Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Vind beide platen een beetje TE.
Voor mijn gevoel proberen ze het duistere te hard of te overdreven over te brengen.
Tweet mij in ieder geval nog niet helemaal te overtuigen.

:yes:

En nee ik ben geen B-Front fanboy xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind aan geen van beide iets aan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ze beide super dik! Vind de kicks van beide prima, knalt er hier lekker op! Ook die vocals zijn prima; nope, geen gezeik hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 08:26 
 
Artiest

Piaaa schreef:
Rawbin schreef:
Volgens mij vinden mensen AWWR 'hard' door de vocals.

Vind die vocals juist verschrikkelijk too overdone ...


Denk het niet, meeste mensen zullen AWWR de minste van de 2 vinden, vind ik iig wel, intro vind ik nog wel vet, maar overall voor 2 iconen...matigjes.
Vocals storen me niet, maar briljant is anders. Het zou wel heel erg zijn als vocals tegenwoordig bepalen of je plaat hard is of niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind AWWR een vettere track dan Act of Rage, Act of Rage vind ik eigenlijk niet zoveel aan behalve de intro met die piepjes :P Die climax vind ik gewoon echt saai en de vocals zijn nog minder dan AWWR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 10:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind AWWR ook een betere track dan Act of Rage. Maar het zijn natuurlijk beide wel extreme tracks, dus kan ik me voorstellen dat dit buiten de smaak van bepaalde mensen valt. Het past prima binnen mijn smaak, ik vind alleen de tracks een stuk minder dan platen zoals Who Wants This, Midnight, Annihilating, Feir Reigns Today etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind AWWR ook een betere track dan Act of Rage. Maar het zijn natuurlijk beide wel extreme tracks, dus kan ik me voorstellen dat dit buiten de smaak van bepaalde mensen valt. Het past prima binnen mijn smaak, ik vind alleen de tracks een stuk minder dan platen zoals Who Wants This, Midnight, Annihilating, Feir Reigns Today etc.

Zelfde hier. Het lijkt imo ook een beetje alsof ze zichzelf hebben ingehouden tijdens het produceren of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Lyst schreef:
Ik vind AWWR ook een betere track dan Act of Rage. Maar het zijn natuurlijk beide wel extreme tracks, dus kan ik me voorstellen dat dit buiten de smaak van bepaalde mensen valt. Het past prima binnen mijn smaak, ik vind alleen de tracks een stuk minder dan platen zoals Who Wants This, Midnight, Annihilating, Feir Reigns Today etc.

Zelfde hier. Het lijkt imo ook een beetje alsof ze zichzelf hebben ingehouden tijdens het produceren of zo.



Hoe bedoel je, ik snap niet waarop je dat basseerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nando schreef:
Lyst schreef:
Ik vind AWWR ook een betere track dan Act of Rage. Maar het zijn natuurlijk beide wel extreme tracks, dus kan ik me voorstellen dat dit buiten de smaak van bepaalde mensen valt. Het past prima binnen mijn smaak, ik vind alleen de tracks een stuk minder dan platen zoals Who Wants This, Midnight, Annihilating, Feir Reigns Today etc.

Zelfde hier. Het lijkt imo ook een beetje alsof ze zichzelf hebben ingehouden tijdens het produceren of zo.



Hoe bedoel je, ik snap niet waarop je dat basseerd...

Nou ik vind dit eigenlijk wel onder de maat als je het vergelijkt met oudere releases van hun, zoals Who Want's This, Do You Want Heavy, Annihilating etc. Ik bedoel er dus mee te zeggen dat ze voor mijn gevoel niet alles hebben laten horen wat ze kunnen met deze release. Neemt niet weg dat het gewoon een goede release is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoezo zijn dit extreme tracks? Ik vind vooral Act Of Rage totaal niet harder of duisterder dan de gemiddelde raw-hardstyle plaat (alleen de intro is wel erg vet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Nou ik vind dit eigenlijk wel onder de maat als je het vergelijkt met oudere releases van hun, zoals Who Want's This, Do You Want Heavy, Annihilating etc. Ik bedoel er dus mee te zeggen dat ze voor mijn gevoel niet alles hebben laten horen wat ze kunnen met deze release. Neemt niet weg dat het gewoon een goede release is. :)


Wat maakt die oudere tracks beter dan deze 2 dan? Heb een beetje 't idee dat mensen geneigd zijn te zeggen: ''omdat het ouder is, is het beter''. Fear Reigns Today, Who Want's This en al die andere platen zijn idd stuk voor stuk erg lekker maar hoezo zijn die tracks kwalitatief beter dan AWWR en AoR? Omdat het (''DUS'') early is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die oude tracks hebben allemaal wat speciaals. Midnight is een klassieker, Annihilating heeft een enorm sfeervolle break en een zweverig-duistere melodie in de climax, Fear Reigns Today is zo duister als t maar kan, Who Wants This is een van de hardste nummers ooit gemaakt.
Deze 2 missen dat speciale wat al die andere platen wel hadden. Net dat stukje kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Deze 2 missen dat speciale wat al die andere platen wel hadden. Net dat stukje kwaliteit.


Niet voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 10:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een kinderhand is gauw gevuld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nando schreef:
Nou ik vind dit eigenlijk wel onder de maat als je het vergelijkt met oudere releases van hun, zoals Who Want's This, Do You Want Heavy, Annihilating etc. Ik bedoel er dus mee te zeggen dat ze voor mijn gevoel niet alles hebben laten horen wat ze kunnen met deze release. Neemt niet weg dat het gewoon een goede release is. :)


Wat maakt die oudere tracks beter dan deze 2 dan? Heb een beetje 't idee dat mensen geneigd zijn te zeggen: ''omdat het ouder is, is het beter''. Fear Reigns Today, Who Want's This en al die andere platen zijn idd stuk voor stuk erg lekker maar hoezo zijn die tracks kwalitatief beter dan AWWR en AoR? Omdat het (''DUS'') early is?

Nee hoor, iig bij mij niet. Ik vind oude tracks niet persé beter dan nieuwe. Wat dawasiknie al zegt, dit mist imo een beetje het speciale wat ze in hun oudere tracks wel heel goed weten te laten horen. Kwalitatief zijn het gewoon goede tracks, maar het heeft imo niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat die oudere platen nog BASS bevatten! Zo simpel is het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Omdat die oudere platen nog BASS bevatten! Zo simpel is het!


Weet niet wat jij thuis hebt staan, maar deze 2 knallen 10 x harder dan die andere hier :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Mol schreef:
Omdat die oudere platen nog BASS bevatten! Zo simpel is het!


Weet niet wat jij thuis hebt staan, maar deze 2 knallen 10 x harder dan die andere hier :p


Zou me eerder afvragen wat jij thuis hebt staan dan. :P No way dat deze 2 harder zijn dan Midnight of Who Wants This.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AWWR kon echt een briljante plaat zijn. Een hele goede opbouw in de break met de melodie en de vocals die heel veel kracht hebben. Helaas zwakt hij aan het eind af en knalt de climax toch niet helemaal zoals ik wil. Sowieso is de track te sloom, maar daar hebben we natuurlijk de pitch voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
G1LL schreef:
Mol schreef:
Omdat die oudere platen nog BASS bevatten! Zo simpel is het!


Weet niet wat jij thuis hebt staan, maar deze 2 knallen 10 x harder dan die andere hier :p


Zou me eerder afvragen wat jij thuis hebt staan dan. :P No way dat deze 2 harder zijn dan Midnight of Who Wants This.


Inderdaad, dit dus. Of GILL, je vindt stiekem die holle pitchkicks gewoon harder klinken dan vieze basslines die je buikpijn geven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:28 
 
Artiest

Midnight climax kick is imo by far de beste kick die ik ken.
Die hele plaat is voor mij overigens perfect, maar die kick knalt als de ziekte.
Vind dit geen slechte platen, maar snap heel goed dat mensen Fear Reigns Today, Midnight etc. beter vinden,
had ook wel meer verwacht, ondanks dat ik ze wel vet vind. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:33 
 
Hardtraxxer

Somewhere between "Out With A Bang" and a slow hardcore track
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:

Inderdaad, dit dus. Of GILL, je vindt stiekem die holle pitchkicks gewoon harder klinken dan vieze basslines die je buikpijn geven..


Dat zou kunnen, het is idd maar net hoe je het woord 'hard' definieerd he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draai live eens 1 van deze tracks en gelijk daarna MINDBLOWING MUSIC van Thera..
Dan heeft het niet zo veel meer met definitie te maken.

Er zijn ook teveel mensen die Heady of Coone als hard definiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:43 
 
Artiest

Thera is imo outdated music
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle