Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende

Moet er een opsplitsing komen in het Liveset topic
Ja 82%  82%  [ 27 ]
Nee 18%  18%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 33
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:04 

Hardtraxx Elite

Oké ik zal maar beginnen met het zeggen dat ik niet perse wist waar ik dit moet plaatsen anyway here i go;
Ik merk dat er tegenwoordig voortaan erg veel setjes geplaatst worden in het liveset topic die werkelijk nergens over gaan en er nog geen eens fatsoenlijk word nagedacht over een goede tracklist, ik krijg steeds meer het idee dat mensen er zomaar wat op gooien zonder enige "moeite" erin te steken. Nu vroeg ik mezelf af kan er geen splitsing komen in de liveset topic waarbij er onderscheid gemaakt word tussen serieuze en minder serieuze setjes, ik snap dat het waarschijnlijk moeilijk zal zijn om ergens een grens te trekken maar ik zat een beetje aan hetmvolgende systeem te denken; een gesloten liveset topic die alleen toegankelijk is voor mensen die toegang hebben gekregen ik bedoel hiermee dat men een plek moet verdienen in dit topic om je setjes te plaatsen, deze toegang kan verleend worden door een van de moderators die de setjes in het openbare liveset topic beoordeeld en vervolgens toegang geeft tot het gesloten topic;
Wat ik nu vraag aan jullie is of jullie deze mening delen (misschien moet ik me wel niet zo aanstellen) en aan de mods/Jor-D of dit mogelijk is...... Brand los zou ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

Jor-D is bezig met de nieuwe site, duurt niet meer zo lang dacht ik. Zou daarop wachten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:09 

Hardtraxx Elite

Lijkt me wel een goed idee, kan een stuk overzichtelijker worden.
Voorwaarde moet wel zijn dat er dan ook geregeld wordt gekeken of mensen kunnen doorstromen, niet dat zij maanden moeten wachten.
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Nee, lijkt me geen goed idee.
Een poll was bij dit onderwerp denk ik wel handig geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:19 

Donateur

Dat is inderdaad wel nodig, wat opschonen.. Of andere indeling, bijvoorbeeld computermixen en gear gescheide.

Maar zal met nieuwe site wel goed komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:23 

Hardtraxx Elite

Poll is toegevoegd, als hij wat veranderd moet worden hoor ik het wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:45 

Hardtraxx Addict

Het liefst ook setjes van "echte" DJ's appart houden, want hardstyle staat vol met setjes van mensen hier op 't forum oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

Het liefst een subforum met artiesten en een met ht'ers en de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:17 

Donateur

Project 141 schreef:
Laten zoals het nu is, denk dat het anders het einde van de niet-professionals is. Meesten zullen dan alleen nog maar in het 'Artiesten'-gedeelte komen.

Nee het is nu 1 grote rommel.. totaal niet overzichtelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:21 

Hardtraxx Veteran

3 liveset topics

hardstyle = onderverdelen in pro/amateur
hardcore = onderverdelen in pro/amateur
overig = onderverdelen in pro/amateur

en dan is er niks aan de hand
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:09 

Hardtraxxer

Verdeel het maar in categorieën als
* setjes van echte producers (met releases op hun naam)
* radiosetjes (van dj's die goed kunnen draaien)
* Hardtraxx leden mixjes

En dan zou het handig zijn dat je als Hardtraxx lid eerst je mix kunsten moet laten zien voordat je vrije toegang hebt om meer mixjes erop te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:
* Hardtraxx leden mixjes

En dan zou het handig zijn dat je als Hardtraxx lid eerst je mix kunsten moet laten zien voordat je vrije toegang hebt om meer mixjes erop te zetten

tjaa het is hier grotendeels ons kent ons
dus zal er vaak gezegt worden dat het in orde is maar wss totaal niet klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

Jordy is inderdaad bezig met een nieuwe site, en ook voor mij/ons (als moderators) weten we d'r nog niet veel van. Wel worden er dingen veranderd, of dat ook geld voor het livesets board weet ik zo niet. Deze discussie is wel vaker de revue gepasseerd dacht ik trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:17 

mededelingen-updates/liveset-sectie-t20919.html

That wouldve been me. Tis daar hopeloos weggestopt onder mededelingen / updates, gemoved door jor-d dacht ik. CENSUUR
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:20 

Aan het typen...

Moet je niet aan willen beginnen, in ieder geval zeker niet op deze manier. Met een beetje moeite pik je de goede setjes er wel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:48 

Hardtraxx Beheerder

G1LL schreef:
Jordy is inderdaad bezig met een nieuwe site, en ook voor mij/ons (als moderators) weten we d'r nog niet veel van. Wel worden er dingen veranderd, of dat ook geld voor het livesets board weet ik zo niet. Deze discussie is wel vaker de revue gepasseerd dacht ik trouwens..

Maar aan hoe de livesets worden weergegeven wordt nog niks verandert, dat staat onderaan m'n lijst (helaas). Andere problemen worden eerst opgelost!

Verder heb ik al vaker suggesties gehoord, zoals onderscheid maken tussen amateur en professioneel ofzoiets. Het probleem met dat is dat amateurs ook best prima setjes kunnen maken die soms beter zijn dan de "pro dj's". En die wil je natuurlijk niet mislopen.

En vooraf beoordelen willen wij als Hardtraxx Crew niet eens doen omdat onze mening daarin niet relevant is vind ik. Meningsverschillen daarin blijf je altijd wel houden.
Ik zie namelijk vaak genoeg positieve comments op een setje, terwijl die in mijn ogen gewoon ruk is om het maar zo te zeggen :P

Als iemand een geniaal idee hiervoor heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Zelf denk ik aan iets op basis van favorieten, hoe meer gebruikers een liveset als favoriet hebben toegevoegd (of een combinatie met nog andere data) hoe populairder deze set dus is en dan zal het 9 van de 10 keer wel een kwalitatief goed setje zijn. Op deze manier kunnen jullie als bezoeker zelf nog bepalen of je dat setje goed vindt of niet. Maar zo haal je de "troep" er wel een beetje uit.
In mijn ogen kan dit niet waterdicht zijn omdat het vaak over smaak gaat. Dus je zal voor jezelf toch echt nog na moeten gaan wat wel en niet goed is in JOUW ogen.

Maar voordat we zover zijn, zijn wel al een poosje verder. Het nieuwe Hardtraxx maken neemt even wat meer tijd in beslag dan gepland, maar dan hebben we ook wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 10:50 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Moet je niet aan willen beginnen, in ieder geval zeker niet op deze manier. Met een beetje moeite pik je de goede setjes er wel uit.

Agree :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:11 

Hardtraxx Addict

Basscow schreef:
* Hardtraxx leden mixjes

Dit ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:46 

Hardtraxx Veteran

De beste/ leukste sets komen vrijwel altijd van de 'amateurs', dus ik vind het echt geen goed idee om zo de boel te ordenen. Dan krijgen de setjes van de amateurs veel minder aandacht dan ze verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
De beste/ leukste sets komen vrijwel altijd van de 'amateurs', dus ik vind het echt geen goed idee om zo de boel te ordenen. Dan krijgen de setjes van de amateurs veel minder aandacht dan ze verdienen.

Spreek voor jezelf jonguh!

De amateur dj's zetten echt crappy setjes neer. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:23 

Hardtraxx Veteran

Als ik luister naar sets van Gangsterdwerg/ Pommer/ Nazale/ Clock Kid (wie ook nog geen releases heeft en dus ook nog valt onder de 'amateurs')/ etc. dan vind ik die sets vaak beter dan sets van de echte pro's.
Maar je hebt wel gelijk dat er veel meuk tussen staat bij het Livesets gedeelte. Maar als de tracklist mij niet aanstaat dan luister ik het gewoon sowieso niet, en als de tracklist wel leuk is en het mixwerk niet, dan reageer ik d'r even op en dan luister ik weer een nieuw setje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:59 

Donateur

Pommer is pc dj, die past niet echt in dat rijtje thuis van jou. :p Vind dat daar ook nog wel een verschil inzit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:01 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Pommer is pc dj, die past niet echt in dat rijtje thuis van jou. :p Vind dat daar ook nog wel een verschil inzit

Klopt, maar dat deed ik met opzet zodat de PC mixes ook niet verloren gaan. Zit soms ook heel wat lekkers tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:22 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Als ik luister naar sets van Gangsterdwerg/ Pommer/ Nazale/ Clock Kid (wie ook nog geen releases heeft en dus ook nog valt onder de 'amateurs')/ etc. dan vind ik die sets vaak beter dan sets van de echte pro's.
Maar je hebt wel gelijk dat er veel meuk tussen staat bij het Livesets gedeelte. Maar als de tracklist mij niet aanstaat dan luister ik het gewoon sowieso niet, en als de tracklist wel leuk is en het mixwerk niet, dan reageer ik d'r even op en dan luister ik weer een nieuw setje :P

Klopt, maar dan is het toch handig om daar een apart gedeelte voor te maken?
Wanneer je op zoek bent naar setjes van de mensen die jij hier noemt kun je ze makkelijk daar vinden en wanneer je op zoek bent naar setjes van de pro's kun je ze in een ander subforum vinden. En je zou eventueel nog, zoals hier eerder is gezegd, DJ's die zich al hebben "bewezen" hier op het forum toegang kunnen geven tot een apart amateur setjes subforum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:58 

Hardtraxx Veteran

Wat Project 141 zegt ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen