elkaar)
- Over het algemeen gewoon uitstekend gemixt. Mix naar Blackout puik werk. Naar Veritas ook. Ow die naar Freakz & Surge of Power ook (ja eigenlijk gewoon alles wel).

Geodude
- Weinig platen helaas (niet heel snel doorgemixt)
- Mixtechnisch goed, niet spetterend
- Wel creatieve platenkeuze.
- Laatste overgang wel vet

Haunter
- Vette lijst (Adventure & Reinvented (L) ) Die DNA mash up blijft ook vet
- Mixtechnisch goed, niet spetterend.
- Oke naarmate de mix vordert wel vet mixwerk
- Haunter of the Dark, leuke keuze :P

Rapidash
- Nieuw en oud door elkaar, nice
- Gewaagd mixwerk, pluspunt, alleen…
- … Vooral in het begin wel heel snel doorgemixt (beetje te snel, k zou de platen wel wat langer willen horen :P). Voel nu een beetje aan als een mixtape o.i.d. Later in de mix wel beter.
- Mixwerk is gewoon wel top hoor. Met die raw platen ook lekker geteased.

Puur mixtechnisch gezien moeilijke keuze tussen Rapidash en Bulbasaur. Toch voor bulbasaur gegaan. Voelt als een mooi geheel, platen passen goed bij elkaar en gewoon top mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 00:28 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Mensen stemmen op zichzelf? :P

Geodude 0% 0% [ 0 ]
Heeft niet op zichzelf gestemt dus probs

Haunter 6% 6% [ 1 ]
Minder probs naar deze guy
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
patrickjeb schreef:
Mensen stemmen op zichzelf? :P

Geodude 0% 0% [ 0 ]
Heeft niet op zichzelf gestemt dus probs

Haunter 6% 6% [ 1 ]
Minder probs naar deze guy

Wie zegt dat Haunter op zichzelf heeft gestemd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk gaan er nog veel stemmen volgen, want we zitten nu op 1/3 van poule A..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga morgen luisteren en stemmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles geluisterd en wederom scoren alle setjes zeker een (ruime) voldoende. Uiteindelijk vond ik Bulbasaur het beste setje hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuk voor stuk prima setjes, chapeau.

Bulbasaur:
Top gemixt met een flinke portie drive, tracks sloten ook lekker op elkaar aan. Erg dikke overgangen zoals Freakz > Surge of Power, weinig op aan te merken.

Geodude:
Prima gemixt, maar wel redelijk 'safe' overgangen. Ook haalden de lange breaks de drive er uit waardoor het wat minder lekker wegluisterde.

Haunter:
Opnieuw, prima overgangen. Overgang van Warphole naar Trapped klonk lekker. Sommige overgangen ietwat rommelig. Mix klonk wat minder als een geheel als die van Bulbasaur.

Rapidash:
Ambitieuze hoeveelheid tracks in een halfuur, wel strak gemixt. Overgang van classics naar het wat hardere spul ook tof gedaan met The Zero Hour, I Will Growl en Scarborough Fair.

Puur op mixwerk ging het tussen Rapidash en Bulbasaur. Uiteindelijk toch gekozen voor Bulbasaur omdat ik die wat meer toffe overgangen vond hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat te twijfelen tussen Bulbasaur en Rapidash. De mix van Bulbasaur zit goed in elkaar en de tracks sluiten ook heel goed op elkaar aan. Toch voor Rapidash gekozen omdat hij meer risico's neemt qua mixwerk en dat pakt goed uit. Vind het aantal nummers in deze mix ook niet storend omdat hij in het begin snel doormixt om de energie in zijn op te bouwen en daarna weer een 'normaal' mixtempo aanhoudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weinig stemmen t.o.v. vorige week. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb moeite met kiezen, ga ze allemaal nog een keer luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Heb moeite met kiezen, ga ze allemaal nog een keer luisteren


Doe ik ook maar dan voor de lol :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Toch voor Rapidash gekozen omdat hij meer risico's neemt qua mixwerk en dat pakt goed uit.

Om deze reden ook voor Rapidash gekozen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Haunter gestemd, beatmatching was niet altijd goed, maar zaten wel goed gevonden overgangen bij, die goed samen klonken en elkaar niet in de weg zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit keer wat minder tijd om heel geconcentreerd te luisteren, maar heb ze allemaal tijdens het werk op gehad. Toch maar even alle mixjes op rapport:

Bulbasaur: Prima mixwerk, dikke tracks. Eigenlijk geen commentaar, luisterde lekker weg :thumbsup:

Geodude: draait simpelweg te weinig platen in een half uur (7, tegenover de 16! van Rapidash). Wat sneller doormixen en wat meer risico kan geen kwaad. Wel +veel voor Fire In Tha Place. Blijf ik een hele vette plaat vinden :loving:

Haunter: Mixwerk goed in orde, platenkeuze ook fijn. The Haunter Of The Dark natuurlijk toepasselijk xd

Rapidash: Heel veel tracks in een korte tijd, maar klonk zeker niet rommelig. Zat een lekker tempo in. Ook een hele diverse tracklist :thumbsup:

Lastige keuze, maar o.b.v. bovenstaande is mijn stem uiteindelijk naar Rapidash gegaan met Bulbasaur net daarachter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ennnnn het stemmen is gesloten! Bulbasaur heeft met een toch wel ruime voorsprong gewonnen, maar ook de mix van Rapidash viel goed in de smaak. Haunter pakt de derde plaats, en voor Geodude komen er volgende ronde nieuwe kansen om meer punten te scoren. Grootste tip voor hem lijkt om meer tracks te draaien, want draaitechnisch waren er geen opmerkingen voor hem!

Ik was effe vergeten dat het alweer donderdag is dus ik ga nu direct de nieuwe mixen uploaden.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle