Mark One schreef:
Geen torenhoge stage en lasers, vuurwerk waarom ga je dan naar Defqon
Er zijn meer stages dan alleen de main. Maar achteraf was ik ook liever niet gegaan, vanwege de grote gaten in mijn timetable.
Mark One schreef:
en betaal je 62 euro voor?
Geld boeit mij niet zo, ik betaal liever 150 euro en heb de hele dag supervette muziek, dan dat ik weinig betaal en mindere muziek heb.
Citaat:
Pak dan een Loudness of Euphoria. Loudness was vet en daar werd ook hard gedraaid. Voor de nieuwe muziek en een avond 8 uur raggen ga ik daar wel naartoe.
Dat is 's nachts en daar kan ik dus niet heen vanwege een vermoeidheidsaandoening.
Citaat:
Dit is gewoon gezelligheid en lekker drinken en geniet van van het moment met je vrienden.
Ik kan me wel goedkopere en leukere activiteiten bedenken die gezellig zijn, waar je kunt drinken en van het moment kunt genieten. Want dat laatste kan ik sowieso al niet als de muziek me niet aanstaat. Muziekfeesten zijn er voor de muziek. Het probleem is dat de dj's/organisaties zich aanpassen aan de mensen die er niet in eerste instantie voor de muziek komen. En jij keurt het ook nog goed ook.
Citaat:
Afkeer is wel heel zwaar he vind je niet! Kijk er dan niet naar en hou je kalm. Wij hebben de laatste 2 uur lekker staan genieten op die heuvel dat was pas een show. Los ben ik de 10 uur daarvoor gegaan. Vanaf de eerste minuut dat we binnen waren. Bar was wel traag bij Blue rechts.
Kijk er niet naar? Dan moet ik of recht omhoog kijken of tegen het hek aan gaan staan met mijn neus er doorheen. Als je op de mainstage staat kun je er niet langsheen kijken. En afkeer is wel het juiste woord, want dat zijn de mensen die precies het tegenovergestelde zijn als waar ik voor sta.