Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:49 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Dat wil toch niet zeggen dat daar niets aan gedaan kan worden de volgende keer?


Er is altijd verbetering mogelijk.
Al wordt het soms alleen maar slechter.
Ik neem aan dat 3/4de deel zich wel heeft vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de critici...

Aankleding: was gewoon prachtig, mainstage was groot en mooi! overal stonden dingen, vlaggen, soort mysteryland.
Grote minpunt: lasers staan maar 15min aan....

Muziek: Ik denk dat de gemiddelde hardtraxxer graag bij blue stonden. Sfeer was daar prima, sets waren goed, alleen bij Titan ging het mis (verhaal staat op partyflock). Voor iedereen was er wel wat, en als je met 12 stages geen leuke stage kan vinden.... dan heb ik medelijden.

De main: Tis dat het mooi aangekleed was en ik voor het vuurwerk er heb gestaan. Maar wat een K*T!sfeer...
Gedurende de hele afsluitende set heb ik 80% stil zien staan (en ja ik stond mid-voor, op 4 rijen na tegen het hek aan, waar het normaal hard hoort te gaan), en toen ik los stond te gaan hebben mensen me geirriteerd aan staan kijken omdat ik ze aanstootte... (willen de mensen die niets bijdragen aan de sfeer gewoon voortaan geen kaartje kopen, dan kunnen de mensen die wel energiek zijn er gewoon heen), zelfs bij het moment van de eerste HC plaat van de NC was er geen beweging in te krijgen.

Verder prima dagje gehad, eindshow was prachtig. En Tha playah! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dutch3raser schreef:
Iedereen zijn eigen stijl, niet zeuren.
Wat een feest leuk maakt is de sfeer.
Als je echt alleen voor de muziek gaat kun je beter thuis blijven.
En de sfeer wordt bepaald door de muziek oa. maar natuurlijk zijn er verschillen per persoon wat iemand wel of niet leuk vindt.
Dus alsjeblieft, stop met dat gelulhannes van dit is mooier of dit. :thumbdown:

Dus de mensen die voor de muziek gaan moeten volgens jou maar thuisblijven, zodat de mensen die amper wat van de genres afweten naar de hitjes kunnen luisteren en het geld in het laatje kunnen brengen? Natuurlijk verschillen smaken, daarom zijn er ook zoveel stages. Het punt is alleen dat er teveel wordt ingespeeld op de mensen die niet voor de muziek komen, want die zijn veel makkelijker te pleasen. Die mensen maakt het echt niet uit of je nu MMA voor de 100e keer draait of een keer Nothing Else Matters tussendoor gooit. Dan heb je het wel vooral over de mainstage, want de andere area's waren wel enigszins in orde. Ik zeg enigszins, want the machine, jack of sound en chris one op een talent stage neerzetten vind ik echt not-done; ja het gaat om het principe. En maak die verdeling eens wat beter. Op sommige uren kon ik kiezen tussen 3 of 4 mainstream hardstyle acts. In zowel de blue, purple, ultraviolet als de red werd hetzelfde type hardstyle gedraaid. Dat creƫerde voor mij echt dode momenten in de dag. Want zoals jij al zegt, iedereen houdt van een bepaalde stijl. Dus moet je zorgen dat die stijlen ook goed vertegenwoordigt zijn op de stages. Met 4 hardstyle area's moet dat toch wel te doen zijn? Bij Decibel doen ze dat veel beter en dat op dat feest kunnen de mensen die niet voor de muziek komen zich ook prima vermaken.


Q-dance is een commercieel bedrijf en wat doe je om je geld en zo veel mogelijk geld in het laatje te stoppen? Zorgen voor een beleving/ervaring noem het een "dienst" waar zo veel mensen op af komen en zo veel mogelijk mensen pleasen. Nogmaals de echte liefhebber gaat niet op de main staan de hele dag. Zoals ik ( een echte liefhebber :yes: ) heb echt veel afgereisd door het hele terrein om zo veel mogelijk te zien en diversiteit mee te maken. Maar ze doen toch iets goed wat iedereen leuk vind en jij ook Lyst. Want je was er ook en zoals hoeveel 30 tot 50 duizend andere? Ik weet het niet hoeveel. Het was in 20 min uitverkocht!! Dus als commercieel bedrijf hebben ze toch elk jaar een mooi product. Waar iedereen ( hoe divers een mens ook qua smaak en muziek preferentie is ) er weer bij is al 9 jaar. Ik was er vanaf de eerste. Jaja :P de eerste en heb ze allemaal al meegemaakt. Heb het zien groeien met de jaren. Dus ik geef mijn respect aan een organisatie als Q-dance dat ze het weer voor elkaar krijgen om elk jaar groter te worden en elk jaar uitverkocht te zijn.

Het is een combinatie van elementen: muziek, sfeer, show, locatie, samenhorigheid wat het complete plaatje maakt. Mijn vriendin is niet wat je zegt een echte liefhebster. Loudness in de Maassilo was net te hard voor haar. Voor mij was het echt GOUD. Maar ik vond het wel erg leuk zaterdag dat ze het helemaal geweldig vond op de Main.

Conclusie: een gigantische :worship: :worship: :worship: voor Q-dance dat ze het elk jaar weer voor elkaar krijgen. Echt mijn RESPECT!
:worship: :worship: voor Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:25 
 
Hardtraxx Newbie

Der Rudii schreef:
Voor de critici...

Aankleding: was gewoon prachtig, mainstage was groot en mooi! overal stonden dingen, vlaggen, soort mysteryland.
Grote minpunt: lasers staan maar 15min aan....

Muziek: Ik denk dat de gemiddelde hardtraxxer graag bij blue stonden. Sfeer was daar prima, sets waren goed, alleen bij Titan ging het mis (verhaal staat op partyflock). Voor iedereen was er wel wat, en als je met 12 stages geen leuke stage kan vinden.... dan heb ik medelijden.

De main: Tis dat het mooi aangekleed was en ik voor het vuurwerk er heb gestaan. Maar wat een K*T!sfeer...
Gedurende de hele afsluitende set heb ik 80% stil zien staan (en ja ik stond mid-voor, op 4 rijen na tegen het hek aan, waar het normaal hard hoort te gaan), en toen ik los stond te gaan hebben mensen me geirriteerd aan staan kijken omdat ik ze aanstootte... (willen de mensen die niets bijdragen aan de sfeer gewoon voortaan geen kaartje kopen, dan kunnen de mensen die wel energiek zijn er gewoon heen), zelfs bij het moment van de eerste HC plaat van de NC was er geen beweging in te krijgen.

Verder prima dagje gehad, eindshow was prachtig. En Tha playah! :yay:


En als je op de mainstage komt, maar kan je eigenlijk hardcore niet waarderen of je kunt bijv. dubstep niet waarderen...
Dan kun je je daar gewoon beter niet bevinden op het hele feest.
Hoe meer mensen die hetzelfde vinden des te beter de sfeer.
En als Defqon zich te breed gaat maken met verschillende genres krijg je inderdaad dat mensen het minder leuk vinden.
De zogenoemde "handjesklapmensen" zijn meestal meelopers, dezen gaan vooral in hoe de sfeer is.

p.s. Heb je een linkje van het verhaal van Titan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Der Rudii schreef:
Voor de critici...

Aankleding: was gewoon prachtig, mainstage was groot en mooi! overal stonden dingen, vlaggen, soort mysteryland.
Grote minpunt: lasers staan maar 15min aan....

Muziek: Ik denk dat de gemiddelde hardtraxxer graag bij blue stonden. Sfeer was daar prima, sets waren goed, alleen bij Titan ging het mis (verhaal staat op partyflock). Voor iedereen was er wel wat, en als je met 12 stages geen leuke stage kan vinden.... dan heb ik medelijden.

De main: Tis dat het mooi aangekleed was en ik voor het vuurwerk er heb gestaan. Maar wat een K*T!sfeer...
Gedurende de hele afsluitende set heb ik 80% stil zien staan (en ja ik stond mid-voor, op 4 rijen na tegen het hek aan, waar het normaal hard hoort te gaan), en toen ik los stond te gaan hebben mensen me geirriteerd aan staan kijken omdat ik ze aanstootte... (willen de mensen die niets bijdragen aan de sfeer gewoon voortaan geen kaartje kopen, dan kunnen de mensen die wel energiek zijn er gewoon heen), zelfs bij het moment van de eerste HC plaat van de NC was er geen beweging in te krijgen.

Verder prima dagje gehad, eindshow was prachtig. En Tha playah! :yay:


Nou daar geef ik je echt gelijk in. Mensen die niet kunnen los gaan ga inderdaad niet de mainfloor verstoppen en geef mensen de ruimte om los te gaan. Laatste uurtjes is gewoon pompen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 12:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Laatste uurtje was toch om van de show te genieten? :P
Ik heb mezelf ook wel redelijk vermaakt, ik baalde alleen van de enorme gaten in de timetable. Ik kan zowel raw als early hardstyle waarderen, maar heb totaal niets met mainstream. Waarom moet er dan op sommige momenten in 4 tenten tegelijk mainstream gedraaid worden.. In de blue stonden vooral artiesten die zich ergens tussen de mainstream en de raw in bevinden. Op de main stonden bijna alleen maar mainstream artiesten, de ultraviolet was een mainstream hardstyle area.. En op de purple werd ook meer dan de helft van de tijd mainstream hardstyle gedraaid. Op papier waren er net genoeg acts die ik vet vind, waardoor ik ook besloten heb om er heen te gaan. Maar door de timetable, viel bijna de helft van de sets die ik wilde zien tegelijk, waardoor ik de helft van de dag me nergens kon vermaken.
Titan & The Machine
Jack of Sound & Clockkid
Pavo vs Luna & Kutski
Chris One, B-Front, Louk en Luna vs Crypsis
Organ Donors en The Outside Agency
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 12:20 
 
Hardtraxx Newbie

Zatox @ Pre-Party =
14. Wild Motherfuckers - Shocking
& de vraagtekens kunnen weg.

Stana @ Red =
01. Daft punk - Around the world (Bootleg...)
02. Artento Divini & Jonas Stenberg Vs Empire of the Sun - Walking on a dream a year later (Stana Mashup)
03. Dustin Zahn Vs Sander Van Doorn - Stranger To Riff (Hollow Earth Mashup)
04. Sean Tyas - Solo (Organ Donors Remix)
05. Scot Project - T (Techem)
06. Stana - Awesome
07. A*S*Y*S - Bassturbation (Organ donors remix)

Coone @ Ultraviolet =
12. The Vision & SoundFreakerz - Coming Home
14. Coone Ft. Ambassador Inc. - A Moment Of Creation
15. Coone - Musical Notez

Noisecontrollers @ Red =
10. The Pitcher - La Nuit Noire
30. Skrillex ft. Foreign Beggars - Scatta
31. Neophyte & The Viper - Coming Home

Darkraver @ Grey =
01. Mad-E-Fact - The Hustle (Original Mix)
02. The Stunned Guys & Paul Elstak - Thrillseeka
03. Neophyte - Muil Houwe
--streamfail--
04. Promo - Phreak Ya Speaka
05. Party Animals - Used and Abused
06. ID
07. DJ Promo - Shut Up!
08. The Coalition - 9MM
--interview--
09. The Darkraver & DJ Vince - Thunderground
10. Marshall Masters - Don't Touch that Stereo (ID Remix)
11. Marshall Masters - Return To Zero (with vocals of DJ Bike - Bike's Drum)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
Nou daar geef ik je echt gelijk in. Mensen die niet kunnen los gaan ga inderdaad niet de mainfloor verstoppen en geef mensen de ruimte om los te gaan. Laatste uurtjes is gewoon pompen :yes:


Hier zit dus de contradictie in je verhaal. Iedereen is toegestaan, commerciele setjes zijn prima, maar het gevolg is inderdaad dat dagjesmensen in de weg staan en niet los gaan. Think about it. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:05 
 
Hardtraxx Newbie

Kippenvel @:


Maar, Als ik hierbij zou zijn... dan zou ik niet zo dom gaan staan filmen met al die prut mobiele cameras.
Het is zo bijzonder om 1 filmpje te hebben die toch door 30.000 mensen ook gefilmd wordt alleen dan uit een andere hoek.
Als de rest nou uit zijn dak zo gaan, en 1 filmt... dan zie je tenminste dat de mensen het ook echt naar hun zin hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat filmen hoort er nou eenmaal bij, doe je niets aan. Vanaf achter vind ik het ook wel een mooi beeld om al die schermpjes te zien. Maar goed dat er zoveel mensen filmen, hoef ik het teminste niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 16:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ga liever aan het eind van een feest/festival ff los dan dat ik die show zie op de main, die kijk ik wel terug op de dvd ofzo.
Daarom was ik te vinden in de blue bij Titan (toen hij eindelijk goed begon te draaien).
Het mooie daarvan was dat er maar heel weinig mensen waren, maar dan wel alleen mensen die ook helemaal los gingen. Dat maakt het 10x beter dan die hele show op de main...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.fusionbv.com/news/titan-defq ... appened/33

Uitleg van Titan over wat er mis ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die is inmiddels al 5x gepost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

toch wel zielig voor Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat het vetste deel van de set van de prophet er niet bij zit. Maar anders konden de mensjes thuis niet mee genieten van Steve Sweet, en dat zou verboden moeten zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wow dat van titan had ik niet eens meegekregen, wie heeft het overgenomen dan? Lijkt me niet dat het een half uur stil was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
wow dat van titan had ik niet eens meegekregen, wie heeft het overgenomen dan? Lijkt me niet dat het een half uur stil was?


Josh & Wesz hebben nog een tijdje gedraaid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

komop met een traktor draaie dat is tog geen draaie en dan is hij pro dj en dan nieteens cd's meenemen...
Als je ergens moet draaie moet je ook altijd 2 koptelefoons meeneme voor de zekerheid want eentje kan er kapot gaan en dan neemt hij nieteens zijn cd's mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:25 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Die is inmiddels al 5x gepost :P

Waar dan?
Wat was er nou uiteindelijk aan de hand dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:37 
 

Heeft niemand een download van 16bit.. Die waren echt geniaal! (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vond Technoboy's set echt top op de main, weinig lange breaks!
Prophet was ook tof, helaas kwam ik net bij Bass-d vandaan die veel dezelfde nummers draaide.. :yay:
Gunz for Hire was ook goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:58 
 

Richie Gee @ Defqon Silver

Link
http://www25.zippyshare.com/v/87974929/file.html

Tracklist
1 - Madhouse Brothers - La Mafia (Sandy Remix)
2 - Lowroller - Mixbreed Soldier
3 - Richie Gee - Mojitoman
4 - Richie Gee - Hot Musasha
5 - Promo - Spineless
6 - Richie Gee - 4, 8, 12...
7 - Sandy Warez - Hip Hop Styler
8 - Sepromatiq - Miracle of Industrial
9 - Waldhaus & Jason Little - Freedom
10- Madhouse Brothers - Machete (Richie Gee Remix)
11- Satronica - Absolute Power
12- Hellsystem - End Of Time
13- Lowroller - Hood of Horror
14- Catsan - Divine Area
15- Richie Gee - Madhouse 4th Birthday
16- I:Gor - Thunderbolt
17- Lowroller - Bottomless Grave (Lost Frequency)
18- Satronica & Unexist - Fuck The system
19- Hellsystem - Shut Up and Die (Angerfist Remix)
20- Ophidian - End The Earth
21- I:Gor - 4 My Soldiers
22- Richie Gee - Madhouse 2nd Birthday
23- I:Gor - Too Hot
24- Richie Gee - The Aszdrome
25- Lowroller - Tormented VIP
26- Ophidian - Abandon
27- Unexist - Number 1
28- DarkIndustry - Deathmachine Remix
29- Unexist & Mad Dog - Destroy The System
30- Traxtorm Gangstaz Allied - The Hardest
31- Roland & Sherman - Somewhere Down The Lane
32- DJ Japan - Original Hardcore
33- Radium - Smell + Noise
34- DBN - Wikei
35- Dam - 48 In Ya Face
36- Hellfish - ID
37- DJ Narotic vs Lenny Dee - Ring Around The Pit (Delta 9 Chicago Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:58 
 

16bit nergens te vinden :S

schijnt set vna Nicon te zijn, maar heb hem wel op mijn pc staan als 16 bit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 09:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

16 bit was te laat, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
16 bit was te laat, vandaar.

>.<
Kwam dat door de file dan ofzo?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle