Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Wel gevarieerd, maar slechts 5 nummers die IK leuk vind :P
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Paar leuke oudere nummers & de Frequencerz track. :D
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
zitten zeker vette platen tussen maar niet zijn sterkste lijst tot nu toe.
maar zeker niet slecht en Burnin vind ik weer erg geslaagt Freqz plaatje :)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Lijst is wel ok. Leuk dat Toulouse zo'n lekkere mid heeft gekregen, track word d'r dus iets beter op!

Bij Everyday is 't andersom, heerlijke mid, verschrikkelijke climax.

Nieuwe Frequencerz plaat is echt weer een pareltje zeg, wat zijn deze 2 heren na Bitch vooruit gegaan zeg :worship:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Thunder, The Pressure, Everyday (!!!!!!), Burnin sowieso interessante platen. Aantal ken ik niet, luisteren dus :).

Verder props voor de oudere platen als bovengenoemde en Phases!
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Headhunterz is de enige Hardstyle producer tot nu toe die een house plaat GOED kan remixen :)
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Niet echt heel bijzonder lijstje, maar toch het luisteren waard.
Williams Syndrome - Thunder :love:
The Hose - The Pressure :drool:
Phases :loving:
En natuurlijk Burnin' heel dik! :worship:

Dieptepunt van de episode; DJ Easy My Mind :sick:
Last edited by BvG50 on 01 Sep 2012 12:30, edited 4 times in total.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Geen verkeerd lijstje, The Pressure, Thunder en Phases blijven geniaal en Everyday, Burning, Spectrum Remix en The Spark Of Life zijn ook niet mis imo.
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Slaat nergens op hoe vet zijn eigen producties de laatste tijd zijn, vind ze echt allemaal vet!
Prima lijstje weer, the pressure blijf ik mooie herinneringen aan houden, defqon 2008 bij de ondergaande zon bij TBY (L)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Lekkere troll naar Adrenalize toe xd
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
bRt_ wrote:Lekkere troll naar Adrenalize toe xd
Welk tijdstip? :P
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
patrickjeb wrote: Welk tijdstip? :P
Vanaf 15.20 :P
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Lol, ook grappig dat die eerst een 'preek' geeft over de uitdaging om niet in een hitjesproducer te veranderen om meer geld te krijgen, en vervolgens zelf vertellen waar je kaarten kunt kopen voor Ziggodome xd
S
_theon_ wrote:Lol, ook grappig dat die eerst een 'preek' geeft over de uitdaging om niet in een hitjesproducer te veranderen om meer geld te krijgen, en vervolgens zelf vertellen waar je kaarten kunt kopen voor Ziggodome xd
Is toch informatief? Wordt jij beïnvloed door Headhunterz die in HWS 15 zegt waar je kaartjes kan kopen, om er daardoor te gaan kopen? Zo loopt er niemand rond hoor, hij wil gewoon iedereen nog eens attent maken op het feest waar hij zelf naar toe werkt. Zijn podcast dus daar reclame over maken is toch geoorloofd volgens mij.
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Idd, ik vind het ook meer dan normaal dat je zoiets zegt zo vlak voor je eigen feest. Ik vond trouwens ook dat die speech echt heel erg leek op wat Lynst altijd zegt over populariteit en creativiteit. :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Als je maar niet denkt dat ik stiekem Headhunterz ben :lol:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Misschien is dit al eens gezegd, maar ik vind 'Burnin' maar een slap aftreksel van een oudere Headhunterz productie.

Die melodie is bijna één op één.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
TiMOTHYb wrote:
Case Dj wrote:
Wesz91 wrote:In het begin nam ik nog de moeite om cue files te maken, later luisterde ik de podcast nog maar 1x, inmiddels afgelope 3-4 maanden neem ik de moeite niet eens meer om het te luisteren, ook deze keer weer niet..
stoer man!
Hoezo? Heb precies hetzelfde. Aan het begin luisterde ik hem volledig, daarna skipte ik het overbodige geouwehoer en nu luister ik hem ook niet meer. Weer een voorbeeld van een totaal opgeklopt fenomeen. Kwaliteit en originaliteit valt op de lange termijn blijkbaar niet te waarborgen.
De kwaliteit is nog steeds hetzelfde, alleen je bent er snel achtergekomen dat het niet veel voorstelt.

Sowieso mixt hij nergens iets in. In geen enkele editie tot nu toe.

Het klinkt elke keer als zo'n goedkope hardstyle compilatie van zo'n onbekende uitgever die graag zijn graantje meepikt met de hype.

Kortom; ook inderdaan niets voor mij.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Wat een waardeloze lijst is dit! En dat alleen maar omdat ie op Q-Dance Radio uitgezonden is hoor, dat is de enige reden. Had ie dit gewoon via zijn eigen social media gereleased, was het een hele andere lijst geweest..
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
snap ook echt niet wat mensen nog zo speciaal vinden aan deze podcast..
ik luister ze alleen even snel voor de nieuwe previews, verder hoef ik de hele set niet te hebben :P
commerciele gedoe erom heen allemaal en de TL is nou ook niet helemaal super :/
Verder snap ik totaal niet wat mensen zo vet aan "I'm The Melody Man" vinden :P te slechte vocals voor worden en vind het ook echt een te blij nummer heb er echt helemaal niks mee gewoon!
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Spablauw wrote:
_theon_ wrote:Lol, ook grappig dat die eerst een 'preek' geeft over de uitdaging om niet in een hitjesproducer te veranderen om meer geld te krijgen, en vervolgens zelf vertellen waar je kaarten kunt kopen voor Ziggodome xd
Is toch informatief? Wordt jij beïnvloed door Headhunterz die in HWS 15 zegt waar je kaartjes kan kopen, om er daardoor te gaan kopen? Zo loopt er niemand rond hoor, hij wil gewoon iedereen nog eens attent maken op het feest waar hij zelf naar toe werkt. Zijn podcast dus daar reclame over maken is toch geoorloofd volgens mij.
Als er niemand wordt beïnvloed, waarom dan reclame maken? Er zijn zat mensen die de releases, feesten ed. niet volgen maar hierdoor wel even gaan kijken of dit een optie is om naar toe te gaan.
Is ook wel terecht dat hij daarvoor reclame maakt, maar ik vind het gewoon opvallend. :)
A
Het feest is "ter ere" van HWS, hè?
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
jambekkie wrote:Wat een waardeloze lijst is dit! En dat alleen maar omdat ie op Q-Dance Radio uitgezonden is hoor, dat is de enige reden. Had ie dit gewoon via zijn eigen social media gereleased, was het een hele andere lijst geweest..
Ja dat kun jij zeggen want jij bent eigenlijk Headhunterz toch? Dus jij weet precies wat hij doet en wanneer en onder welke omstandigheden!
En is het een keer een gevarieerde lijst met een paar oldies en niet alleen maar hitjeslijsttracks, is 't nog niet goed. Pfff :P
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Ja ik zie nog steeds niet zo goed wat er mis is met deze lijst. Hij is best gevarieerd denk ik zo; oude&nieuwe tracks, melodieuze tracks en wat hardere (relatief voor hhz dan). Ik vind er zelf echt niks mis mee.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Matige lijst dit keer. Scope Dj track die niet veel aan is, nieuwe Isaac is echt verschrikkelijk, Everyday is tot de climax vet daarna tenenkrommend, en ga zo maar door.
Lichtpuntjes: Spectrum Bootleg ( :love: ), Rebel, Toulouse Remix, en Leave The World. En de oude bekende dan.
*Zet HWS14 maar weer eens aan*