Spablauw denk nou eens na voordat je weer iets doms post. 
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Spablauw, stout jochie, wat ben je toch een hater 
-
S
Dat jullie niet gedient zijn met m'n posts weet ik al wel hoor, hoef je niet steeds te herhalen 
Vind het ook een post waar je beter 2 keer over had na kunnen denken..wrote:Dat jullie niet gedient zijn met m'n posts weet ik al wel hoor, hoef je niet steeds te herhalen
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Voor het eerst word het uitgezonden op Q-Dance radio. De tracklist is meteen ook heel anders. Tracks die al een preview op youtube hebben etc. De andere 14! episodes zijn veel en veel sterker. Het versci is overduidelijk als je alle episodes naast elkaar zetwrote:Ja dat kun jij zeggen want jij bent eigenlijk Headhunterz toch? Dus jij weet precies wat hij doet en wanneer en onder welke omstandigheden!wrote:Wat een waardeloze lijst is dit! En dat alleen maar omdat ie op Q-Dance Radio uitgezonden is hoor, dat is de enige reden. Had ie dit gewoon via zijn eigen social media gereleased, was het een hele andere lijst geweest..
En is het een keer een gevarieerde lijst met een paar oldies en niet alleen maar hitjeslijsttracks, is 't nog niet goed. Pfff
-
T
- 5 posts member since 2012
- last seen Sep 2012
1. Intro
2. Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit Unfinished)
3. Frontliner - I'm The Melodyman
4. Scope DJ - The Spark Of Life
5. Wildstylez & Niels Geusebroek - Year Of Summer
6. Williams Syndrome - Thunder
7. Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix)
8. The Hose - The Pressure
9. D-Block & S-Te-Fan - Rebel
10. Bass Modulators - Leave The World
11. 2 Best Enemies - Phases
12. Isaac - DJ Ease My Mind
13. Brooklyn Bounce - Bass, Beats and Melody (Technoboy Remix)
14. Digital Punk & Adaro - Everyday
15. Wild Motherfuckers - We Don't Care
16. Frequencerz - Burnin
Ik vind HWS 15 net ff een tikkie minder dan alle andere klappers van HWS. Maar Zedd - Spectrum is toch echt wel een dikke edit!! Samen met D-Block & S-Te-Fan - Rebel, echt ziek chille vocals!!
2. Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit Unfinished)
3. Frontliner - I'm The Melodyman
5. Wildstylez & Niels Geusebroek - Year Of Summer
9. D-Block & S-Te-Fan - Rebel
10. Bass Modulators - Leave The World
13. Brooklyn Bounce - Bass, Beats and Melody (Technoboy Remix)
14. Digital Punk & Adaro - Everyday
16. Frequencerz - Burnin
Ik vind HWS 15 net ff een tikkie minder dan alle andere klappers van HWS. Maar Zedd - Spectrum is toch echt wel een dikke edit!! Samen met D-Block & S-Te-Fan - Rebel, echt ziek chille vocals!!
jy heb ook egt een ziek chille naam gast! is dat je egte naam of heet je iets van dirk ofsow?wrote:Samen met D-Block & S-Te-Fan - Rebel, echt ziek chille vocals!!
Vind ik redelijk tot vet. De rest heel erg weinig aan.
16. Frequencerz - Burnin
Waar slaat dit nou op dan.wrote:jy heb ook egt een ziek chille naam gast! is dat je egte naam of heet je iets van dirk ofsow?wrote:Samen met D-Block & S-Te-Fan - Rebel, echt ziek chille vocals!!
-
A
Ik heb hem ook 4x gelezen en nog kwam ik er niet uit.wrote:Waar slaat dit nou op dan.wrote:jy heb ook egt een ziek chille naam gast! is dat je egte naam of heet je iets van dirk ofsow?wrote:Samen met D-Block & S-Te-Fan - Rebel, echt ziek chille vocals!!
-
T
- 5 posts member since 2012
- last seen Sep 2012
Nee gewoon Tjeerd.wrote:jy heb ook egt een ziek chille naam gast! is dat je egte naam of heet je iets van dirk ofsow?wrote:Samen met D-Block & S-Te-Fan - Rebel, echt ziek chille vocals!!
met een i stond beter toen ik een logo aan t tekenen was...
Vind 't een vette tracklist. De vind de mix van Melodyman naar Spark of life, Year of Summer naar Thunder naar Toulouse heel vet en energiek. Zelfde geldt voor Rebel en Leave the world. Burnin' ook een heel vette plaat!
Vette aflevering! Kan niet wachten op de volgende.
Wil overigens wel opmerken dat er mensen hier zijn die zegge dat het ''commercieel'' is. Hier snap ik niks van, Headhunterz verdient hier niets mee, hij geeft 't toch elke maand gratis weg? Er zitten geen commercials in, dus hij pakt hier geen cent op. Vind dit juist een van de eerlijkste mixes in een maand, aangezien hij draait wat hij vet, vernieuwend en goed vindt...
Vette aflevering! Kan niet wachten op de volgende.
Wil overigens wel opmerken dat er mensen hier zijn die zegge dat het ''commercieel'' is. Hier snap ik niks van, Headhunterz verdient hier niets mee, hij geeft 't toch elke maand gratis weg? Er zitten geen commercials in, dus hij pakt hier geen cent op. Vind dit juist een van de eerlijkste mixes in een maand, aangezien hij draait wat hij vet, vernieuwend en goed vindt...
Gast, weet je hoeveel mensen hier naar luisteren? Als hij niet commercieel zou draaien dan luisteren er geen dagjesmensen meer naar de podcast. Hoe denk je dat hhz zo hoog komt in de DJ Mag? Alleen omdat dagjesmensen op hem stemmen (mede door HWS)wrote: Wil overigens wel opmerken dat er mensen hier zijn die zegge dat het ''commercieel'' is. Hier snap ik niks van, Headhunterz verdient hier niets mee, hij geeft 't toch elke maand gratis weg? Er zitten geen commercials in, dus hij pakt hier geen cent op. Vind dit juist een van de eerlijkste mixes in een maand, aangezien hij draait wat hij vet, vernieuwend en goed vindt...
Dit getuigt echt van bijster weinig intellect.