Je zal maar op defqon staan momenteel... wat een weer .
zal me niks uitmaken als t regent sta liever daar dan hier in me kamer
Maar dat is toch zwaar klote als je met dit weer buiten staat? Was zelf ook bijna gegaan maar vond 100 euries net wat teveel van het goede Dus ben wel blij dat ik daar niet ben momenteel.
Je zal maar op defqon staan momenteel... wat een weer .
zal me niks uitmaken als t regent sta liever daar dan hier in me kamer
Maar dat is toch zwaar klote als je met dit weer buiten staat? Was zelf ook bijna gegaan maar vond 100 euries net wat teveel van het goede Dus ben wel blij dat ik daar niet ben momenteel.
ja maar alsnog het is tog kicke ik zou gewoon gaan als ik 18 was dan maar das nog ff wachten
Ambassador Inc. - Melody Of Nature (The Qontinent 20111 Anthem) we zitten volgends mij nog in 2011 . niet voor de mierenneukerij maar ik dacht ik geef het wel ff door:)
Red Stage - Bioweapon & Toneshifterz @ Defqon.1 2011, Biddinghuizen 01. Toneshifterz - We are the Future 02. Toneshifterz - ID 03. D-Block & S-Te-Fan - Part Of The Hard (Bioweapon Remix) 04. Toneshifterz & S-Dee - Party Down 05. Bioweapon - WUW4 04. Fragma - Toca's Miracle 2008 (Bioweapon bootleg) 05. Bioweapon - ID 06. ID (A-Lusion Interview) 07. Pirates Of The Caribbean Theme (Toneshifterz Bootleg) 08. Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix) 09. ID - ID 10. Bioweapon - ID
Ik hoorde van iemand op Twitter, dat deze nummers ook in de Toneshifterz Album komen.
Toneshifterz - Da Phunk (NitrouZ Too Many Cook's Rmx)
Neem er een paar mee Poe wat ben ik blij dat ik ondanks de '''Titanteleurstelling'' toch maar in de blue ben gebleven en daarna NIET naar de Red maar naar de Purple ben gegaan, wat een saaie lijst zegt van Noisecontrollers..
01. DJ Ruthless FT Vorwerk - I Feel Like Dancing (Ruthless Hard Edit) 02. ID - ID 03. ID - ID 04. ID - ID 05. Coone Ft. Ruthless - Pacmen 06. ID - ID 07. ID - ID 08. ID - ID 09. ID - ID 10. ID - ID 11. ID - ID 12. ID - ID 13. ID - ID 14. ID - ID 15. Fenix & Sjaak - Mr Ego
Ik weet echt bijna allemaal niet meer, wie maakt het af voor me??
Red Stage - Bioweapon & Toneshifterz @ Defqon.1 2011, Biddinghuizen 01. Toneshifterz - We are the Future 02. Toneshifterz - ID 03. D-Block & S-Te-Fan - Part Of The Hard (Bioweapon Remix) 04. Toneshifterz & S-Dee - Party Down 05. Bioweapon - WUW4 04. Fragma - Toca's Miracle 2008 (Bioweapon bootleg) 05. Bioweapon - ID 06. ID (A-Lusion Interview) 07. Pirates Of The Caribbean Theme (Toneshifterz Bootleg) 08. Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix) 09. ID - ID 10. Bioweapon - ID
Ik hoorde van iemand op Twitter, dat deze nummers ook in de Toneshifterz Album komen.
Toneshifterz - Da Phunk (NitrouZ Too Many Cook's Rmx)
19. Jappo & Lancinhouse - Exlxaxl volgens mij dan.
En was idd wel een leuke afsluiter. Alleen jammer dat het geluid niet al te goed stond en ook een stukje zachter dan bij B-Front en Zatox bijv. Pas het laatste half uurtje ging het wel een stukje harder. Moest ook wel, aangezien de main qua volume gewoon werd overtroefd door of volgens mij de Black of Blue