wow, hij slaat de plank echt totaal mis ! natuurlijk wil je nummers van Frontliner horen als je er voor kiest om naar een optreden van hem te gaan, maar je wilt toch gewoon een performance neer zetten en het feest "aanvoelen" en zorgen dat je set niet eentonig wordt (zoals nu al heeel lang het geval is)Analoxx wrote:Big failurealweer..
Op facebook kwam ik dit tegen, iemand zei tegen Barry dat hij is wat diverser moest gaan draaien en niet alleen zijn eigen tracks.. daarop gaf Frontliner dit als antwoord...
"Waarom zou ik? Met alle respect maar als mensen naar een feestje komen waar 'Frontliner' draait, komen ze niet om muziek van een andere DJ te horen, dan waren ze wel naar een optreden van hen gegaan. Daarbij draai ik zat andere muziek maar kan ik niet zomaar muziek van anderen op mijn kanalen uploaden. Bezoek eens een feestje in real life en kom er daarna maar op terug"
De beste man draait al zo lang mee, en hij is de enige die deze mening heeft over zijn setjes... Noisecontrollers hadden er ook een handje van, maar die doen het niet zo extreem als onze grote vriend Barry