Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
G1LL schreef:
Snap 't commentaar van heel veel niet, willen ze rauw en hard en dan is dit niet eens goed genoeg.. Terwijl iedereen d'r weg van was toen je Again We Will Rise live hoorde op Euphoria of Hard Bass bijvoorbeeld.. Zelf weten, maar ik snap 't gewoon niet, gruwelijk dikke release dit!


Achter deze kicks zit gewoon 0,0 kracht. Weet nog wel dat ik op Hard Bass weg was van Again We Will Rise maar ik wil zulke kicks gewoon niet van dit duo horen.

Beholder kicks he. Imo de lelijkste kicks die er zijn. Zelfs de kick van ombretto mareletto heeft nog meer kracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 14:18 
 
Artiest

tja smaken verschillen, persoonlijk vind ik beholder zo'n beetje de beste kicks te vinden, maar vind de kicks hierin niet specifiek briljant te noemen nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 14:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

... Ik vraag me nog steeds af waar jij de term kracht op baseert. Dat je het lelijke kicks vind is een mening, maar kracht is toch een stuk objectiever lijkt mij. Natuurlijk bestaat er verschil in mening tussen waar de grens kracht en geen kracht ligt, maar beide uitersten lijken me toch objectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks als scheetje klinken xd vraag me niet waarom. Ik heb AWWR alleen op de hardbass cd beluisterd en nog niet live gehoord dus de scheetjes kunnen ook nergens op slaan natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 14:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Had het over de andere Beholder kicks. Heb deze nog niet in volledige kwaliteit gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Had het over de andere Beholder kicks. Heb deze nog niet in volledige kwaliteit gehoord.


Dacht ik al, maar mijn quote stond buiten jouw post. Beholder kan altijd waarderen en vooral zn oudere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




HQ Previeuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
... Ik vraag me nog steeds af waar jij de term kracht op baseert. Dat je het lelijke kicks vind is een mening, maar kracht is toch een stuk objectiever lijkt mij. Natuurlijk bestaat er verschil in mening tussen waar de grens kracht en geen kracht ligt, maar beide uitersten lijken me toch objectief.

Ik kan dat niet in woorden uitdrukken. Het is het karakter van de kick, de manier waarop hij klinkt, dat vind ik niet mooi. En in het Theracords topic gaf ik al aan dat ik korte kicks niet hard vind omdat de hardheid van een kick in mijn ogen sterk gerelateerd is aan de hoeveelheid bass. Niet dat ik een clap met een langs basstail hard vind, natuurlijk moet er een ook een dikke punch inzitten. Maar als ik zou moeten kiezen tussen een korte diepe kick zonder veel bass (zoals beholder of thera kicks) of een korte punch met veel bass (zoals een deepack kick) dan prefereer ik dat laatste. Zo duidelijk voor je Lyst? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word nu al weer moe van die debieltjes die reageren onder het Act of Rage YT filmpje. Goth Style kom op man. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er zit vrij veel bass in deze kicks hoor, alleen liggen ze heel erg laag. Misschien dat je sub ze niet pakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Er zit vrij veel bass in deze kicks hoor, alleen liggen ze heel erg laag. Misschien dat je sub ze niet pakt?

Heb ze thuis niet geluisterd alleen op feesten. Daar zou die toch moeten knallen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Er zit vrij veel bass in deze kicks hoor, alleen liggen ze heel erg laag. Misschien dat je sub ze niet pakt?

Heb ze thuis niet geluisterd alleen op feesten. Daar zou die toch moeten knallen lijkt me.


Dat doen ze ook wel hoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Er zit vrij veel bass in deze kicks hoor, alleen liggen ze heel erg laag. Misschien dat je sub ze niet pakt?

Op Hardbass pakten tienduizend giga-subs deze bass ook niet, itt tot een hoop andere tracks. Kicks klonken nog dramatischer dan in Dead of the Night...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Er zit vrij veel bass in deze kicks hoor, alleen liggen ze heel erg laag. Misschien dat je sub ze niet pakt?

Op Hardbass pakten tienduizend giga-subs deze bass ook niet, itt tot een hoop andere tracks. Kicks klonken nog dramatischer dan in Dead of the Night...


Again we will rise laat ik wel links liggen, act of rage, beetje lomp maar geen bass op mijn bose systeem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:10 
 

Again We Will Rise vind ik niet echt wat zoals ik al eerder zij, intro gaat nog wel maar verder..
Act of Rage daarentegen is een erg lekker plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik dan de enige die ze beide echt heerlijk vind beuken? Echt, snap sommigen van jullie echt niet :P Owja, Dawasiknie, Death Of The Night hoe kan je die kicks nou niet lekker vinden :cry: Maargoed, beter luisteren mensen als je live deze nummers hoort.. of koop 's fatsoenlijke gehoorbescherming of laat je gevoelszintuigen eens nakijken door een dokter :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ik ga de DOTN-discussie hier niet aan, feit is jammergenoeg gewoon dat de kicks van Again We Will Rise op Hardbass net zo hard waren als een plopje. Wellicht dat geluid niet goed was afgesteld ofzo, maar ik ben er totaal niet van onder de indruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:21 
 
Hardtraxx Addict

act of rage :worship:
Hoge tonen in een intro pakt mij altijd, net zoals chaos of darkness is calling :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Act of rage :oh: zeker dikke track !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het in -outtro van AWWR vind ik echt vet qua melo, maar ik vind die kicks zo sloom (overkomen misschien). Ik vind het moeilijk om uit te leggen, maar ik vind ze echt veels te lomp overkomen in tegenstelling van bijvoorbeeld die velle kicks die Zatox in het outtro van 'The Future' heeft gedaan. Dit heb ik wel vaker bij tracks van of met The Beholder, ik vind ze niet slecht maar het is simpelweg mijn smaak niet. Bij AOF precies hetzelde verhaal, die kick spreken me niet aan. De melodie vind ik heerlijk en ook lekker hard alleen ik had die liever met Zany kicks gezien. Ik vind deze release daarom niet zo heel vet, maar dat is puur mijn smaak. Ik vind het lompe stamp tracks, heerlijk voor op een feest, maar niet voor thuis! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Haha ik ga de DOTN-discussie hier niet aan, feit is jammergenoeg gewoon dat de kicks van Again We Will Rise op Hardbass net zo hard waren als een plopje. Wellicht dat geluid niet goed was afgesteld ofzo, maar ik ben er totaal niet van onder de indruk.


Op Hard Bass kon je rustig met elkaar praten op 1m afstand, dus dat zegt ook niet veel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt deze nou vannacht om 00:00?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop het, maar ik ga er van uit dat Fusion een foutje heeft gemaakt en dat het 18-4-2011 moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke nummers :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit @ Hs.com :D!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle