Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Big failure :( alweer..

Op facebook kwam ik dit tegen, iemand zei tegen Barry dat hij is wat diverser moest gaan draaien en niet alleen zijn eigen tracks.. daarop gaf Frontliner dit als antwoord...

Citaat:
"Waarom zou ik? Met alle respect maar als mensen naar een feestje komen waar 'Frontliner' draait, komen ze niet om muziek van een andere DJ te horen, dan waren ze wel naar een optreden van hen gegaan. Daarbij draai ik zat andere muziek maar kan ik niet zomaar muziek van anderen op mijn kanalen uploaden. Bezoek eens een feestje in real life en kom er daarna maar op terug"

:huh:

wow, hij slaat de plank echt totaal mis ! natuurlijk wil je nummers van Frontliner horen als je er voor kiest om naar een optreden van hem te gaan, maar je wilt toch gewoon een performance neer zetten en het feest "aanvoelen" en zorgen dat je set niet eentonig wordt (zoals nu al heeel lang het geval is)

De beste man draait al zo lang mee, en hij is de enige die deze mening heeft over zijn setjes... Noisecontrollers hadden er ook een handje van, maar die doen het niet zo extreem als onze grote vriend Barry
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 15:55 

Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Big failure :( alweer..

Op facebook kwam ik dit tegen, iemand zei tegen Barry dat hij is wat diverser moest gaan draaien en niet alleen zijn eigen tracks.. daarop gaf Frontliner dit als antwoord...

Citaat:
"Waarom zou ik? Met alle respect maar als mensen naar een feestje komen waar 'Frontliner' draait, komen ze niet om muziek van een andere DJ te horen, dan waren ze wel naar een optreden van hen gegaan. Daarbij draai ik zat andere muziek maar kan ik niet zomaar muziek van anderen op mijn kanalen uploaden. Bezoek eens een feestje in real life en kom er daarna maar op terug"

:huh:

wanne gek zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:25 

Hardtraxx Veteran

Komt er geen op neer dat het dagjesvolk en buitenlanders zijn main target is, en dat de echte Hollandse liefhebber het maar uit moet zoeken. Nouja, weet je in ieder geval zelf waar je niet naartoe hoeft te gaan als je zijn tracks niet wilt horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:40 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Komt er geen op neer dat het dagjesvolk en buitenlanders zijn main target is, en dat de echte Hollandse liefhebber het maar uit moet zoeken. Nouja, weet je in ieder geval zelf waar je niet naartoe hoeft te gaan als je zijn tracks niet wilt horen.

als je de Australische reacties las op bijvoorbeeld de lineup van iQon kun je merken dat de doorgewinterde australische feest bezoeker het ook al zat begint te worden... ben benieuwd hoe lang men dit nog pikt :/ je kunt de lineup van Defqon Australie ook alweer voorspellen.

wat ik wil zeggen is dat je op een gegeven moment toch echt iets moet doen om je live optreden en lineups interessant te houden, want iedereen die de set van Frontliner op Qlimax heeft mee gekregen hoeft het aankomende jaar in principe niet meer naar hem toe om verrast te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:56 

Hardtraxx Veteran

Hij slaat de plank totaal mis. Hier het hele 'gesprek': https://www.facebook.com/djfrontliner/p ... 9825418708

Zoals z'n laatste reactie:
Citaat:
Bottom line: Ik kan niet iedereen tevreden houden. Dat is een moeilijk feit wat ik heb moeten leren accepteren. Als ik op een podium sta dan sta ik daar zonder vooraf te bedenken wat ik draai, ik draai wat ik als artiest op dat moment wil draaien en dat is waar het om gaat. Als ik op zo'n podium moet staan en moet denken ' o nee, ik mag Dreamdust niet meer draaien, dat heb ik al zo vaak gedaan' dan wordt het een heel geforceerd optreden hoor

Het niet willen snappen is ook iets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 17:34 

Hardtraxx Veteran

Jeffrey E.
Citaat:
Waarom staan er op YT/SC dan bizar veel sets van andere artiesten die WEL tracks van anderen gebruiken? En het gaat er juist om dat je eens wat meer variatie in je set brengt zoals meer mensen al aangeven.

Frontliner
Citaat:
Omdat die vooraf toestemming aanvragen, dan mag het wel. Ik kon dit niet doen ivm tijdsdruk en ziekte. Daarbij worden ook heel veel videos gewoon om die reden verwijdert, idem voor Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:12 

Hardtraxx Newbie

Saaie set zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:12 

Hardtraxx Crew

Dit is gewoon lui en ontzettend saai, om telkens dezelfde tracks te draaien. Tuurlijk kom je naar Frontliner om zijn nummers te horen, maar toch niet telkens weer (want hij draait dit soort setjes al enige tijd) een uur lang dezelfde/eigen tracks. Je wilt toch verrast worden, door middel van een creatieve originele lijst in plaats van al precies te weten wat je te horen krijgt, zo kijk ik er tenminste tegen aan. Neem bijvoorbeeld de TL van deze set: http://lsdb.nl/set/8285/frontliner-q-ba ... 08-08.html

Ruimte/tijd zat om eigen tracks te draaien, maar toch een afwisselende set neer weten te zetten.

En als ie dan nog zo graag eigen tracks wil draaien, varieer dan nog wat, draai oudere tracks er door heen. Hij heeft zo ontiegelijk veel gave tracks (Muzyk, 1000000 Stars, Time, One Bananaz, Spin That Shit, Self Deprication, Greenhouse, Toxxic, Rebirth Of The Sun, Discorecord etc etc etc. Ik vind het iig een bullshit verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 19:07 

Hardtraxxer

Haha wat gooit die vent ook prachtig zijn eigen glazen in. Je gaat naar een optreden van hem, hoort de nummers die hij vervolgens een jaar lang draait en hoeft er daarna dus nooit meer naar toe. Maakt het voor ons wat minder moeilijk om een act te kiezen op bijvoorbeeld een festival :thumbup:

Zeer beperkte visie van hem imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 22:53 

Hardtraxxer

Haha zou die dit nu elke keer voor de lol doen??
Dit kan toch niet weer pfff :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 00:05 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
b-ram schreef:
Frontliner, grootste faal van 2013

True, helaas. -.-

True :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:09 

Hardtraxxer

Frontliner :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:12 

Donateur

Arrogantliner schreef:
Als ik op zo'n podium moet staan en moet denken ' o nee, ik mag Dreamdust niet meer draaien, dat heb ik al zo vaak gedaan' dan wordt het een heel geforceerd optreden hoor

Is hij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:15 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat jij best wel slim bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:32 

Donateur

Ik geloof er niks van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:20 

gvd originele tracklist gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:45 

Hardtraxx Elite

Waar is Frontliner mee bezig? oh oh oh Barry toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 10:38 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Jeffrey E.
Citaat:
Waarom staan er op YT/SC dan bizar veel sets van andere artiesten die WEL tracks van anderen gebruiken? En het gaat er juist om dat je eens wat meer variatie in je set brengt zoals meer mensen al aangeven.

Frontliner
Citaat:
Omdat die vooraf toestemming aanvragen, dan mag het wel. Ik kon dit niet doen ivm tijdsdruk en ziekte. Daarbij worden ook heel veel videos gewoon om die reden verwijdert, idem voor Soundcloud

Hier kan ik mee inkomen en dit begrijp ik dan ook wel. Maar om dan vervolgens met zo'n lijst aan te komen terwijl hij ook tracks als
Citaat:
Muzyk, 1000000 Stars, Time, One Bananaz, Spin That Shit, Self Deprication, Greenhouse, Toxxic, Rebirth Of The Sun, Discorecord etc etc etc.
heeft, dan snap je het niet helemaal als producer/dj. Daarbij, hij is een hoog aangeschreven producer. Zouden anderen er echt moeilijk over doen als hij een paar tracks van anderen draait zonder toestemming te vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 10:48 

Donateur

Nee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:51 

Hardtraxx Addict

Om over de tracklist nog maar te zwijgen, dit is mixtechnisch toch ook gewoon zwaar ondermaats?
Echt een schande dat dit soort dj's op alle grote feesten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:53 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Om over de tracklist nog maar te zwijgen, dit is mixtechnisch toch ook gewoon zwaar ondermaats?

Elke mainstage artiest draait zoals frontliner, intro-outro. Alleen Adaro & Ran-D durven een beetje te teasen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:38 

Donateur

iMark schreef:
Dream Chaser schreef:

Elke mainstage artiest draait zoals frontliner, intro-outro. Alleen Adaro & Ran-D durven een beetje te teasen...

...en Thera en Geck-o weten ook wat mixen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:42 

Donateur

Rickzel schreef:
als je de Australische reacties las op bijvoorbeeld de lineup van iQon kun je merken dat de doorgewinterde australische feest bezoeker het ook al zat begint te worden... ben benieuwd hoe lang men dit nog pikt :/

De echte Australische harddance liefhebbers gaan niet eens naar Defqon.1, iQon of Magic City.

Die zijn nog steeds woest over het feit dat o.a. Transmissions is geschrapt mede door intrede van Q-Dance in Australiƫ.

Je hebt altijd weer een groep mensen die de feesten uitverkocht bezorgen, net zoals in Nederland.

Kopen wij de tickets voor die evenementen niet meer, dan staan er nog 45000 anderen te trappelen om dat te doen, en helemaal nu hardstyle zich verspreidt over de normale radio kanalen.

Zo kunnen ze dezelfde waardeloze line-ups blijven neerzetten als voorheen, het verkoopt toch wel uit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:51 

Hardtraxx Addict

Qua produceren is het top, maar zijn setjes laat ik links liggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 13:00 

Hardtraxx Addict

Citaat:

Citaat:
Bottom line: Ik kan niet iedereen tevreden houden. Dat is een moeilijk feit wat ik heb moeten leren accepteren. Als ik op een podium sta dan sta ik daar zonder vooraf te bedenken wat ik draai, ik draai wat ik als artiest op dat moment wil draaien en dat is waar het om gaat. Als ik op zo'n podium moet staan en moet denken ' o nee, ik mag Dreamdust niet meer draaien, dat heb ik al zo vaak gedaan' dan wordt het een heel geforceerd optreden hoor

LOL

In zijn radio-argument kon ik me nog wel enigszins vinden maar dit is echt de grootst mogelijke onzin ooit verkondigd. Ik beperk me fijn tot zijn releases (die ik vaak erg sterk vind), maar ieder weldenkend mens kan zijn persoonlijke opvattingen beter negeren. Wat een slap gelul zeg, je indekken is ook een kunst.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle