G1LL schreef:
Hoe kun je een eigen set met alleen maar eigen platen nou afwisselend noemen? Alsof de set met Tuuduu, In My Memories, Muzyk, Expressions etc etc afwisselender wordt. Hij moet gewoon wat platen van anderen draaien, snap niet wat mensen hier nou aan vinden eerlijk gezegd.. Eigen platen draaien is prima, dat doen alle artiesten. Maar alleen maar platen van jezelf is toch super saai als je dat elke keer doet? Niet alleen voor het publiek, maar ook voor jezelf. En dan draait hij ook nog 's 2 of 3 x in een weekend, en dan steeds weer en weer en weer dezelfde set draaien. En of Halo's nou een keer vervangen wordt door Tuuduu of door Rock That Thing of weet ik veel wat maakt de set echt niet afwisselender.
Ik vind de tracks van Frontliner over 't algemeen best ok. Ik vind B-Front bijv. beter, maar alleen maar tracks van B-Front horen in 1 set is 1 keer leuk, maar als je dat maanden achter elkaar doet wordt dat ook saai.
das heel makkelijk, de tracks die hier nu in staan zijn allemaal bijna hetzelfde, zelfde kick etc. gooi er een tuuduu en een magic of een rollin bij en haal er 3 andere uit en je hebt gelijk een heel wat meer gevarieerde lijst hoor.