Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende

De beste set van deze poule is:
Poll eindigt op 08 nov 2018 11:00
Magnemite 63%  63%  [ 33 ]
Pidgey 10%  10%  [ 5 ]
Pikachu 12%  12%  [ 6 ]
Vulpix 15%  15%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 52
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De aftrap is hier! De eerste poulefase van de allereerste ronde van de Hardtraxx DJ Battles 2018. In de poule zullen Magnemite, Pidgey, Pikachu en Vulpix het tegen elkaar opnemen. Wie deze Hardtraxxers zijn? Gaan we lekker niet verklappen!

Het is de bedoeling dat jullie stemmen op basis van dj skills, probeer zo min mogelijk je muzikale smaak de overhand te laten nemen in je stem. Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set.

De tracklists van de setjes kunnen jullie vinden in de Soundcloud beschrijving.

Magnemite


Pidgey


Pikachu


Vulpix
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kunnen die tracklists er niet gewoon onder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Dat is ook exact de reden waarom ik het op deze manier gedaan heb :) Minder aandacht naar de trackkeuze, meer naar de setjes op zich. Tracklist moet niet teveel de doorslag gaan geven bij je keuze, en denk dat dat onbewust toch iets meer invloed gaat hebben als ze wel al meteen overduidelijk zijn. Plus de topics raken wel erg vol dan en dit is eerlijker voor iedereen. Ik plaats ze op alfabetische volgorde, en als er drie tracklists tussen staan dan valt de onderste al minder op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon beginnen met luisteren, als je een goed oordeel wil vellen moet je ze toch allemaal gehad hebben. Het heeft ook wel wat om niet te weten welke plaat er ingemixt wordt, zorgt ervoor dat je nog beter gaat luisteren naar mijn idee.

Succes iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist staat toch gewoon op de SC pagina of ben ik nou gek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tacklists zijn inderdaad op Soundcloud terug te vinden, zoals in de OP aangegeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Nou ik heb ze allemaal nu gehad. Om te beginnen wil ik zeggen dat er voor mij niet echt een slechte mix in zit. De een wat meer gedurfd dan de ander. De lijsten waren ook erg leuk en divers, waarvoor hulde. :thumbsup:

Wat mij zo opviel, en let op, dit is een persoonlijke mening en hoeft derhalve niet voor waarheid worden aangenomen:
Magnemite: Ontzettend veel tracks voor een half uurtje, erg knap gedaan. Sommige overgangen vond ik echter niet helemaal soepel of passend maar welke mij zeker bij zijn gebleven Bring It To Them Raw naar Godspeed en de overgang naar kick it .

Pidgey: Begon een beetje voorzichtig maar kwam er uiteindelijk wel lekker in. Vond alleen de overgang van Overload naar Do or Die rommelig klinken.

Pikachu: Something to lose en the virus spreads, goed gevonden, het koste mij even om te beseffen dat er een totaal andere track was gestart. Netjes gedaan.

Vulpix: De overgang van River of Souls naar Willy vond ik niet lekker passen, niet fout , maar vond ze niet goed overgaan in elkaar. Maar een overgang later van Willy naar Enviroment gaat het weer ontzettend clean.

Al met al geen enkele mix echt 'foutloos' maar wel een ontzettend moeilijke keuze waar ik nog wel even over ga nadenken.

Ik vond het ook zeker tot nu toe geen straf om de mixes te luisteren, ik hoop dat de andere 12 net zo veelbelovend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dit! Ik ga ze beluisteren. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel tof dit, de mixjes gaan ergens deze week geluisterd worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie aftrap! Paar echt dikke overgangen waar ik zelf nooit op zou zijn gekomen :D
Dat beloofd wat voor de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mooie aftrap! Paar echt dikke overgangen waar ik zelf nooit op zou zijn gekomen :D
Dat beloofd wat voor de rest!

Goeie afleidingsmanoeuvre hoor

Job zit in poule A = confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Hekzitter schreef:
Mooie aftrap! Paar echt dikke overgangen waar ik zelf nooit op zou zijn gekomen :D
Dat beloofd wat voor de rest!

Goeie afleidingsmanoeuvre hoor

Job zit in poule A = confirmed


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonet allemaal aandachtig beluisterd. Gaat nog leuk worden om telkens een winnaar te moeten kiezen.. Niveau ligt nu al best hoog. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rare poule, Pidgey maakt weinig kans tegen Pikachu en Magnemite :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rare poule, Pidgey maakt weinig kans tegen Pikachu en Magnemite :/

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, wat een vette overgangen/mixwerk in vooral Magnemite z'n mix. Ook in de andere mixen zat leuke dingen te horen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:34 
 
Hardtraxx Elite

Even 15 tracks in een half uur proppen lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen ff een luistersessie houden :thumbsup: ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pidgey en Pikachu beide zeer goed. Op basis van TL zou Pikachu hem gewonnen hebben maar vond die van Pidgey toch niet iets leuker gemixt. Pidgey :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, de lat ligt direct zeer hoog! Iedere set is gewoon beter gemixt dan van een gemiddelde grote artiest :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle 4 de mixen waren tof om te luisteren, paar leuke platen combinaties waarvan ik zelf dacht dat ze niet zouden passen. Wordt nog best lastig kiezen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet allemaal !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was aan het twijfelen tussen Magnemite en Vulpix. Toch gekozen voor Vulpix, luisterde lekkerder weg en zat een betere flow in.

Magnemite zeker gave overgangen en veel tijd ingestoken, maar meer is niet altijd beter naar mijn idee. Kwam een beetje chaotisch en vooral gehaast over met 15 tracks in een half uur.

Pidgey en Pikachu ook goed gedaan, beter dan een hedendaagse DJ op feesten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zo dan, de lat ligt direct zeer hoog! Iedere set is gewoon beter gemixt dan van een gemiddelde grote artiest :drool:

Dit inderdaad, dat wordt genieten de komende weken. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Super tof alle :D De stijl is alleen niet iets wat mij ligt dus ben voor degene gegaan die ik vaker opzetten zal

Mijn stem gaat naar Pikachu :thumbsup:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle