Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op Inqontrol stond iedereen stil dus hij was zeker niet de enige :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Vind er eigenlijk niet zo heel veel aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Ik wil jou reactie wel is zien als je die 'Down with the Hardstyle' hoort ahhaah!

Verschrikkelijke vocals, maar de melodie is iig niet zo zeikerig. Al met al best 'n kutplaat toch wel.

Just4Music schreef:
Live is is ie dus echt niet de bom. Op In Qontrol durfde ik hier niet eens op uit m'n dak te gaan :yes:

Same here, en de andere keer dat ik 'm live hoorde. Heb jammer genoeg Slim Shore gemist op IQ omdat ik hoge verwachtingen had van de nieuwe tracks die hij zou draaien... best een grote teleurstelling :-/
Maar serieus, als ik deze, In & Out of het Defqon anthem hoor (met name de climaxen), dan sta ik echt gewoon stil. Ookal wil ik bewegen, de melodie is gewoon zo saai en depressief dat ik tot stilstand word gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Poepislekker schreef:
Ik wil jou reactie wel is zien als je die 'Down with the Hardstyle' hoort ahhaah!

Verschrikkelijke vocals, maar de melodie is iig niet zo zeikerig. Al met al best 'n kutplaat toch wel.

Just4Music schreef:
Live is is ie dus echt niet de bom. Op In Qontrol durfde ik hier niet eens op uit m'n dak te gaan :yes:

Same here, en de andere keer dat ik 'm live hoorde. Heb jammer genoeg Slim Shore gemist op IQ omdat ik hoge verwachtingen had van de nieuwe tracks die hij zou draaien... best een grote teleurstelling :-/
Maar serieus, als ik deze, In & Out of het Defqon anthem hoor (met name de climaxen), dan sta ik echt gewoon stil. Ookal wil ik bewegen, de melodie is gewoon zo saai en depressief dat ik tot stilstand word gebracht.


defqon anthen ben ik met je eens als je daarbij stilstaat,
maar In & Out en Lost in Music zijn heerlijke energievolle tracks waar ik mee eerder euforisch dan depressief bij voel hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In & Out vind ik ook een heerlijke track. Deze wat minder maar ik zou er wel op los gaan hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:04 
 

dawasiknie schreef:
In & Out vind ik ook een heerlijke track. Deze wat minder maar ik zou er wel op los gaan hoor :)

Ja zou ik ook doen met 4 noten op :D
grapje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyrildales schreef:
dawasiknie schreef:
In & Out vind ik ook een heerlijke track. Deze wat minder maar ik zou er wel op los gaan hoor :)

Ja zou ik ook doen met 4 noten op :D
grapje :P


heerlijke opmerking
en toen was het even stil bij ditwasiknie hahaha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eikels xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is niet een überbeukplaat.. Maar een heerlijk plaatje om naar te luisteren :thumbup: !
B kant mss You & Me :innocent: ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Het is niet een überbeukplaat.. Maar een heerlijk plaatje om naar te luisteren :thumbup: !
B kant mss You & Me :innocent: ??


denk dat you & me (wildstylez remix) samen komt met de original mix van you & me ;)
je hebt wel kans dat dit weer een 3-tracker word samen met 'delay distortion' en die 'no-melo-track'
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:22 
 
Donateur

wat is hiernou speciaal aan?
vind het weer een standaard rot nummer
de intro is nog t vetst hiervan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

niet echt mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 12:13 
 
Artiest

haha melodie doet me aan Gouryella denken... :lol:


Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 12:39 
 

Lekker plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
haha melodie doet me aan Gouryella denken... :lol:




ik hoor echt geen overeenkomsten :P misschien een bepaald gedeelte ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 15:42 
 
Hardtraxxer

TheDizZorder schreef:
haha melodie doet me aan Gouryella denken... :lol:




Yep you're right, ik hoor ook het zelfde deuntje als in Gouryella,

al met al, geen harde beukplaat maar wel een lekker melodietje,
ik prefereer raw, maar een lekker melodietje op zijn tijd kan geen kwaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lost in music! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gevoelsplaatje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Gevoelsplaatje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indd een heerlijk plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
okee okee, ik wist dat zou komen.
mijn punt is: die gasten steken er super veel tijd in en vervolgens krijg je dr een die loopt te roepen hoe slecht en kut het is, nee dan ben je goed bezig! :thumbup:



precies mensen loppen het af te kraken.

zijn jullie jaloers ofzo???
i'm a hardstyle lover ik vind bijna alle hardstyle muziek mooi dus mij hoor je niet klagen.

en dit nummetrtje is lekker hij knalde lekker door op Q-base
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 10:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een intrieste plaat zeg.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:03 
 

DJ Anthraxx schreef:
Guide4U schreef:
okee okee, ik wist dat zou komen.
mijn punt is: die gasten steken er super veel tijd in en vervolgens krijg je dr een die loopt te roepen hoe slecht en kut het is, nee dan ben je goed bezig! :thumbup:



precies mensen loppen het af te kraken.

zijn jullie jaloers ofzo???
i'm a hardstyle lover ik vind bijna alle hardstyle muziek mooi dus mij hoor je niet klagen.

en dit nummetrtje is lekker hij knalde lekker door op Q-base

Als je als dj zijnde niet tegen kritiek kan, kun je er beter mee stoppen.
Ik hou ook van hardstyle moet ik alle hardstyle muziek dan mooi vinden? Slaat echt nergens op.. en heeft al helemaal niets met jaloers zijn te maken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Anthraxx schreef:
precies mensen loppen het af te kraken.

zijn jullie jaloers ofzo???
i'm a hardstyle lover ik vind bijna alle hardstyle muziek mooi dus mij hoor je niet klagen.

en dit nummetrtje is lekker hij knalde lekker door op Q-base


Dunno of je het weet, maar sommige mensen hebben een andere mening dan die van jou. Ik zou best trots op mezelf zijn als ik dit plaatje had kunnen maken, het is zeker niet makkelijk, maar dat wil niet zeggen dat ik het goed moet vinden. Wildstylez heeft in het verleden veel platen gemaakt die mij een stuk meer interesseren, daarom vind ik het jammer dat de afgelopen nummers onder eigen naam mij teleurstellen. Z'n werk voor A2 vind ik dan weer super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
DJ Anthraxx schreef:
precies mensen loppen het af te kraken.

zijn jullie jaloers ofzo???
i'm a hardstyle lover ik vind bijna alle hardstyle muziek mooi dus mij hoor je niet klagen.

en dit nummetrtje is lekker hij knalde lekker door op Q-base


Dunno of je het weet, maar sommige mensen hebben een andere mening dan die van jou. Ik zou best trots op mezelf zijn als ik dit plaatje had kunnen maken, het is zeker niet makkelijk, maar dat wil niet zeggen dat ik het goed moet vinden. Wildstylez heeft in het verleden veel platen gemaakt die mij een stuk meer interesseren, daarom vind ik het jammer dat de afgelopen nummers onder eigen naam mij teleurstellen. Z'n werk voor A2 vind ik dan weer super.



kijk op dit antwoord zit ik te wachten ik geef jou hier gelijk op.

kritiek mag altijd maar wat ik niet kan uitstaan is(dat is ook al eerder gezegd) ze steken veel energie daarin en ze zitten niet echt te wachten op die kritiek denk ik, want als hun een nummer afhebben vragen ze dan aan Jullie of die goed is NEE dus dan kunnen jullie ze wel afkraken maar daar hebben ze tog sgijt aan.

en als jullie je mening wilt geven ga zelf maar eens de studio in..... end an als jullie dan een nummer af hebben en hij is slecht(terwijl jullie hem goed vinden) end at wij jullie afkraken dat zouden jullie ook niet leuk vinden tog??

of zie ik dat verkeerd....
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle