Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende

De beste set van deze poule is:
Poll eindigt op 08 nov 2018 11:00
Magnemite 63%  63%  [ 33 ]
Pidgey 10%  10%  [ 5 ]
Pikachu 12%  12%  [ 6 ]
Vulpix 15%  15%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 52
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering ik ben echt impressed door de originele overgangen van Magnemite, ik ben in SHOCK

snap je... magnemite

Pidgey (haha @Pidgey edit) leuke tracks, paar leuke overgangen maar blijft iets minder hangen. Ook een paar tracks die ik beetje méh vind.

Pikachu met 8 tracks in een half uur vind ik echt te weinig :$ Zelfs als je niet je best doet moeten daar wel 10 tracks in te proppen zijn.

Vulpix zijn de overgangen echt super soepel gevonden, klinken heerlijk en is echt goed passen en meten.

Keuze dus tussen Vulpix & Magnemite, en dan kies ik voor Magnemite omdat ik die origineler vond, en oprecht onder de indruk ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tering ik ben echt impressed door de originele overgangen van Magnemite, ik ben in SHOCK

Dan vrees ik alvast voor Jigglypuff...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 19:34 
 
Hardtraxx Addict

Magnemite, erg dikke overgangen en prima lijst. Deze gaat vaker aan :worship:
Set van Pidgey en Vulpix waren ook dik. Set van Pikachu is inderdaad jammer dat deze maar 8 platen bevat. Vette sets allemaal, maar die van Magnemite steekt er voor mij bovenuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook wel benieuwd of Magnemite dit met CDJ's heeft gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me af of er überhaupt iemand op cdj's draait, volgens mij heb ik vrijwel enkel controllers doorgekregen toen ik daar naar vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik vraag me af of er überhaupt iemand op cdj's draait, volgens mij heb ik vrijwel enkel controllers doorgekregen toen ik daar naar vroeg.


Aah right OK, nouja met controller niet veel minder knap ofzo, maar alles wel "live gemixt" dus... ben impressed, daarom vroeg ik het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er vanuit dat iedereen gewoon eerlijk antwoord heeft gegeven en niet stiekem met DAW zijn mix in elkaar heeft gezet! Is niet te controleren natuurlijk, maar zou een beetje zielig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 00:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik vraag me af of er überhaupt iemand op cdj's draait, volgens mij heb ik vrijwel enkel controllers doorgekregen toen ik daar naar vroeg.

Wij doen iig mee op CDJ’s :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 01:08 
 
Hardtraxx Crew

Pfoe dat mixwerk van Magnemite :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 01:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik vraag me af of er überhaupt iemand op cdj's draait, volgens mij heb ik vrijwel enkel controllers doorgekregen toen ik daar naar vroeg.

Ik heb mijn CDJ’s verkocht en ben overgegaan op Pioneer xdj-r1 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben ook wel benieuwd of Magnemite dit met CDJ's heeft gedaan :P

Dit heb ik ook. In deze set heeft volgens mij uren gezeten om overgangen te zoeken, exacte startpunten te zoeken en cuepoints te zetten. Tenzij de set gewoon in Ableton is gemaakt. Vind het wel leuk en origineel, maar niet representatief. Denk dus ook niet dat mijn stem naar Magnemite zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik vraag me af of er überhaupt iemand op cdj's draait, volgens mij heb ik vrijwel enkel controllers doorgekregen toen ik daar naar vroeg.

Wij doen iig mee op CDJ’s :x

Ik ook, reloops
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Rickzel schreef:
Ben ook wel benieuwd of Magnemite dit met CDJ's heeft gedaan :P

Dit heb ik ook. In deze set heeft volgens mij uren gezeten om overgangen te zoeken, exacte startpunten te zoeken en cuepoints te zetten. Tenzij de set gewoon in Ableton is gemaakt. Vind het wel leuk en origineel, maar niet representatief. Denk dus ook niet dat mijn stem naar Magnemite zal gaan.

Bij de overgang van Trapped remix naar Kick It kun je horen dat dit is gedaan zonder Ableton oid. Zit er de eerste paar tellen bij de kickswitch een beetje langs en wordt daarna hersteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 11:20 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Rickzel schreef:
Ben ook wel benieuwd of Magnemite dit met CDJ's heeft gedaan :P

Dit heb ik ook. In deze set heeft volgens mij uren gezeten om overgangen te zoeken, exacte startpunten te zoeken en cuepoints te zetten. Tenzij de set gewoon in Ableton is gemaakt. Vind het wel leuk en origineel, maar niet representatief. Denk dus ook niet dat mijn stem naar Magnemite zal gaan.


Representatief voor wat?

Als het een Ableton mix was zou die er bij 13:17 niet zo hard naast lopen :P
Vraag me trouwens af wat er nou precies op 22:10 gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik vraag me af of er überhaupt iemand op cdj's draait, volgens mij heb ik vrijwel enkel controllers doorgekregen toen ik daar naar vroeg.

Wij doen iig mee op CDJ’s :x


Pioneer XDJ-R1 :thumbsup: Geen CDJ's maar ook geen scherm en/of laptop ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe setjes allemaal, inderdaad een stuk beter dan de gemiddelde professionele hardstyle artiest. Mijn stem gaat naar Magnemite, erg vet mixwerk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luistersessie achter de rug. Ik moet zeggen dat ik de keuze heel lastig vond. O.b.v. de tracks vond ik Pikachu het fijnst wegluisteren, alleen zijn 8 tracks in een half uur inderdaad nogal T&T stylo. Uiteindelijk o.b.v. het mixwerk i.c.m. de tracklist gekozen om op Magnemite te stemmen. Vulpix zat er kort achter, alleen de tracks lagen me net wat minder. De persoonlijke interpretatie van een goede set blijft natuurlijk een combi van beide. Pidgey is me niet echt wat van bij gebleven, maar klonk op zich wel soepel. Nu al zin in de volgende poule :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal geluisterd. Stuk voor stuk leuke mixjes, qua mixwerk ook zeker beter dan de gemiddelde grote DJ inderdaad. Kijk nu al uit naar de volgende mixjes!
Pidgey en Vulpix zijn mijn favoriet denk ik. Pikachu bleef niet echt hangen en Magnemite was wel zeker dik maar vond ik hier en daar wat te gehaast. Van Pidgey en Vulpix had vooral Vulpix lekker en strak mixwerk. Daar gaat mijn stem dus naartoe :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 15:57 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Zenda schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik vraag me af of er überhaupt iemand op cdj's draait, volgens mij heb ik vrijwel enkel controllers doorgekregen toen ik daar naar vroeg.

Wij doen iig mee op CDJ’s :x


Pioneer XDJ-R1 :thumbsup: Geen CDJ's maar ook geen scherm en/of laptop ^^


Ik draai op cdj's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Bij de overgang van Trapped remix naar Kick It kun je horen dat dit is gedaan zonder Ableton oid. Zit er de eerste paar tellen bij de kickswitch een beetje langs en wordt daarna hersteld.

Maximumraver schreef:
Als het een Ableton mix was zou die er bij 13:17 niet zo hard naast lopen :P
Vraag me trouwens af wat er nou precies op 22:10 gebeurt.


Ik zeg toch niet dat het in Ableton gemaakt is? :P Ik zeg dat de dingen die ik zeg gedaan zijn, tenzij het in Ableton is gemaakt.

Maar ik bedoel dat ik de set niet representatief vind voor een set. Het is meer een megamix met supersnel mixwerk en (bijna) alleen maar kickswitches. Leuk gedaan, maar niet wat ik verwacht in een DJ battle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Gaan we lekker niet verklappen!


lkkr puh!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Maar ik bedoel dat ik de set niet representatief vind voor een set. Het is meer een megamix met supersnel mixwerk en (bijna) alleen maar kickswitches. Leuk gedaan, maar niet wat ik verwacht in een DJ battle.

Zo had ik het nog niet bekeken. Heb zelf magnemite gestemt omdat, met voorbereiding of niet, het alsnog moeilijk is om dit te reproduceren op een controller/CDJ’s. Daar steekt qua technische skills deze set wel ver bovenuit maar is andere punten weer zwakker inderdaad. Volgende keer ook rekening houden met het totaal plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 20:30 
 
Hardtraxxer

Magnemite gestemd, echt vet gedaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Pfoe dat mixwerk van Magnemite :drool:

:yes:

Vandaag twee mixes geluisterd, morgen de resterende twee.

Vet concept trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 11:43 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
_theon_ schreef:
Bij de overgang van Trapped remix naar Kick It kun je horen dat dit is gedaan zonder Ableton oid. Zit er de eerste paar tellen bij de kickswitch een beetje langs en wordt daarna hersteld.

Maximumraver schreef:
Als het een Ableton mix was zou die er bij 13:17 niet zo hard naast lopen :P
Vraag me trouwens af wat er nou precies op 22:10 gebeurt.


Ik zeg toch niet dat het in Ableton gemaakt is? :P Ik zeg dat de dingen die ik zeg gedaan zijn, tenzij het in Ableton is gemaakt.

Maar ik bedoel dat ik de set niet representatief vind voor een set. Het is meer een megamix met supersnel mixwerk en (bijna) alleen maar kickswitches. Leuk gedaan, maar niet wat ik verwacht in een DJ battle.


Ik bedoel die zin los van de rest van mijn comment :P

Maar wat verwacht je dan van een DJ battle, verplichte losse pols set? Want dat zie ik nergens in de regels staan :P Sowieso vind ik het vaag dat je minder score zou krijgen, just als er goed over de set in nagedacht.
Ik zou een set als deze altijd voorbereiden, zomaar een draaien en hopen dat ie vet is vind ik a. niet efficient, en b. enorm lui :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle