Tracklist: 1. Intro 2. Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit Unfinished) 3. Frontliner - I'm The Melodyman 4. Scope DJ - The Spark Of Life 5. Wildstylez & Niels Geusebroek - Year Of Summer 6. Williams Syndrome - Thunder 7. Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix) 8. The Hose - The Pressure 9. D-Block & S-Te-Fan - Rebel 10. Bass Modulators - Leave The World 11. 2 Best Enemies - Phases 12. Isaac - DJ Ease My Mind 13. Brooklyn Bounce - Bass, Beats and Melody (Technoboy Remix) 14. Digital Punk & Adaro - Everyday 15. Wild Motherfuckers - We Don't Care 16. Frequencerz - Burnin
Zedd - Spectrum (hhz remix) is alweer de zoveelste houseplaat die geremixed is door hhz. SUPER jammer..... ben m'n interesse voor zijn muziek nu wel volledig kwijt.
Zedd - Spectrum (hhz remix) is alweer de zoveelste houseplaat die geremixed is door hhz. SUPER jammer..... ben m'n interesse voor zijn muziek nu wel volledig kwijt.
Omdat hij een vette remix maakt van een house nummer? Verlies je daarom je respect ? Sorry maar dit is te zielig, stop gewoon met die stoere taal... Zeg dat het je niet boeit maar als je hierdoor al respect verliest dan heb je denk ik nooit respect gehad . Het irriteert gewoon want als 1 iemand zo reageert zijn er weer 10 meelopers die het zelfde gaan bleiten.
Omdat hij een vette remix maakt van een house nummer? Verlies je daarom je respect ? Sorry maar dit is te zielig, stop gewoon met die stoere taal... Zeg dat het je niet boeit maar als je hierdoor al respect verliest dan heb je denk ik nooit respect gehad . Het irriteert gewoon want als 1 iemand zo reageert zijn er weer 10 meelopers die het zelfde gaan bleiten.
Waar in mijn commentaar zie je het woord respect staan? Ik zei INTERESSE...
Jij VIND dit een 'vette remix' (En vast wel meerdere personen), maar niet iedereen hoeft dat te vinden Als hij zijn interesse, niet respect, verliest doordat Heady alleen nog maar House-platen remixed is dat zijn keuze toch? Wie ben jij dan om te zeggen dat hij dat niet mag doen?
Waar in mijn commentaar zie je het woord respect staan? Ik zei INTERESSE...
How sorry man, ik heb dat los verkeerd gelezen ik ben er tegenwoordig vaker naast . Excuse me.