Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De beste set van deze poule ie:
Poll eindigt op 22 feb 2019 12:56
Machoke 11%  11%  [ 2 ]
Magnemite 26%  26%  [ 5 ]
Onix 21%  21%  [ 4 ]
Tauros 42%  42%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 19
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar zijn we dan! Het einde van de poulefase. Volgende week ga ik alle stemmen van alle rondes tellen en de einduitslag bekend maken, waarna ik direct de battles voor de knock out fase (inclusief opdracht) bekend ga maken. Na deze ronde zal er twee weken pauze ingelast worden, dit om de twee dj's die het als eerste tegen elkaar op gaan nemen genoeg tijd te geven om hun set goed voor te kunnen bereiden.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set.

De tracklists van de setjes kunnen jullie vinden op Mixcloud, en jullie weten het: het gaat om de dj skills. Tracklist minimaal mee laten wegen in je stem.

Machoke


Magnemite


Onix


Tauros
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbel topic, alleen de stemmen hier zijn geldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Machocke: Erg rommelig begin qua mixwerk maar hele leuke originele platen gekozen.

Magnemite: Het wisselen tussen de verschillende stijlen (van Regain naar Space Out bijvoorbeeld) vond ik persoonlijk
onwijs storend, vele platen lagen mijlen ver uit elkaar vandaan qua stijl en dat pakte imo niet goed uit. Mixtechnisch
weinig op aan te merken

Onix: Intro idee leuk maar gewoon niet goed uitgevoerd, de 2 platen liggen er zo onwijs qua bpm naast dat het niet klinkt
Verder heel lekkere euforische set wat ik onwijs toejuich. Wederom ben ik benieuwd welke meerwaarde de Flanger heeft.

Tauros: Je mix steekt er met kop en schouders bovenuit voor mij. Mixtechnisch hele gave overgangen en een minstens zo gave samengstelde tracklist, alleen je laatste plaat viel voor mij erg uit de toon.

Tauros als grote winnaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen al Magnemite voor Bitcrusher remix -> Stash :worship:

Tauros als goede tweede overigens. Dit zat ook strak in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck vergeet ik dus gewoon te stemmen..nu te laat xd Sorry Tauros
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle