Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
C
Degene na JoS was ook te laat :/
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
robkuh1990 wrote:Degene na JoS was ook te laat :/
Kodex was 20 min te laat ja :yes: Speelde nog wel 10/15 min langer door
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...

Eigenlijk vind ik dat zelfs de hele dag aanwezig moeten zijn, zodat ze de sfeer proeven en weten wat er gedraaid is (horen we ook niet 4x dezelfde track...)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Rik wrote:Sorry, maar ik vind t echt belachelijk als artiesten te laat komen...

Eigenlijk vind ik dat zelfs de hele dag aanwezig moeten zijn, zodat ze de sfeer proeven en weten wat er gedraaid is (horen we ook niet 4x dezelfde track...)
Sommige artiesten hebben meerdere boekingen, of zijn afhankelijk van vliegtuigen etc. Kan jij er wat als artiest aan doen als je vliegtuig misschien vertraging heeft...
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:

Sommige artiesten hebben meerdere boekingen, of zijn afhankelijk van vliegtuigen etc. Kan jij er wat als artiest aan doen als je vliegtuig misschien vertraging heeft...
Even buiten een andere boeking bekeken dan...

Als dat niet t geval is moet je ook een vliegtuig eerder nemen.

Het zou gewoon beter zijn als djs over t algemeen wat eerder kwamen... Heel vaak kloppen setjes niet bij wat er eerder die dag is gedraaid of passen niet bij t publiek/sfeer. En tracks niet dubbel draaien was altijd een van de belangrijkste regels voor een dj. (denk aan (echte) radio...)
D
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2011
last seen Jun 2022
Wordt dit topic ook nog eens upgedate?
duurt lang..
C

Kom jij nooit telaat op school door overmacht?
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
robkuh1990 wrote:

Kom jij nooit telaat op school door overmacht?
Maar school is iets anders dan Defqon :innocent:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Is gewoon schandalig om te laat te komen. Het is een hele eer om er te mogen draaien. Het is gewoon een kwestie van goed plannen.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
D-Ruz wrote:Is gewoon schandalig om te laat te komen. Het is een hele eer om er te mogen draaien. Het is gewoon een kwestie van goed plannen.
Shit happens, vandaag reden sommige treinen niet of vertraagd vanwege de hitte. Er zijn soms onvoorziene omstandigheden. Neemt wel niet weg dat het dan verstandig om wat eerder te vertrekken.
9 posts member since 2011
last seen Dec 2016
D-Ruz wrote:Is gewoon schandalig om te laat te komen. Het is een hele eer om er te mogen draaien. Het is gewoon een kwestie van goed plannen.
Kodex moest eerst draaien in Oostenrijk (dacht ik) en wou toen meteen op t vliegtuig stappen naar NL, maar die had vertraging. Daar kon hij dus weinig aan doen. Ik denk ook niet dat hij dat gewild zou hebben hoor...
3 posts member since 2011
last seen Jun 2011
Aachja bekijk het zo wees allang blij dat ze zijn geweest ;)
Heb me trouwens goed vermaakt, moest bij bleu stage achter de bar werken en met de afsluiting bij de red stage.
Had het opzich best goed bekeken
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Maatje van me moest bewaken. Heeft ie heel de dag bij de plee gestaan tussen de silver en red :lol:
Hardtraxxer
164 posts member since 2010
last seen Apr 2013
Word ook niet veel promo's gedraait, of heb ik dat nou? :oh:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hardlover15 wrote:Word ook niet veel promo's gedraait, of heb ik dat nou? :oh:
Als je weet dat het eerste deel van je set uit wordt gezonden doe je de nieuwste tracks (die je niet over de radio wil hebben) in het tweede deel en andersom lijkt mij.
6 posts member since 2011
last seen Feb 2012
al dat geklaag over main
je moet gwn een groepje opzoeke die losgaat en daar tussen gaan staan (L)

maar idd als je om je heen kijkt niks gewende buitenlanders -.-
Hardtraxxer
250 posts member since 2009
last seen Mar 2015
RawHardstylez wrote:al dat geklaag over main
je moet gwn een groepje opzoeke die losgaat en daar tussen gaan staan
+1

Stond met 2 maatjes los te gaan, een straal van 5 meter om me heen deed niks.. beetje jammer vind ik dat altijd

Sfeer was idd ver te zoeken totdat het donker werd en de lasershow begon.. 22:45
Alleen nu pakte iedereen zijn mobieltje en ging het filmen.. persoonlijk heb ik een Samsung Star dus ik kon meteen wel ophoude met filmen en gewoon lekker doorgeramd op mijn kapotte poten en een steek in me rug :P
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Rik wrote:
dawasiknie wrote:

Even buiten een andere boeking bekeken dan...

Als dat niet t geval is moet je ook een vliegtuig eerder nemen.

Het zou gewoon beter zijn als djs over t algemeen wat eerder kwamen... Heel vaak kloppen setjes niet bij wat er eerder die dag is gedraaid of passen niet bij t publiek/sfeer. En tracks niet dubbel draaien was altijd een van de belangrijkste regels voor een dj. (denk aan (echte) radio...)
Denk jij dat artiesten veel te kiezen hebben over hun vliegtuig ;) Kodex had 3,5 uur vertraging met zijn vlucht.
Daarnaast heeft hij trouwens niet 15 minuten langer doorgedraaid maar 6 minuten langer en begon hij pas om 5 voor half zijn set. Dus hij heeft net 40 minuten kunnen draaien in totaal ...
Artiest
1973 posts member since 2009
Titatovenaar wrote:Denk jij dat artiesten veel te kiezen hebben over hun vliegtuig ;) Kodex had 3,5 uur vertraging met zijn vlucht.
Dat is echt klote idd, gewoon onmacht.
Toen Pieter en ik een keer moesten draaien in Spanje hadden we ook 3 uur vertraging, waren nog net op tijd!
G
1 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Defqon 2011 was gewoon weer helemaal geweldig.
Zelf heb ik de ander half uur van Brennan heart ook meegepakt, wat een held was dat ook weer. Handjes gingen allemaal de lucht in!

Is hier eigenlijk ook een livesetje van te vinden? (A).
Jammer dat het zo'n kutweer was, maar we hadden het ook slechter kunnen treffen qua temperatuur.

The Pitcher
Amnesys ft. MC Axys
Brennan Heart
Playboyz
Psyko Punkz
Outblast vs Angerfist
LIVE: Slim Shore
Coone
Neophyte vs Partyraiser
Noisecontrollers
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Titatovenaar wrote:Denk jij dat artiesten veel te kiezen hebben over hun vliegtuig ;) Kodex had 3,5 uur vertraging met zijn vlucht.
Daarnaast heeft hij trouwens niet 15 minuten langer doorgedraaid maar 6 minuten langer en begon hij pas om 5 voor half zijn set. Dus hij heeft net 40 minuten kunnen draaien in totaal ...
Ik ken het verhaal er niet achter. Als hij een vliegtuig eerder had kunnen nemen had ie dat moeten doen vind ik.

Ik heb 't dus meer over het algemeen. Als het even mogelijk is moet een dj ruim van te voren aanwezig zijn vind ik dus.
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Rik wrote:
Ik ken het verhaal er niet achter. Als hij een vliegtuig eerder had kunnen nemen had ie dat moeten doen vind ik.

Ik heb 't dus meer over het algemeen. Als het even mogelijk is moet een dj ruim van te voren aanwezig zijn vind ik dus.
Mijn punt was dat dat dus niet altijd mogelijk is. Vooral wanneer DJs uit het buitenland komen of meerdere boekingen op een dag hebben
M
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2010
last seen Jun 2012
weet toevallig iemand zatox speelde als ik me herinner een nieuw nummertje weetn iet of die van hem was dacht dat het zijn laatste nummertje was?
314 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Nou, er is wel ontzettend divers gedraaid, zie ik. :P
D
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2011
last seen Jun 2022
View on YouTube

:yay:

ps. beetje jammer dat ze de eerste zin een beetje te letterlijk nemen :o