Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 09:58 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
En in de set van Bioweapon werd volgens mij ook nog Godz Power gedraait :)

Godzz Edit Power ja ;)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:21 

Hardtraxx Newbie

wat een feest
ongelofelijk :clap: :bomb:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:43 

Hardtraxxer

kut ik vind het echt jammer dat ik die set van mental theo & the prophet heb gemist :(
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:49 

Hardtraxxer

Basswalkerz schreef:
the prophet heb gemist :(

vond dar persoonlijk niet zo heel veel aan.
wel genoten van Endymion, maar Darkraver daarna was nog mooier :bomb:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:57 

Hardtraxxer

Blue ging heerlijk. Cryspis vs Luna en vooral Alpha Twins :bomb: Meesterlijke set.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

Die set van NC. >.< Triester en nog meer standaard kan bijna niet. Ben blij dat ik nog bij Titan ben gebleven!
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:33 

Hardtraxxer

Nando schreef:
Die set van NC. >.< Triester en nog meer standaard kan bijna niet. Ben blij dat ik nog bij Titan ben gebleven!

Nee set was niet super nee. Maar kwam op de main voor Mr Zatox en we hadden de mooiste plek van het festival. Links achterin op de heuvel met AALLLEEE ruimte om los te gaan. Zo neerkijkend op de massa mensen en de lasers. Was echt heel vet!

Zatox en Darkraver waren voor mij echt helemaal geweldig. Absurd hoe v
et dat was.

Trouwens iemand nog Dune meegekregen? Wat was dat slecht maar echt heel slecht zeg! Dat die gozer nog mag komen "draaien" nou sorry, hij ging alle kanten op. Van Early naar Hardcore naar Hardstyle en weer terug naar Early. nou nou nou wat heb ik staan flippen zeg! Wat een troep. Was beschamend en nog niet eens draaien. Beatmatchen is heel lastig voor een professionele DJ. En de lopende plaat stoppen en dan de volgende gewoon boem play! naaaaa echt afschuwelijk.

Trouwens Alpha2 waren voor mij ook GOUD!
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:17 

Hardtraxx Addict

Ik vond dat de afsluiting toch niet zo slecht was, in vergelijking met vorig jaar vind ik tracklist er mooier uitzien :)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:35 

Hardtraxxer

Hoe is het nou afgelopen met die clock kid, was die een beetje te doen?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:47 

Hardtraxxer

#12 in de set van Coone = The Vision ft Soundfreakerz - Coming Home

#10 in de set van NC = The Pitcher - La Nuit Noire
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:47 

Hardtraxx Newbie

in de set van noisecontrollers:

30. Skrillex feat. Foreign Beggars - Scatta
31. Neophyte & The Viper - Coming Home
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:58 

Donateur

Nee joh wat een set van Noisecontrollers :lol: Ben ik ff blij dat ik daar niet bij was. Headhunterz en Wildstylez de laatste jaren waren slap, maar die deden tenminste wel nog een beetje hun eigen ding. Maar dit is gewoon de meest schaamteloze hitjesparade ooit. Dagjesvolk wordt op z'n wenken bediend. Ik sta er nog van te kijken dat Just As Easy/Attack Again niet is gedraaid.
Maar intussen is dat vaste prik helaas, afsluiten op de mainstage is meer een kwestie van zoveel mogelijk handjes in de lucht dan een kwestie van een beetje hard draaien. Maar ik vind het gewoon lachwekkend, dat eerst B-Front en Zatox daar staan (toch niet de 2 softste DJ's zeker als ik zie wat Zatox nog heeft gedraaid) en dan komen hun aankakken met Music Made Addict remix en dat soort shit. Kom op je bent de Noisecontrollers, gooi dan iig nog Samara ofzoiets erop. Schandalig man :/
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nee joh wat een set van Noisecontrollers :lol: Ben ik ff blij dat ik daar niet bij was. Headhunterz en Wildstylez de laatste jaren waren slap, maar die deden tenminste wel nog een beetje hun eigen ding. Maar dit is gewoon de meest schaamteloze hitjesparade ooit. Dagjesvolk wordt op z'n wenken bediend. Ik sta er nog van te kijken dat Just As Easy/Attack Again niet is gedraaid.
Maar intussen is dat vaste prik helaas, afsluiten op de mainstage is meer een kwestie van zoveel mogelijk handjes in de lucht dan een kwestie van een beetje hard draaien. Maar ik vind het gewoon lachwekkend, dat eerst B-Front en Zatox daar staan (toch niet de 2 softste DJ's zeker als ik zie wat Zatox nog heeft gedraaid) en dan komen hun aankakken met Music Made Addict remix en dat soort shit. Kom op je bent de Noisecontrollers, gooi dan iig nog Samara ofzoiets erop. Schandalig man :/

Psyko Punkz draaiden Samara nu je het zegt :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:28 

Donateur

Verdomd je hebt gelijk, was de enige echt vette plaat samen met Bass Mechanics in hun set xd
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:33 

Bierkoning

Klopt idd, stond ik wel ff van te kijken. Maar ik vind PP sowieso iets beter als ze een gewone set moeten neerzetten dan een live set. Maar alsnog is het vaak niet heel boeiend :P
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

Dit was ook zowat een live set joh, op Samara na volgens mij echt alleen maar eigen tracks. >.<
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Dit was ook zowat een live set joh, op Samara na volgens mij echt alleen maar eigen tracks. >.<

Elke popie jopie dj doet dat zo ongeveer tegenwoordig :')
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:38 

Bierkoning

Rik schreef:
Nando schreef:

Elke popie jopie dj doet dat zo ongeveer tegenwoordig :')

Daarom, volgens mij heeft Alphaverb ook alleen maar eigen werk gedraaid hoor, maar daar hoor je niemand over...

Was trouwens wel de beste set van de dag hoor samen met Ran-D & Adaro, dus daar niet van :P
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Basswalkerz schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Je zal maar op defqon staan momenteel... wat een weer :x .

zal me niks uitmaken als t regent sta liever daar dan hier in me kamer :lol:

Maar dat is toch zwaar klote als je met dit weer buiten staat? :P
Was zelf ook bijna gegaan maar vond 100 euries net wat teveel van het goede :P Dus ben wel blij dat ik daar niet ben momenteel.

In die drie dagen Extended nergens last van gehad. De spatjes die er vielen waren lekker als verkoeling en verder stond in bijna heel de dag in de Blue. Pre en After waren ook overdekt, en uiteraard een waterdicht tentje. Alleen de modder was een beetje jammer :P
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:58 

Hardtraxx Newbie

dawasiknie schreef:

volgens mij is dat nou juist ook exact de bedoeling van q-dance bij het organiseren van feesten, "zo veel mogelijk handjes in de lucht krijgen" ( zo veel mogelijk mensen entertainen) ik denk dat q-dance er liever voor kiest om 30.000 man te vermaken dan voor een kleine 100
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:20 

Hardtraxxer

horst schreef:
dawasiknie schreef:

volgens mij is dat nou juist ook exact de bedoeling van q-dance bij het organiseren van feesten, "zo veel mogelijk handjes in de lucht krijgen" ( zo veel mogelijk mensen entertainen) ik denk dat q-dance er liever voor kiest om 30.000 man te vermaken dan voor een kleine 100

Hehe iemand die het door heeft. Het gaat om de samenhorigheid de sfeer, just de bekende nummers draaien die veel mensen kennen en mee kunnen zingen, etc... Het is ook de MAIN stage he. MAIN!

@datwasiknie ben geen dagjesvolk geloof me ben van alles afgegaan en had een strakke planning om te zien wat ik wilde zien, en vooral om een lekker diverse maar je eindigt op een main om met je vrienden en vriendinnen lekker uit je dak te gaan en genieten van de show en stage en lasers. Immers daar betaal je ook voor ;) die 62 euries. Ik vind B-front vet maar vond hem niet passen op de main. De helft van de set meegemaakt maar vond het niet tof. Zatox :worship: nogmaals dat was echt bruut. Kijk blijf dan bij Blue daar werd wel lekker HS gedraaid, paar keer naar binnen gegaan voor Alpha2 en Pitcher was leuk om te beginnen. Defqon was goed, niet super. Maar ben wel hard los gegaan.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:29 

Aan het typen...

Saamhorigheid en sfeer op hardstyle feesten worden toch vooral gecreƫerd door het samen losgaan? Ik voel 0,0 saamhorigheid met dat handjesklap volk. Sterker nog ik voel afkeer.

En ik kom voor de muziek op de eerste plaats. Ik hoef geen torenhoge stage, met tien lasers en een vuurwerk show, het is natuurlijk wel leuk als extra.. Maar ik ga niet naar een kut set luisteren om wat vuurwerk te kunnen zien. Ik vind het overigens veel vetter om met een kleinere groep af te sluiten, waarvan je weet dat iedereen voor de muziek gekozen heeft.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:35 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Saamhorigheid en sfeer op hardstyle feesten worden toch vooral gecreƫerd door het samen losgaan? Ik voel 0,0 saamhorigheid met dat handjesklap volk. Sterker nog ik voel afkeer.

En ik kom voor de muziek op de eerste plaats. Ik hoef geen torenhoge stage, met tien lasers en een vuurwerk show, het is natuurlijk wel leuk als extra.. Maar ik ga niet naar een kut set luisteren om wat vuurwerk te kunnen zien. Ik vind het overigens veel vetter om met een kleinere groep af te sluiten, waarvan je weet dat iedereen voor de muziek gekozen heeft.

Geen torenhoge stage en lasers, vuurwerk waarom ga je dan naar Defqon :/ en betaal je 62 euro voor? Pak dan een Loudness of Euphoria. Loudness was vet en daar werd ook hard gedraaid. Voor de nieuwe muziek en een avond 8 uur raggen ga ik daar wel naartoe. Dit is gewoon gezelligheid en lekker drinken en geniet van van het moment met je vrienden. En de diversiteit is altijd voor mij een USP ben van links naar rechts gegaan gister :D

Afkeer is wel heel zwaar he vind je niet! Kijk er dan niet naar en hou je kalm. Wij hebben de laatste 2 uur lekker staan genieten op die heuvel dat was pas een show. Los ben ik de 10 uur daarvoor gegaan. Vanaf de eerste minuut dat we binnen waren. Bar was wel traag bij Blue rechts.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:49 

Hardtraxx Newbie

kende iemand trouwens het laatste nummer van zatox? bliksems wat was die mooi.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:54 

Aan het typen...

Mark One schreef:
Geen torenhoge stage en lasers, vuurwerk waarom ga je dan naar Defqon :/

Er zijn meer stages dan alleen de main. Maar achteraf was ik ook liever niet gegaan, vanwege de grote gaten in mijn timetable.
Mark One schreef:
en betaal je 62 euro voor?

Geld boeit mij niet zo, ik betaal liever 150 euro en heb de hele dag supervette muziek, dan dat ik weinig betaal en mindere muziek heb.

Citaat:
Pak dan een Loudness of Euphoria. Loudness was vet en daar werd ook hard gedraaid. Voor de nieuwe muziek en een avond 8 uur raggen ga ik daar wel naartoe.

Dat is 's nachts en daar kan ik dus niet heen vanwege een vermoeidheidsaandoening.
Citaat:
Dit is gewoon gezelligheid en lekker drinken en geniet van van het moment met je vrienden.

Ik kan me wel goedkopere en leukere activiteiten bedenken die gezellig zijn, waar je kunt drinken en van het moment kunt genieten. Want dat laatste kan ik sowieso al niet als de muziek me niet aanstaat. Muziekfeesten zijn er voor de muziek. Het probleem is dat de dj's/organisaties zich aanpassen aan de mensen die er niet in eerste instantie voor de muziek komen. En jij keurt het ook nog goed ook.

Citaat:
Afkeer is wel heel zwaar he vind je niet! Kijk er dan niet naar en hou je kalm. Wij hebben de laatste 2 uur lekker staan genieten op die heuvel dat was pas een show. Los ben ik de 10 uur daarvoor gegaan. Vanaf de eerste minuut dat we binnen waren. Bar was wel traag bij Blue rechts.

Kijk er niet naar? Dan moet ik of recht omhoog kijken of tegen het hek aan gaan staan met mijn neus er doorheen. Als je op de mainstage staat kun je er niet langsheen kijken. En afkeer is wel het juiste woord, want dat zijn de mensen die precies het tegenovergestelde zijn als waar ik voor sta.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle