Ah, een Scope DJ nummer dat me weer boeit, dat is mooi. 
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Spark of life lijkt wel beetje op het defqon anthem 
21 oktober wordt hij 16.wrote:hijs volgensmij al onderhand 16wrote:welke minuut?wrote:Huilt Adrenalize nu op het laatst van het gesprek?![]()
![]()
maar wel vet dat hws een nieuwe intro heeft
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vind het een beetje een tegevaller
wel wat leuke promo's maar niks meer of minder.. Hard With Style is sowieso niet echt heel speciaal meer vind ik!
Dit.wrote:Nou, er staan er twee in die ik wel wil horen.
Verder:
Hahaha Spectrum Bootleg...
In het begin nam ik nog de moeite om cue files te maken, later luisterde ik de podcast nog maar 1x, inmiddels afgelope 3-4 maanden neem ik de moeite niet eens meer om het te luisteren, ook deze keer weer niet..
stoer man!wrote:In het begin nam ik nog de moeite om cue files te maken, later luisterde ik de podcast nog maar 1x, inmiddels afgelope 3-4 maanden neem ik de moeite niet eens meer om het te luisteren, ook deze keer weer niet..
Alweer een lijst die ik niet boeiend vind. Vind alleen Thunder & The Pressure echt vet. HWS is gewoon niks voor mij.
Bijdehand jochiewrote:stoer man!wrote:In het begin nam ik nog de moeite om cue files te maken, later luisterde ik de podcast nog maar 1x, inmiddels afgelope 3-4 maanden neem ik de moeite niet eens meer om het te luisteren, ook deze keer weer niet..
Hoezo? Heb precies hetzelfde. Aan het begin luisterde ik hem volledig, daarna skipte ik het overbodige geouwehoer en nu luister ik hem ook niet meer. Weer een voorbeeld van een totaal opgeklopt fenomeen. Kwaliteit en originaliteit valt op de lange termijn blijkbaar niet te waarborgen.wrote:stoer man!wrote:In het begin nam ik nog de moeite om cue files te maken, later luisterde ik de podcast nog maar 1x, inmiddels afgelope 3-4 maanden neem ik de moeite niet eens meer om het te luisteren, ook deze keer weer niet..
-
S
De kwaliteit is slechts 128 kbps, ook echt te laag voor mij.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Saaie lijst, staat er maar 1 of 2 in die ik wil luisteren. 
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Ik vind dit anders helemaal geen slechte lijst hoor. Weer aardig wat oude nummers en lekkere promo's ertussen. Als de volgende HWS net zo door blijven gaan als deze en die van vorige maand, vind ik het helemaal top. 
Blijft gewoon iedere maand weer lekker!
Wat nieuw spul aangevuld met oude tracks, doen maar meer dj's dit.
En wat is die nieuwe Frequencerz track heerlijk!!!
Wat nieuw spul aangevuld met oude tracks, doen maar meer dj's dit.
En wat is die nieuwe Frequencerz track heerlijk!!!
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 hour ago
Doe niet zo achterlijk.wrote:stoer man!wrote:In het begin nam ik nog de moeite om cue files te maken, later luisterde ik de podcast nog maar 1x, inmiddels afgelope 3-4 maanden neem ik de moeite niet eens meer om het te luisteren, ook deze keer weer niet..
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
WHOOOP zwaar vette plaat van Adaro en Digital Punk
We dont care net zo baas met die kick =)
We dont care net zo baas met die kick =)
-
NHardtraxxer
- 113 posts member since 2008
- last seen Mar 2026
Spectrum, Everyday! En natuurlijk die heerlijk platen!
Oja, BURNIN!! Wat een track

Oja, BURNIN!! Wat een track
Wat zijn Frequencerz ook echt gewoon helden
Burnin'
Burnin'
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
mijn dank is groot
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Niet echt boeiende lijst maar toch lekker luisteren! 
Top!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Mooie woorden, andere mainstream artiesten zouden eens een voorbeeld aan hem mogen nemen.