Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

tomac schreef:
AWWR kon echt een briljante plaat zijn. Een hele goede opbouw in de break met de melodie en de vocals die heel veel kracht hebben. Helaas zwakt hij aan het eind af en knalt de climax toch niet helemaal zoals ik wil. Sowieso is de track te sloom, maar daar hebben we natuurlijk de pitch voor.

lol die anticlimax vind ik juist het goede aan de track >.< , anders was het een standaard raw track geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan nog, het is maar net hoe je het definieerd. Daar komt nog bij dat ik meer waarde hecht aan het feit dat ik een track leuk vind of niet dan dat deze hard is
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Thera is imo outdated music


Outdated... omg. Omdat het niet vol zit met onzinnige geluidjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hap hap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 12:52 
 
Artiest

Mol schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Thera is imo outdated music


Outdated... omg. Omdat het niet vol zit met onzinnige geluidjes?


Omdat t 9/10 keer leeg klinkt in mijn optiek, de kicks vind ik blijven hangen in de oudheid.
De sounds vind ik 8/10 keer slecht tot matig. Ik vind er weinig gevoel in zitten.
Ik vind dat Thera niet echt met z'n tijd mee gaat, nu kan het zijn smaak zijn, alsnog respect voor de man hoor, maar ik vind er niks aan.
Zelden een release @ Theracords van hem die me kan bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat het een compleet andere kijk op hardstyle is. Ik geef echt helemaal niets om het gevoel in een track, het moet of hard of energiek of beide zijn. Ik zit niet te wachten op gevoelige complexe melodietjes, ik vond hardstyle juist zo vet dat ze met aparte sounds iets energieks/hards konden maken. Een melodietje is gewoon makkelijk scoren, vind ik. Ik kan alleen de uitzonderlijke melodieën waarderen, maar tegenwoordig worden er wat noten achter elkaar gezet en er is weer een nieuwe plaat klaar, dat gevoel krijg ik.

En met de tijd meegaan, dat is iets onzinnigs. Mijn mening is niet tijdsafhankelijk. Dus als ik vroeger die muziek mooi vond, vind ik dat nu nog steeds. Met de tijd meegaan is net zoiets als de trend volgen. De tijd bepaalt wat mooi is en wat niet, nou dat bepaal ik zelf wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je slaat de spijker op z'n kop! De trend volgen! En dat is precies wat 90% van de hardstyle ''fans'' doet!

PS: dat hele verhaal ervoor klopt ook als een bus! Uitzonderlijke melodieën zijn er niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:13 
 
Artiest

Ik heb het over sound gebruik in de kwestie om met de tijd mee gaan.
Thera mag van mij hetzelfde blijven maken, ik vind alleen sound gebruik en alles gedateerd.
Alsof hij vastklampt aan een hele simpele 909 distortion kick, terwijl je veel meer kan tegenwoordig en da vind ik zonde.
Ieder z'n smaak en zoals ik al zei heb respect voor de man, maar totaal niet mijn ding.
Vind Beholder trouwens wel vrijwel altijd sterk, terwijl hij helemaal geen melodie man is of harmonie, ook gewoon aparte sounds enzo, maar ik vind hem wel meer mee gaan met de tijd.
Be Amazed intro bv, vind ik geniaal! Heerlijke sound vind ik dat, terwijl ik thera sounds redelijk standaard vind. Dus dat zorgt ervoor dat ik zeg bij Thera van hmm.. nee en bij beholder ja. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is leuk dat je meer kan tegenwoordig, maar complexer of meer betekent voor mij niet direct beter. Ik vind de kicks tegenwoordig vaak totaal niet samenhangend. Er is heel duidelijk een onderscheid te maken tussen de punch en de tail. De tails zijn vaak te lang, waardoor de kracht uit de kick verdwijnt. Het is niet voor niets dat men de kicks van Thera als erg hard ervaren bij een set van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:31 
 
Artiest

Ik ervaar kicks van DBSTF zelfs als erg hard @ een feest dus :lol:
Dat zegt imo niet zo heel veel, dat is een kwestie van smaak.
Ik hoef geen complexiteit, niet 10000 vreemde sounds, maar je gaat nu toch ook geen hardstyle producen met een PC uit de jaren 90 en een synthesizer uit de jaren 80.
Je kan zoveel meer en dat haal Thera imo er vrijwel nooit uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ontopic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

' stelt mening bij '
Na deze platen beide live gehoord te hebben gister zijn ze toch wel erg dik!
Zou ze thuis niet zo gauw draaien denk ik maar live klappen ze er beide enorm op!
En zijn die vocals van Again We Will Rise toch wel lekker zo overdreven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
' stelt mening bij '
Na deze platen beide live gehoord te hebben gister zijn ze toch wel erg dik!
Zou ze thuis niet zo gauw draaien denk ik maar live klappen ze er beide enorm op!
En zijn die vocals van Again We Will Rise toch wel lekker zo overdreven ^^


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze beide platen waren briljant bij Loudness.
Die intro van Act of Rage :drool:
En de anti van Again We Will Rise is ook heerlijk :loving: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Act of Rage gaat live wel snoeihard. Die mid-intro :drool:
Again We Will Rise is echt geen drol aan helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Act of Rage gaat live wel snoeihard. Die mid-intro :drool:
Again We Will Rise is echt geen drol aan helaas.


Helemaal mee eens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:28 
 

Khadber schreef:
Wow, das snel!

Vond de kicks live soms niet helemaal ideaal, waar wel heel orgineel en vooral erg hard! Gaan gehaald worden!

+1
ze zijn erg goed bezig!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle