Degene na JoS was ook te laat 
Kodex was 20 min te laat jarobkuh1990 wrote:Degene na JoS was ook te laat
Kodex was 20 min te laat jarobkuh1990 wrote:Degene na JoS was ook te laat
Sommige artiesten hebben meerdere boekingen, of zijn afhankelijk van vliegtuigen etc. Kan jij er wat als artiest aan doen als je vliegtuig misschien vertraging heeft...Rik wrote:Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...
Eigenlijk vind ik dat zelfs de hele dag aanwezig moeten zijn, zodat ze de sfeer proeven en weten wat er gedraaid is (horen we ook niet 4x dezelfde track...)
Even buiten een andere boeking bekeken dan...dawasiknie wrote:Sommige artiesten hebben meerdere boekingen, of zijn afhankelijk van vliegtuigen etc. Kan jij er wat als artiest aan doen als je vliegtuig misschien vertraging heeft...Rik wrote:Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...
Eigenlijk vind ik dat zelfs de hele dag aanwezig moeten zijn, zodat ze de sfeer proeven en weten wat er gedraaid is (horen we ook niet 4x dezelfde track...)
Kom jij nooit telaat op school door overmacht?Rik wrote:Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...
Maar school is iets anders dan Defqonrobkuh1990 wrote:Kom jij nooit telaat op school door overmacht?Rik wrote:Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...
Shit happens, vandaag reden sommige treinen niet of vertraagd vanwege de hitte. Er zijn soms onvoorziene omstandigheden. Neemt wel niet weg dat het dan verstandig om wat eerder te vertrekken.D-Ruz wrote:Is gewoon schandalig om te laat te komen. Het is een hele eer om er te mogen draaien. Het is gewoon een kwestie van goed plannen.
Kodex moest eerst draaien in Oostenrijk (dacht ik) en wou toen meteen op t vliegtuig stappen naar NL, maar die had vertraging. Daar kon hij dus weinig aan doen. Ik denk ook niet dat hij dat gewild zou hebben hoor...D-Ruz wrote:Is gewoon schandalig om te laat te komen. Het is een hele eer om er te mogen draaien. Het is gewoon een kwestie van goed plannen.
Als je weet dat het eerste deel van je set uit wordt gezonden doe je de nieuwste tracks (die je niet over de radio wil hebben) in het tweede deel en andersom lijkt mij.Hardlover15 wrote:Word ook niet veel promo's gedraait, of heb ik dat nou?
+1RawHardstylez wrote:al dat geklaag over main
je moet gwn een groepje opzoeke die losgaat en daar tussen gaan staan
Denk jij dat artiesten veel te kiezen hebben over hun vliegtuigRik wrote:Even buiten een andere boeking bekeken dan...dawasiknie wrote:Sommige artiesten hebben meerdere boekingen, of zijn afhankelijk van vliegtuigen etc. Kan jij er wat als artiest aan doen als je vliegtuig misschien vertraging heeft...Rik wrote:Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...
Als dat niet t geval is moet je ook een vliegtuig eerder nemen.
Het zou gewoon beter zijn als djs over t algemeen wat eerder kwamen... Heel vaak kloppen setjes niet bij wat er eerder die dag is gedraaid of passen niet bij t publiek/sfeer. En tracks niet dubbel draaien was altijd een van de belangrijkste regels voor een dj. (denk aan (echte) radio...)
Dat is echt klote idd, gewoon onmacht.Titatovenaar wrote:Denk jij dat artiesten veel te kiezen hebben over hun vliegtuigKodex had 3,5 uur vertraging met zijn vlucht.
Ik ken het verhaal er niet achter. Als hij een vliegtuig eerder had kunnen nemen had ie dat moeten doen vind ik.Titatovenaar wrote:Denk jij dat artiesten veel te kiezen hebben over hun vliegtuigKodex had 3,5 uur vertraging met zijn vlucht.
Daarnaast heeft hij trouwens niet 15 minuten langer doorgedraaid maar 6 minuten langer en begon hij pas om 5 voor half zijn set. Dus hij heeft net 40 minuten kunnen draaien in totaal ...
Mijn punt was dat dat dus niet altijd mogelijk is. Vooral wanneer DJs uit het buitenland komen of meerdere boekingen op een dag hebbenRik wrote:Ik ken het verhaal er niet achter. Als hij een vliegtuig eerder had kunnen nemen had ie dat moeten doen vind ik.Titatovenaar wrote:Denk jij dat artiesten veel te kiezen hebben over hun vliegtuigKodex had 3,5 uur vertraging met zijn vlucht.
Daarnaast heeft hij trouwens niet 15 minuten langer doorgedraaid maar 6 minuten langer en begon hij pas om 5 voor half zijn set. Dus hij heeft net 40 minuten kunnen draaien in totaal ...
Ik heb 't dus meer over het algemeen. Als het even mogelijk is moet een dj ruim van te voren aanwezig zijn vind ik dus.