Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 09:44 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Toneshifterz

Track(s): Angels & Demons (2013 IQON EDIT)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel vet! imo een verrijking van het origineel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 14:04 
 
Hardtraxxer

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het origineel al dik en deze klinkt ook wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke edit. maar de synths van het origineel liggen beter kwa gevoel die je krijgt dat het echt demonen en engelen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Overtreft het origineel zeker niet! Vind bij deze edit het Demons stukje beter, in tegenstelling tot het origineel
Kicks zijn zoals altijd netjes in orde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
leuke edit. maar de synths van het origineel liggen beter kwa gevoel die je krijgt dat het echt demonen en engelen zijn


eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:05 
 
Hardtraxxer

Geef mij het origineel maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:16 
 
Hardtraxxer

Melodie doet me denken aan een Radical Redemption sfeertje, van de eerste climax dan... Beetje duister ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk! Origineel draai ik ook nog regelmatig, dat idee van Angels & Demons is echt geweldig uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 23:30 
 
Hardtraxx Elite

Vet hoor! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het demons gedeelte van de oude versie vind ik veel beter passen, stuk minder deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 12:33 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Dit is de nu de hardere hardstyle waar ik van houd, ipv die geforceerde duistere troep ;)

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is trouwens toch gewoon een geupdate mash-up van In Darkness & Angels and Demons?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 09:17 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dit is trouwens toch gewoon een geupdate mash-up van In Darkness & Angels and Demons?


Citaat:
This was our remake of two of our old classics, Angels and demons and In Darknes into one track which we saw fitting.

slightly on the Rawer side!!!

Enjoy

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Angels & Demons wat een plaat is dat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 18:16 
 
Hardtraxxer

zal deze ooit nog uitkomen :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 18:45 
 
Hardtraxx Addict

Ik hoop het wel want dit is me toch een fantastische mash-up :love: .
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks