Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
RAW-vizion schreef:
Jolle schreef:
Again we Will Rise is wel een vette track, alleen wat een kutvocals :x

gejat uit een metal track alleen de tekst iets aangepast...


Van dit soort opmerkingen word ik altijd zo droevig.... :') Zeg dan gewoon niks. Zoveel platen hebben 'gejatte teksten'. Ik noem het zelf liever 'gebruiken van teksten' uit andere nummers.

eehm ik zeg tog ook niet dat het een slecht iets is? ik zeg alleen waar ze vandaan komen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEEEAH! Die kicks in Again We Will Rise zijn me toch heerlijk! Daarbij een heerlijke aggressieve sfeer vooral de vocals neergezet, mag dit wel ja! :thumbsup:

Vind Act of Rage voorderest niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had liever son of torture gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 07:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Style schreef:
Had liever son of torture gezien

Ik ook, maar die komt op een A2 Album Sampler (ook al is er een officiele Fusion previeuw van) lijkt me? Ik vind deze nummers na een paar keer te hebben gehoord al saai word, maar dat is mijn smaak. Ze beuken wel lekker door live! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Style schreef:
Had liever son of torture gezien

Ik ook, maar die komt op een A2 Album Sampler (ook al is er een officiele Fusion previeuw van) lijkt me? Ik vind deze nummers na een paar keer te hebben gehoord al saai word, maar dat is mijn smaak. Ze beuken wel lekker door live! :thumbsup:


Volgens mij komt die gewoon op fusion hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:50 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
katamaran schreef:
Snap echt niet dat iedereen teleurgesteld is over Again We Will Rise. :huh: Jezus christus, wat een monsterplaat.
Act of Rage stuk minder, maar Again We Will Rise maakt alles goed. Lekker agressieve sound!

Hier sluit ik mij bij aan :thumbsup:


ik ook! Ok, het is geen Midnight of Who Wants This, maar het zijn voor mij zeker twee unieke plaatjes weer. moet live heerlijk zijn :drool:. Again We Will Rise overigens de betere :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kijk zo hoort het. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil ze eerst even live horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net Act Of Rage live gehoord, die intro gaat echt gruwelijk lekker! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Wa enne kut tracks



Wat een ellende tracks zeg pfff. Troep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Again We Will Rise wat een k*t vocals act of rage is wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Again We Will Rise, echt super vocals :love: en vooral live komt die echt tot z'n recht.
Act of Rage niet zo bekend mee, maar heb hem net even geluisterd en vind hem niet zo. Dat hoge snerpende geluid is wel echt vet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Again we will rise is niet echt mijn ding. Klinkt voor mijn gevoel beetje leeg en die kick komt er niet helemaal uit (live misschien wel). De vocals vind ik daarintegen wel superver en best exclusief. Maar live moet dat haast wel mee schreeuwen worden:)

Act of Rage vind ik een stuk beter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet echt een release die ik op Fusion zou verwachten :P. Vind Again We Will Rise vet, op de vocals na. Kicks en sfeer zijn zoals ik ze graag hoor. Act Of Rage is het gewoon net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap 't commentaar van heel veel niet, willen ze rauw en hard en dan is dit niet eens goed genoeg.. Terwijl iedereen d'r weg van was toen je Again We Will Rise live hoorde op Euphoria of Hard Bass bijvoorbeeld.. Zelf weten, maar ik snap 't gewoon niet, gruwelijk dikke release dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar Act of Rage maar ik wacht wel op de release:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:44 
 

G1LL schreef:
Snap 't commentaar van heel veel niet, willen ze rauw en hard en dan is dit niet eens goed genoeg.. Terwijl iedereen d'r weg van was toen je Again We Will Rise live hoorde op Euphoria of Hard Bass bijvoorbeeld.. Zelf weten, maar ik snap 't gewoon niet, gruwelijk dikke release dit!

Again We Will Rise is wel hard en rauw maar vind de kicks persoonlijk gewoon niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind hier niet zoveel aan, ja the beholder heeft me nooit echt overtroffen, behalve hardbass anthem. maarja, die scremo vocal in een hardstyle track,, wtff
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Snap 't commentaar van heel veel niet, willen ze rauw en hard en dan is dit niet eens goed genoeg.. Terwijl iedereen d'r weg van was toen je Again We Will Rise live hoorde op Euphoria of Hard Bass bijvoorbeeld.. Zelf weten, maar ik snap 't gewoon niet, gruwelijk dikke release dit!


Achter deze kicks zit gewoon 0,0 kracht. Weet nog wel dat ik op Hard Bass weg was van Again We Will Rise maar ik wil zulke kicks gewoon niet van dit duo horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Again We Will Rise vond ik in het begin al teleurstellend qua kick maar op Hardbass was dit echt een lachwekkende vertoning. To-taal geen bass te bekennen. Prima dat je een vrij leeg nummer produceerd, maar probeer dan iig een knallende kick eronder te zetten. En als 2 mensen weten hoe ze moeten knallen zijn het Zany en The Beholder wel.
Act Of Rage is beter (vette intro!) maar ook niet erg geweldig. Erg teleurstellend zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Act of rage is wel tchill :) Beukt lekker door !
Ik heb ze nog niet live gehoord maar zou denken dat dat wel goed moet komen:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:39 
 
Artiest

Van alles wat Zany en Beholder samen hebben gedaan is dit toch wel een gigantische domper.
Leuke plaatjes, maar je verwacht (althans ik verwacht) zoveel meer met deze 2 namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik zie het probleem niet, gaan allebei lekker hoor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Van alles wat Zany en Beholder samen hebben gedaan is dit toch wel een gigantische domper.
Leuke plaatjes, maar je verwacht (althans ik verwacht) zoveel meer met deze 2 namen.


Vind dit 1 van hun betere platen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:05 
 

vind het een erg sterke release :thumbsup: had meer gehoopt dat die op Tillt kwam maarja boeiend..
Act Of Rage :worship:
Again We Will Rise :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle