G1LL schreef:
Jordy is inderdaad bezig met een nieuwe site, en ook voor mij/ons (als moderators) weten we d'r nog niet veel van. Wel worden er dingen veranderd, of dat ook geld voor het livesets board weet ik zo niet. Deze discussie is wel vaker de revue gepasseerd dacht ik trouwens..
Maar aan hoe de livesets worden weergegeven wordt nog niks verandert, dat staat onderaan m'n lijst (helaas). Andere problemen worden eerst opgelost!
Verder heb ik al vaker suggesties gehoord, zoals onderscheid maken tussen amateur en professioneel ofzoiets. Het probleem met dat is dat amateurs ook best prima setjes kunnen maken die soms beter zijn dan de "pro dj's". En die wil je natuurlijk niet mislopen.
En vooraf beoordelen willen wij als Hardtraxx Crew niet eens doen omdat onze mening daarin niet relevant is vind ik. Meningsverschillen daarin blijf je altijd wel houden.
Ik zie namelijk vaak genoeg positieve comments op een setje, terwijl die in mijn ogen gewoon ruk is om het maar zo te zeggen
Als iemand een geniaal idee hiervoor heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Zelf denk ik aan iets op basis van favorieten, hoe meer gebruikers een liveset als favoriet hebben toegevoegd (of een combinatie met nog andere data) hoe populairder deze set dus is en dan zal het 9 van de 10 keer wel een kwalitatief goed setje zijn. Op deze manier kunnen jullie als bezoeker zelf nog bepalen of je dat setje goed vindt of niet. Maar zo haal je de "troep" er wel een beetje uit.
In mijn ogen kan dit niet waterdicht zijn omdat het vaak over smaak gaat. Dus je zal voor jezelf toch echt nog na moeten gaan wat wel en niet goed is in JOUW ogen.
Maar voordat we zover zijn, zijn wel al een poosje verder. Het nieuwe Hardtraxx maken neemt even wat meer tijd in beslag dan gepland, maar dan hebben we ook wat