Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:22 

Donateur

Lyst, zeg het hem alsmede veel mensen op Defqon.1

Ik vond het een fantastisch feest, stond vooral bij de purple & black. Die paar minuten die ik bij de main was, zeiden genoeg.

Citaat:
Saamhorigheid en sfeer op hardstyle feesten worden toch vooral gecreëerd door het samen losgaan? Ik voel 0,0 saamhorigheid met dat handjesklap volk. Sterker nog ik voel afkeer.

Dit dus. Al moet ik bekennen dat je ook nauwelijks los KAN gaan op die sets @ main.
Heb B-Front moeten missen maar heb wel stukje Kutski gezien (gelukkig, held)

On-topic; de tracklists (van de main) zien er weer schandalig uit.

Citaat:
Het probleem is dat de dj's/organisaties zich aanpassen aan de mensen die er niet in eerste instantie voor de muziek komen.

Je zegt het weer goed wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:56 

Hardtraxx Crew

Enige leuke sets die er tussen staan zijn van Ran-D & Adaro en Alpha Twins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:12 

Hardtraxxer

Laat ik duidelijk zijn ik maar de laatste 2,5 sets gezien op de main. De rest lekker naar Blue, Black en Grey.

Grey, Darkraver is en blijft een held. Voelde me weer op een Thunderdome 99 en Mysteryland. Echt jeugdsentiment was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:16 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Lyst, zeg het hem alsmede veel mensen op Defqon.1

Ik vond het een fantastisch feest, stond vooral bij de purple & black. Die paar minuten die ik bij de main was, zeiden genoeg.

Citaat:
Saamhorigheid en sfeer op hardstyle feesten worden toch vooral gecreëerd door het samen losgaan? Ik voel 0,0 saamhorigheid met dat handjesklap volk. Sterker nog ik voel afkeer.

Dit dus. Al moet ik bekennen dat je ook nauwelijks los KAN gaan op die sets @ main.
Heb B-Front moeten missen maar heb wel stukje Kutski gezien (gelukkig, held)

On-topic; de tracklists (van de main) zien er weer schandalig uit.

Citaat:
Het probleem is dat de dj's/organisaties zich aanpassen aan de mensen die er niet in eerste instantie voor de muziek komen.

Je zegt het weer goed wat mij betreft.

Ik heb een groot deel van de tijd op de main gestaan en vanaf The Prophet alleen maar. The Prophet draaide heerlijk (een aantal nieuwe tracks, maar vooral early rave) en als je daar niet op los kan gaan, dan snap ik niet waarop wel. Technoboy zijn set zat ook zeker niet vol met handjesklap muziek alsook de sets van B-Front en Zatox niet. Ik vond dat Zatox nog een redelijk snelle set had ook.

Als je niet op de main bent geweest of in jouw geval maar 5 minuten, dan kan je ook niet oordelen over de sets zelf over een hele dag gezien. Met een vooroordeel schiet je niets op namelijk (was daar ook niet een discussie over in het Mysteryland topic?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:38 

Donateur

Het is niet alleen handjesklap geweest op de main dit jaar, dat is al een verbetering.
Maar je ziet wel weer de typische hitjes sets die alsnog niet echt opwindend zijn voor 62 euro.
Het aanzicht van die tracklists is al genoeg, daarvoor hoef ik er niet geweest te zijn.
Jammer dat ik dan een goede set van The Prophet heb moeten missen want de laatste 5x dat ik 'm zag was ie meer dan ruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:57 

Donateur

Nja voor die 62 euro kon je ook naar 10 andere area's waar wel voor 90% verrassende setjes langs kwamen. Dus das een beetje zeiken om het zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Het is niet alleen handjesklap geweest op de main dit jaar, dat is al een verbetering.
Maar je ziet wel weer de typische hitjes sets die alsnog niet echt opwindend zijn voor 62 euro.
Het aanzicht van die tracklists is al genoeg, daarvoor hoef ik er niet geweest te zijn.
Jammer dat ik dan een goede set van The Prophet heb moeten missen want de laatste 5x dat ik 'm zag was ie meer dan ruk.

Ze laten dan ook speciaal de hitjessetjes horen op de radio zodat bepaalde handjesklap mensen komen. Zoals je zegt zijn er ook prima setjes gedraaid en voor de setjes zelf was het, het geld meer dan waard aan diversiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:08 

Donateur

ben ik blij dat ik niet bij de main ben geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:17 

Donateur

Ik zou graag dan wat meer van die 90% zien op de main en graag ook op single-stage events.
Dat zou recht doen aan het genre. Dus zeiken om het zeiken, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

Tijdens The Prophet zijn set zit tussen Pounding Senses Remix en Masterblade nog een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:15 

Hardtraxxer

Aight! Een hardcore remix van Psyko Punkz - Voices?? Noiecontrollers liveset!

Nee, maar wel met dezelfde melodie, maar dat is toch gejat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:52 

Hardtraxxer

The prophet's setje op de main was echt te lekker voor woorden 1.5 uur vol knallen. verdomme wat was dat lkkr :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:54 

Hardtraxxer

NON maar 20 minuutjes van de prophet uitgezonden :/ EEUWIG ZONDE :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:46 

Hardtraxxer

de 'echte' hardstyle-freaks die er alles van weten en dus ook alleen maar 'top' setjes eisen zoals de mensen die hier op het forum zitten (althans, de meeste) zijn niet zo tevreden met dit feest. Die mensen kunnen beter naar een HardBass gaan, of Decibel of wat. Maar DefQon.1 is een feest voor iedereen, ik ken genoeg mensen die naar deze feesten gaan voor de sfeer en voor het gezellig samen zijn, en bijvoorbeeld voor de show en het vuurwerk. Die hoeven geen superset van een DJ, als er bepaalde hitjes worden gedraaid die dit soort mensen ook kennen dan is het goed om de sfeer te creëeren. Ik waardeer dit soort mensen best wel, die voor het feest er naar toe gaan en niet speciaal voor de muziek. En ik vind dat jullie ook moeten kunnen begrijpen dat Q-Dance ook rekening moet houden met dit soort mensen en niet alleen met de zeurende liefhebbers die per sé een topset willen hebben! Het was een prima mainstream afsluiting, misschien niet wat jullie wilden, maar wel wat de gemiddelde feestganger leuk vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:48 

als ik gezeik wil horen luister ik naar mn eigen zeik op de wc.

topsetjes. ppfffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 01:16 

Hardtraxx Newbie

In de set van Endymion van het tweede nummer Endymion ft. Lilly Julian - Overcome, dit werd btw al door de mic geschreeuwd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 01:26 

Hardtraxx Veteran

Voor de dagjesmensen hoef je het ook niet te doen hoor.
Die lopen heus niet weg als Headhunterz alleen maar nummers als Psycho/ Chemical/ Haunter of the Dark/ Goddamn draait.
Die maakt het werkelijk geen fuck uit, denk ik :P

Eigenlijk is het ook wel prima dat er zoiets is als een mainstage, dan heb je tenminste geen 'last' van de dagjesmensen bij de andere stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 02:31 

Hardtraxx Addict

Kep nog een paar hele leuke dagjes mensen ontmoet ook zelfs... :P Je moet t zo zien, er zit overal nog beuk-talent hahaha, je moet ze gewoon rekruteren!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 06:21 

Hardtraxxer

The [email protected] 2011 (Grey Stage) (24-06-2011)

Tracklist:
01. Mad-E-Fact - The Hustle (Original Mix)
02. The Stunned Guys & Paul Elstak - Thrillseeka
03. Neophyte - Muil Houwe
--streamfail--
04. Promo - Phreak Ya Speaka
05. Party Animals - Used and Abused
06. ID
07. DJ Promo - Shut Up!
08. The Coalition - 9MM
--interview--
09. The Darkraver & DJ Vince - Thunderground
10. Marshall Masters - Don't Touch that Stereo (ID Remix)
11. Marshall Masters - Return To Zero (with vocals of DJ Bike - Bike's Drum)

http://www.filesonic.com/file/1313832421
http://uploaded.to/file/k7gtm1vr

16 [email protected] 2011 (Magenta Stage) (24-06-2011)

Tracklist:
Code:
N/A

http://www.filesonic.com/file/1313837981
http://uploaded.to/file/1x7pffj6
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 08:45 

Hardtraxx Veteran

_Padam schreef:
de 'echte' hardstyle-freaks die er alles van weten en dus ook alleen maar 'top' setjes eisen zoals de mensen die hier op het forum zitten (althans, de meeste) zijn niet zo tevreden met dit feest. Die mensen kunnen beter naar een HardBass gaan, of Decibel of wat. Maar DefQon.1 is een feest voor iedereen, ik ken genoeg mensen die naar deze feesten gaan voor de sfeer en voor het gezellig samen zijn, en bijvoorbeeld voor de show en het vuurwerk. Die hoeven geen superset van een DJ, als er bepaalde hitjes worden gedraaid die dit soort mensen ook kennen dan is het goed om de sfeer te creëeren. Ik waardeer dit soort mensen best wel, die voor het feest er naar toe gaan en niet speciaal voor de muziek. En ik vind dat jullie ook moeten kunnen begrijpen dat Q-Dance ook rekening moet houden met dit soort mensen en niet alleen met de zeurende liefhebbers die per sé een topset willen hebben! Het was een prima mainstream afsluiting, misschien niet wat jullie wilden, maar wel wat de gemiddelde feestganger leuk vond.

Hier ben ik het echt helemaal mee eens, behalve dat NC toch daarna wat soft draaien als Zatox en B-Front al zijn geweest en dat is gewoon qua opbouw niet best. En nee, dat maakt die dagjesmensen niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 09:43 

Hardtraxx Newbie

Iedereen zijn eigen stijl, niet zeuren.
Wat een feest leuk maakt is de sfeer.
Als je echt alleen voor de muziek gaat kun je beter thuis blijven.
En de sfeer wordt bepaald door de muziek oa. maar natuurlijk zijn er verschillen per persoon wat iemand wel of niet leuk vindt.
Dus alsjeblieft, stop met dat gelulhannes van dit is mooier of dit. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:02 

Aan het typen...

Dutch3raser schreef:
Iedereen zijn eigen stijl, niet zeuren.
Wat een feest leuk maakt is de sfeer.
Als je echt alleen voor de muziek gaat kun je beter thuis blijven.
En de sfeer wordt bepaald door de muziek oa. maar natuurlijk zijn er verschillen per persoon wat iemand wel of niet leuk vindt.
Dus alsjeblieft, stop met dat gelulhannes van dit is mooier of dit. :thumbdown:

Dus de mensen die voor de muziek gaan moeten volgens jou maar thuisblijven, zodat de mensen die amper wat van de genres afweten naar de hitjes kunnen luisteren en het geld in het laatje kunnen brengen? Natuurlijk verschillen smaken, daarom zijn er ook zoveel stages. Het punt is alleen dat er teveel wordt ingespeeld op de mensen die niet voor de muziek komen, want die zijn veel makkelijker te pleasen. Die mensen maakt het echt niet uit of je nu MMA voor de 100e keer draait of een keer Nothing Else Matters tussendoor gooit. Dan heb je het wel vooral over de mainstage, want de andere area's waren wel enigszins in orde. Ik zeg enigszins, want the machine, jack of sound en chris one op een talent stage neerzetten vind ik echt not-done; ja het gaat om het principe. En maak die verdeling eens wat beter. Op sommige uren kon ik kiezen tussen 3 of 4 mainstream hardstyle acts. In zowel de blue, purple, ultraviolet als de red werd hetzelfde type hardstyle gedraaid. Dat creëerde voor mij echt dode momenten in de dag. Want zoals jij al zegt, iedereen houdt van een bepaalde stijl. Dus moet je zorgen dat die stijlen ook goed vertegenwoordigt zijn op de stages. Met 4 hardstyle area's moet dat toch wel te doen zijn? Bij Decibel doen ze dat veel beter en dat op dat feest kunnen de mensen die niet voor de muziek komen zich ook prima vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:03 

Hardtraxx Veteran

Het gaat idd om sfeer, maar ookal was de Main qua muziek voor de dagjesmensen, van een echt goede sfeer was ook geen sprake, aangezien meer dan 3/4 stil stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:17 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Het gaat idd om sfeer, maar ookal was de Main qua muziek voor de dagjesmensen, van een echt goede sfeer was ook geen sprake, aangezien meer dan 3/4 stil stond.

Maar in principe wist je dat toch al voordat je ging. Ik vond de sfeer in Blue juist super en heb daar bijna heel mijn dag besteedt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:33 

Aan het typen...

Dat wil toch niet zeggen dat daar niets aan gedaan kan worden de volgende keer?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle