Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:42 
 

Degene na JoS was ook te laat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Degene na JoS was ook te laat :/

Kodex was 20 min te laat ja :yes: Speelde nog wel 10/15 min langer door
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...

Eigenlijk vind ik dat zelfs de hele dag aanwezig moeten zijn, zodat ze de sfeer proeven en weten wat er gedraaid is (horen we ook niet 4x dezelfde track...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...

Eigenlijk vind ik dat zelfs de hele dag aanwezig moeten zijn, zodat ze de sfeer proeven en weten wat er gedraaid is (horen we ook niet 4x dezelfde track...)

Sommige artiesten hebben meerdere boekingen, of zijn afhankelijk van vliegtuigen etc. Kan jij er wat als artiest aan doen als je vliegtuig misschien vertraging heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Rik schreef:
Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...

Eigenlijk vind ik dat zelfs de hele dag aanwezig moeten zijn, zodat ze de sfeer proeven en weten wat er gedraaid is (horen we ook niet 4x dezelfde track...)

Sommige artiesten hebben meerdere boekingen, of zijn afhankelijk van vliegtuigen etc. Kan jij er wat als artiest aan doen als je vliegtuig misschien vertraging heeft...

Even buiten een andere boeking bekeken dan...

Als dat niet t geval is moet je ook een vliegtuig eerder nemen.


Het zou gewoon beter zijn als djs over t algemeen wat eerder kwamen... Heel vaak kloppen setjes niet bij wat er eerder die dag is gedraaid of passen niet bij t publiek/sfeer. En tracks niet dubbel draaien was altijd een van de belangrijkste regels voor een dj. (denk aan (echte) radio...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:08 
 
Hardtraxx Newbie

Wordt dit topic ook nog eens upgedate?
duurt lang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:16 
 

Rik schreef:
Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...

Eigenlijk vind ik dat zelfs de hele dag aanwezig moeten zijn, zodat ze de sfeer proeven en weten wat er gedraaid is (horen we ook niet 4x dezelfde track...)


Kom jij nooit telaat op school door overmacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Rik schreef:
Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...

Eigenlijk vind ik dat zelfs de hele dag aanwezig moeten zijn, zodat ze de sfeer proeven en weten wat er gedraaid is (horen we ook niet 4x dezelfde track...)


Kom jij nooit telaat op school door overmacht?

Maar school is iets anders dan Defqon :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is gewoon schandalig om te laat te komen. Het is een hele eer om er te mogen draaien. Het is gewoon een kwestie van goed plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Is gewoon schandalig om te laat te komen. Het is een hele eer om er te mogen draaien. Het is gewoon een kwestie van goed plannen.


Shit happens, vandaag reden sommige treinen niet of vertraagd vanwege de hitte. Er zijn soms onvoorziene omstandigheden. Neemt wel niet weg dat het dan verstandig om wat eerder te vertrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 20:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Is gewoon schandalig om te laat te komen. Het is een hele eer om er te mogen draaien. Het is gewoon een kwestie van goed plannen.


Kodex moest eerst draaien in Oostenrijk (dacht ik) en wou toen meteen op t vliegtuig stappen naar NL, maar die had vertraging. Daar kon hij dus weinig aan doen. Ik denk ook niet dat hij dat gewild zou hebben hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 01:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aachja bekijk het zo wees allang blij dat ze zijn geweest ;)
Heb me trouwens goed vermaakt, moest bij bleu stage achter de bar werken en met de afsluiting bij de red stage.
Had het opzich best goed bekeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maatje van me moest bewaken. Heeft ie heel de dag bij de plee gestaan tussen de silver en red :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word ook niet veel promo's gedraait, of heb ik dat nou? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardlover15 schreef:
Word ook niet veel promo's gedraait, of heb ik dat nou? :oh:

Als je weet dat het eerste deel van je set uit wordt gezonden doe je de nieuwste tracks (die je niet over de radio wil hebben) in het tweede deel en andersom lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 15:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

al dat geklaag over main
je moet gwn een groepje opzoeke die losgaat en daar tussen gaan staan (L)

maar idd als je om je heen kijkt niks gewende buitenlanders -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RawHardstylez schreef:
al dat geklaag over main
je moet gwn een groepje opzoeke die losgaat en daar tussen gaan staan


+1

Stond met 2 maatjes los te gaan, een straal van 5 meter om me heen deed niks.. beetje jammer vind ik dat altijd

Sfeer was idd ver te zoeken totdat het donker werd en de lasershow begon.. 22:45
Alleen nu pakte iedereen zijn mobieltje en ging het filmen.. persoonlijk heb ik een Samsung Star dus ik kon meteen wel ophoude met filmen en gewoon lekker doorgeramd op mijn kapotte poten en een steek in me rug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
dawasiknie schreef:
Rik schreef:
Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...

Eigenlijk vind ik dat zelfs de hele dag aanwezig moeten zijn, zodat ze de sfeer proeven en weten wat er gedraaid is (horen we ook niet 4x dezelfde track...)

Sommige artiesten hebben meerdere boekingen, of zijn afhankelijk van vliegtuigen etc. Kan jij er wat als artiest aan doen als je vliegtuig misschien vertraging heeft...

Even buiten een andere boeking bekeken dan...

Als dat niet t geval is moet je ook een vliegtuig eerder nemen.


Het zou gewoon beter zijn als djs over t algemeen wat eerder kwamen... Heel vaak kloppen setjes niet bij wat er eerder die dag is gedraaid of passen niet bij t publiek/sfeer. En tracks niet dubbel draaien was altijd een van de belangrijkste regels voor een dj. (denk aan (echte) radio...)


Denk jij dat artiesten veel te kiezen hebben over hun vliegtuig ;) Kodex had 3,5 uur vertraging met zijn vlucht.
Daarnaast heeft hij trouwens niet 15 minuten langer doorgedraaid maar 6 minuten langer en begon hij pas om 5 voor half zijn set. Dus hij heeft net 40 minuten kunnen draaien in totaal ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:31 
 
Artiest

Titatovenaar schreef:
Denk jij dat artiesten veel te kiezen hebben over hun vliegtuig ;) Kodex had 3,5 uur vertraging met zijn vlucht.

Dat is echt klote idd, gewoon onmacht.
Toen Pieter en ik een keer moesten draaien in Spanje hadden we ook 3 uur vertraging, waren nog net op tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:34 
 
Hardtraxx Newbie

Defqon 2011 was gewoon weer helemaal geweldig.
Zelf heb ik de ander half uur van Brennan heart ook meegepakt, wat een held was dat ook weer. Handjes gingen allemaal de lucht in!

Is hier eigenlijk ook een livesetje van te vinden? (A).
Jammer dat het zo'n kutweer was, maar we hadden het ook slechter kunnen treffen qua temperatuur.

The Pitcher
Amnesys ft. MC Axys
Brennan Heart
Playboyz
Psyko Punkz
Outblast vs Angerfist
LIVE: Slim Shore
Coone
Neophyte vs Partyraiser
Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Denk jij dat artiesten veel te kiezen hebben over hun vliegtuig ;) Kodex had 3,5 uur vertraging met zijn vlucht.
Daarnaast heeft hij trouwens niet 15 minuten langer doorgedraaid maar 6 minuten langer en begon hij pas om 5 voor half zijn set. Dus hij heeft net 40 minuten kunnen draaien in totaal ...

Ik ken het verhaal er niet achter. Als hij een vliegtuig eerder had kunnen nemen had ie dat moeten doen vind ik.

Ik heb 't dus meer over het algemeen. Als het even mogelijk is moet een dj ruim van te voren aanwezig zijn vind ik dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Titatovenaar schreef:
Denk jij dat artiesten veel te kiezen hebben over hun vliegtuig ;) Kodex had 3,5 uur vertraging met zijn vlucht.
Daarnaast heeft hij trouwens niet 15 minuten langer doorgedraaid maar 6 minuten langer en begon hij pas om 5 voor half zijn set. Dus hij heeft net 40 minuten kunnen draaien in totaal ...

Ik ken het verhaal er niet achter. Als hij een vliegtuig eerder had kunnen nemen had ie dat moeten doen vind ik.

Ik heb 't dus meer over het algemeen. Als het even mogelijk is moet een dj ruim van te voren aanwezig zijn vind ik dus.


Mijn punt was dat dat dus niet altijd mogelijk is. Vooral wanneer DJs uit het buitenland komen of meerdere boekingen op een dag hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:41 
 
Hardtraxx Newbie

weet toevallig iemand zatox speelde als ik me herinner een nieuw nummertje weetn iet of die van hem was dacht dat het zijn laatste nummertje was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nou, er is wel ontzettend divers gedraaid, zie ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 09:11 
 
Hardtraxx Newbie



:yay:

ps. beetje jammer dat ze de eerste zin een beetje te letterlijk nemen :o
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle