Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wat is er toch met al die zeikmelodieen de laatste tijd. Allemaal zo melancholisch, dit is dansmuziek godverdomme. Nog een reden om Headhunterz & Wildstylez te vermijden morgen :-/

Oneens, Wildstylez maakt nog steeds hele leuke melodieën (Delay Distortion). Deze is wat minder maar doet er niet aan af dat Wildstylez (Isaac ook trouwens) een uitstekende producer blijft.

Vind hem wel oké, melodie pakt mij helaas niet zo maar voor de rest gewoon een goed nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 23:08 
 
Hardtraxxer

snap niet dat mensen dit een k*t nummer vinde... op InQontrol ging ik bij deze helemaal uit mijn dak:p
en daarvoor had Wildstylez nog "complex situation", ook één van mijn favorieten... net wildstylez t-shirt gekocht, dus ga wel bij m langs in de Scantraxx bunker :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vrouwen vocals, ik begin me er echt steeds vaker aan te ergeren :x

Voor de rest wel een fijne track, maar de melodie vind ik nog niks. Klinkt heel dramatisch ofzo, ik weet niet wat het is. :')

Wel benieuwd naar de B.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Kanker vrouwen vocals, ik begin me er echt steeds vaker aan te ergeren :x

Voor de rest wel een fijne track, maar de melodie vind ik nog niks. Klinkt heel dramatisch ofzo, ik weet niet wat het is. :')

Wel benieuwd naar de B.


Let a.u.b. op je taalgebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 11:29 
 
Hardtraxx Elite

Wous1989 schreef:
snap niet dat mensen dit een k*t nummer vinde... op InQontrol ging ik bij deze helemaal uit mijn dak:p
en daarvoor had Wildstylez nog "complex situation", ook één van mijn favorieten... net wildstylez t-shirt gekocht, dus ga wel bij m langs in de Scantraxx bunker :evil:


Ik vond het op in Qontrol al 3 x niks. Die melodie is zeurderig en totaal niet aantrekkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 11:57 
 
Hardtraxx Newbie

je kan zeggen wat je wil maar de combie wildstylez en dj isaac ik ken hem persoonlijk is een heele goie samen werking ze moeten zo door gaan en ik hoop dat op vinyl uit moet komen en ze moeten stopen met mp3s draaien UITBRENGEN :thumbdown: it kills (VINYL) :thumbsup: :thumbsup: want ik draaie aleen vinyl en nooit cds ga ik ook niet doen voor derest een lekkere track suuper :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djhardstate-one schreef:
je kan zeggen wat je wil maar de combie wildstylez en dj isaac ik ken hem persoonlijk is een heele goie samen werking ze moeten zo door gaan en ik hoop dat op vinyl uit moet komen en ze moeten stopen met mp3s draaien UITBRENGEN :thumbdown: it kills (VINYL) :thumbsup: :thumbsup: want ik draaie aleen vinyl en nooit cds ga ik ook niet doen voor derest een lekkere track suuper :thumbsup: :woot:


Misschien even een ondertiteling zodat de rest ook begrijpt wat je bedoelt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Kanker vrouwen vocals, ik begin me er echt steeds vaker aan te ergeren :x

Voor de rest wel een fijne track, maar de melodie vind ik nog niks. Klinkt heel dramatisch ofzo, ik weet niet wat het is. :')

Wel benieuwd naar de B.


kerel doe eens normaal man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 13:55 
 
Hardtraxx Elite

Ravenwood schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Kanker vrouwen vocals, ik begin me er echt steeds vaker aan te ergeren :x

Voor de rest wel een fijne track, maar de melodie vind ik nog niks. Klinkt heel dramatisch ofzo, ik weet niet wat het is. :')

Wel benieuwd naar de B.


kerel doe eens normaal man :/


Ik ben het eigenlijk wel met hem eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind het juist een van de betere melodieen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 14:44 
 

Dutch_Master schreef:
djhardstate-one schreef:
je kan zeggen wat je wil maar de combie wildstylez en dj isaac ik ken hem persoonlijk is een heele goie samen werking ze moeten zo door gaan en ik hoop dat op vinyl uit moet komen en ze moeten stopen met mp3s draaien UITBRENGEN :thumbdown: it kills (VINYL) :thumbsup: :thumbsup: want ik draaie aleen vinyl en nooit cds ga ik ook niet doen voor derest een lekkere track suuper :thumbsup: :woot:


Misschien even een ondertiteling zodat de rest ook begrijpt wat je bedoelt? :P

Ja, wou het net nog niet zeggen.. dacht laat maar zitten :P
Over de track, vind 'm wel nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Heel sfeervol nummer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 14:52 
 
Hardtraxxer

Just4Music schreef:
Ravenwood schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Kanker vrouwen vocals, ik begin me er echt steeds vaker aan te ergeren :x

Voor de rest wel een fijne track, maar de melodie vind ik nog niks. Klinkt heel dramatisch ofzo, ik weet niet wat het is. :')

Wel benieuwd naar de B.


kerel doe eens normaal man :/


Ik ben het eigenlijk wel met hem eens


Denk dat Ravenwood meer op het gebruik van die enge ziekte doelde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 15:09 
 
Hardtraxx Addict

Ik zag net staan wildstylez & Isaac, dus ik denken zo dat is een geniale combinatie moet wel een lekkere track uitkomen.. Maar zo ff snel luisteren dan valt het toch tegen, de melodie pakt me niet en de kick is wat slapjes.. jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Just4Music schreef:
Ravenwood schreef:

kerel doe eens normaal man :/


Ik ben het eigenlijk wel met hem eens


Denk dat Ravenwood meer op het gebruik van die enge ziekte doelde ;)


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Just4Music schreef:
Ravenwood schreef:

kerel doe eens normaal man :/


Ik ben het eigenlijk wel met hem eens


Denk dat Ravenwood meer op het gebruik van die enge ziekte doelde ;)


Ja heb het ff ge edit, excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Just4Music schreef:
Ravenwood schreef:
kerel doe eens normaal man :/


Ik ben het eigenlijk wel met hem eens


Denk dat Ravenwood meer op het gebruik van die enge ziekte doelde ;)

Oh, ik dacht dat het om het spatiegebruik ging. Het is vrouwenvocals, niet vrouwen vocals. Dat gezeur dat kanker zeggen niet mag terwijl tering, tyfus, etc prima is... "Maar ik heb er een familielid aan verloren!" Leuk voor je, ik ook, dan weet je nu hoe serieus ik ben als ik zo'n woord zou gebruiken.

Mochten jullie hem alleen op de regels van het forum of algemene omgangsvormen hebben willen wijzen, dan heb ik niets gezegd, maar blijft het door mij hierboven gemaakte punt voor mij alsnog staan. ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 09:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Oh, ik dacht dat het om het spatiegebruik ging. Het is vrouwenvocals, niet vrouwen vocals. Dat gezeur dat kanker zeggen niet mag terwijl tering, tyfus, etc prima is... "Maar ik heb er een familielid aan verloren!" Leuk voor je, ik ook, dan weet je nu hoe serieus ik ben als ik zo'n woord zou gebruiken.

Mochten jullie hem alleen op de regels van het forum of algemene omgangsvormen hebben willen wijzen, dan heb ik niets gezegd, maar blijft het door mij hierboven gemaakte punt voor mij alsnog staan. ;-)


Waarschijnlijk ben je niet op de hoogte wat wij bedoelen, maar ik adviseer gewoon dat woord niet te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal los gegaan op deze track afgelopen nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 12:21 
 

deze track is ziekelijk fijn :love:
goeie samenwerking :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 13:13 
 
Hardtraxxer

Dit it JEEEEJ! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ook hier echt geen klap aan.
En dan daarbovenop nog eens pitchkicks, het doet me zeer aan de oren :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 02:54 
 
Hardtraxx Newbie

PNXRMX schreef:
Wat is er toch met al die zeikmelodieen de laatste tijd. Allemaal zo melancholisch, dit is dansmuziek godverdomme. Nog een reden om Headhunterz & Wildstylez te vermijden morgen :-/




@ PNXRMX

hehe eindelijk eentje die hetzelfde vind als mij het is echt ALTIJD hetzelfde met die wildstylez ( en headhunterz) net zo goed wat een belabberd nr echt Slecht met een hoofdletter S .. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niels schreef:
hehe eindelijk eentje die hetzelfde vind als mij het is echt ALTIJD hetzelfde met die wildstylez ( en headhunterz) net zo goed wat een belabberd nr echt Slecht met een hoofdletter S .. xd

WAAAT heeft headhunterz ingodsnaam met deze release te maken ?!
En ten tweede: ik neem aan dat jij het beter kunt? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
ik neem aan dat jij het beter kunt? :thumbup:

Ik blijf dit een van de domste en zinloze opmerkingen OOIT vinden. Als je iets zelf niet beter kunt, dan mag je er je mening niet over geven tenzij het positief is?

Als iemand een plaat wél goed vindt zeg je toch ook niet "ik neem aan dat je het zelf niet kan" :')
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle