Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:58 

Hardtraxx Addict

Download Frontliner IQON Promo Mix:
[zippy]http://www44.zippyshare.com/v/43501557/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Frontliner - Come On!
02. Frontliner ft. John Harris - Halos
03. Frontliner - All In This Together
04. Frontliner - I'm The Melodyman
05. Frontliner - Dream Dust (Qlimax 2012 Edit)
06. Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
07. Frontliner ft. John Harris - Never Come Down (Q-Base 2012 Live Edit)
08. Frontliner ft. Nikkita - Death Of A Demon
09. Frontliner - Symbols (Q-Base 2012 O.S.T.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:26 

Hardtraxx Veteran

Een promo mix.. Ik kan ook een livesetje van hem downloaden van een feest van de afgelopen 3 maanden. Dit wordt echt te saai voor woorden, erg jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:56 

Hardtraxx Elite

belachelijk dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:56 

Donateur

Jammer dat Halo's er niet tussen zit.. oh wacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 23:29 

Hardtraxx Crew

Okee, hij is 1 dingetje vergeten de laatste tijd: afwisseling. Deze platen zijn leuk, als je ze niet voor de 300e keer hoort. Doe er dan een keer een plaatje als Become The Sky of Rollin' in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 23:30 

Hardtraxx Crew

En met z'n beste track van de afgelopen tijd (For The People) doet ie helemaal niks meer.....

En afwisseling idd: waarom hoor je nooit meer On The Rise, Muzyk, Rollin', Time, Toxxic, Greenhouse, Perfect It Remix, Self Deprication, Spin That Shit, Frozen en zo kan ik nog wel ff doorgaan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 00:02 

Hardtraxxer

tsja voor de aussies is dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 01:00 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
En met z'n beste track van de afgelopen tijd (For The People) doet ie helemaal niks meer.....

En afwisseling idd: waarom hoor je nooit meer On The Rise, Muzyk, Rollin', Time, Toxxic, Greenhouse, Perfect It Remix, Self Deprication, Spin That Shit, Frozen en zo kan ik nog wel ff doorgaan :thumbdown:

Afwisseling? En dan nog noem je z'n eigen platen :P . Hij moet 's wat meer van anderen draaien dan alleen z'n eigen tracks, dit verveeld echt gigantisch erg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 01:06 

Hardtraxx Crew

G1LL schreef:
wootum schreef:

Afwisseling? En dan nog noem je z'n eigen platen :P . Hij moet 's wat meer van anderen draaien dan alleen z'n eigen tracks, dit verveeld echt gigantisch erg :P

Hij zal niet gauw van het eigen platen draaien afgaan, dus we zullen proberen hem niet al te radicaal te veranderen :P . Bovendien heeft ie genoeg platen gemaakt om een hele afwisselende set te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 01:23 

Hardtraxx Veteran

Hoe kun je een eigen set met alleen maar eigen platen nou afwisselend noemen? Alsof de set met Tuuduu, In My Memories, Muzyk, Expressions etc etc afwisselender wordt. Hij moet gewoon wat platen van anderen draaien, snap niet wat mensen hier nou aan vinden eerlijk gezegd.. Eigen platen draaien is prima, dat doen alle artiesten. Maar alleen maar platen van jezelf is toch super saai als je dat elke keer doet? Niet alleen voor het publiek, maar ook voor jezelf. En dan draait hij ook nog 's 2 of 3 x in een weekend, en dan steeds weer en weer en weer dezelfde set draaien. En of Halo's nou een keer vervangen wordt door Tuuduu of door Rock That Thing of weet ik veel wat maakt de set echt niet afwisselender.

Ik vind de tracks van Frontliner over 't algemeen best ok. Ik vind B-Front bijv. beter, maar alleen maar tracks van B-Front horen in 1 set is 1 keer leuk, maar als je dat maanden achter elkaar doet wordt dat ook saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:16 

Hardtraxx Crew

G1LL schreef:
wootum schreef:

Kan ook. Maar wat vaker een van die tracks draaien ipv maanden I'm The Melodyman noem ik toch ook afwisselender draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

Toch best triest dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:51 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Hoe kun je een eigen set met alleen maar eigen platen nou afwisselend noemen? Alsof de set met Tuuduu, In My Memories, Muzyk, Expressions etc etc afwisselender wordt. Hij moet gewoon wat platen van anderen draaien, snap niet wat mensen hier nou aan vinden eerlijk gezegd.. Eigen platen draaien is prima, dat doen alle artiesten. Maar alleen maar platen van jezelf is toch super saai als je dat elke keer doet? Niet alleen voor het publiek, maar ook voor jezelf. En dan draait hij ook nog 's 2 of 3 x in een weekend, en dan steeds weer en weer en weer dezelfde set draaien. En of Halo's nou een keer vervangen wordt door Tuuduu of door Rock That Thing of weet ik veel wat maakt de set echt niet afwisselender.

Ik vind de tracks van Frontliner over 't algemeen best ok. Ik vind B-Front bijv. beter, maar alleen maar tracks van B-Front horen in 1 set is 1 keer leuk, maar als je dat maanden achter elkaar doet wordt dat ook saai.

das heel makkelijk, de tracks die hier nu in staan zijn allemaal bijna hetzelfde, zelfde kick etc. gooi er een tuuduu en een magic of een rollin bij en haal er 3 andere uit en je hebt gelijk een heel wat meer gevarieerde lijst hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
wootum schreef:

Ik heb veel liever dat hij een plaatje als Muzyk of Rock That Thing draait dan bijvoorbeeld Dragonborn, Break The Show of Soundstorm... Die platen hoor je toch al vaak genoeg voorbij komen en bij alle voorbeelden die wootum genoemd heeft mag je blij zijn als ze meer dan één keer in het jaar voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
G1LL schreef:

das heel makkelijk, de tracks die hier nu in staan zijn allemaal bijna hetzelfde, zelfde kick etc. gooi er een tuuduu en een magic of een rollin bij en haal er 3 andere uit en je hebt gelijk een heel wat meer gevarieerde lijst hoor.

inderdaad, lijkt me nogal logisch dat tuuduu een heel andere plaat is dan symbols oid. Is juist lekker afwisselend imo
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle