Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 10:49 
 
Donateur

Artiest: Frontliner ft. Ellie

Track(s): Lose The Style (IQON Edit)

Sample/video:


Geinig, nummer. Leuk gespeeld met de vocals.

PS: Nu hopen dat dit nummer niet al ergens anders op het forum staat, :P, dat heb ik altijd. Niet gevonden bij zoek resultaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 10:55 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt helemaal nergens naar... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is dit nou weer whaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 11:37 
 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

verneuk anders je eigen track
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro is briljant, elke keer als ik die hoor moet ik keihard lachen.
Rest vind ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 11:42 
 
Hardtraxx Elite

Die vocals, waarom? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 11:42 
 
Hardtraxx Addict

Wtf is dit voor iets jo xd
Intro slaat helemaal nergens op.. Past ook totaaal niet bij de climax..
Verder is de gehele climax echt bout en die kick >.< poingpoing
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks