Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 14:08 
 
Hardtraxxer

Lekker nummertje hoor. Headhunterz & Wildstylez draaiden m op Q-Base en ik moet toegeven dat ik niet had verwacht dat ik deze toch zo leuk zou vinden. De rest van de set was overigens (op een paar nummers na) om te huilen, maarja ach dat had ik kunnen weten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

jawel:

http://www.youtube.com/watch?v=kfxYKpS2JHk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

GAAP.

Zoals PNXRMX al zei; Waarom van die moeilijke zeik melodieen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 20:38 
 

maarten1410 schreef:
Guide4U schreef:
ik neem aan dat jij het beter kunt? :thumbup:

Ik blijf dit een van de domste en zinloze opmerkingen OOIT vinden. Als je iets zelf niet beter kunt, dan mag je er je mening niet over geven tenzij het positief is?

Als iemand een plaat wél goed vindt zeg je toch ook niet "ik neem aan dat je het zelf niet kan" :')

100% mee eens.. super kansloze opmerkingen :sleep:
Vind de track niet zo geweldig om eerlijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 20:57 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem heerlijk, hou wel van gevoelige melodieen die goed in elkaar zitten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wat is er toch met al die zeikmelodieen de laatste tijd. Allemaal zo melancholisch, dit is dansmuziek godverdomme. Nog een reden om Headhunterz & Wildstylez te vermijden morgen :-/

Ik wil jou reactie wel is zien als je die 'Down with the Hardstyle' hoort ahhaah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Niels schreef:
hehe eindelijk eentje die hetzelfde vind als mij het is echt ALTIJD hetzelfde met die wildstylez ( en headhunterz) net zo goed wat een belabberd nr echt Slecht met een hoofdletter S .. xd

WAAAT heeft headhunterz ingodsnaam met deze release te maken ?!
En ten tweede: ik neem aan dat jij het beter kunt? :thumbup:


Altijd weer Headhunterz erbij halen :')

Maar nog erger, geen commentaar mogen geven omdat je het zelf beter moet kunnen. Dan zou ik zelfs de tracks van Krusaders goed vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 02:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

okee okee, ik wist dat zou komen.
mijn punt is: die gasten steken er super veel tijd in en vervolgens krijg je dr een die loopt te roepen hoe slecht en kut het is, nee dan ben je goed bezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 10:08 
 
Hardtraxx Veteran

Meer info, zie beginpost :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
okee okee, ik wist dat zou komen.
mijn punt is: die gasten steken er super veel tijd in en vervolgens krijg je dr een die loopt te roepen hoe slecht en kut het is, nee dan ben je goed bezig! :thumbup:


Als je niet tegen kritiek kunt, moet je er in eerste instantie niet eens aan beginnen. Ik hoop juist dat de mannen lezen wat een verschrikkelijke zaadtrack Lost In Music is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er eigenlijk niet zo heel veel aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 11:09 
 

Dakpan schreef:
Guide4U schreef:
okee okee, ik wist dat zou komen.
mijn punt is: die gasten steken er super veel tijd in en vervolgens krijg je dr een die loopt te roepen hoe slecht en kut het is, nee dan ben je goed bezig! :thumbup:


Als je niet tegen kritiek kunt, moet je er in eerste instantie niet eens aan beginnen. Ik hoop juist dat de mannen lezen wat een verschrikkelijke zaadtrack Lost In Music is.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
okee okee, ik wist dat zou komen.
mijn punt is: die gasten steken er super veel tijd in en vervolgens krijg je dr een die loopt te roepen hoe slecht en kut het is, nee dan ben je goed bezig! :thumbup:


Tuurlijk wel, al hebben ze er jaren aan gewerkt, het moet wel goed klinken. En als deze track dat voor sommige mensen niet doet, dan mogen ze dat wat mij betreft gewoon zeggen!

Zelf vind ik de track niet zo verschrikkelijk slecht, maar deze combinatie verwacht ik meer van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 13:02 
 
Hardtraxxer

Arthurhoihoi schreef:
Guide4U schreef:
okee okee, ik wist dat zou komen.
mijn punt is: die gasten steken er super veel tijd in en vervolgens krijg je dr een die loopt te roepen hoe slecht en kut het is, nee dan ben je goed bezig! :thumbup:


Tuurlijk wel, al hebben ze er jaren aan gewerkt, het moet wel goed klinken. En als deze track dat voor sommige mensen niet doet, dan mogen ze dat wat mij betreft gewoon zeggen!

Zelf vind ik de track niet zo verschrikkelijk slecht, maar deze combinatie verwacht ik meer van..


Wat had je nog verwacht dan? Ik vind in deze track de sounds van beide heren toch echt terug komen hoor, die intro en vrouwenvocals hebben duidelijk Isaac invloeden en die melodie kan alleen Wildstylez zijn. Zou niet weten wat er nog meer te verwachten viel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Guide4U schreef:
okee okee, ik wist dat zou komen.
mijn punt is: die gasten steken er super veel tijd in en vervolgens krijg je dr een die loopt te roepen hoe slecht en kut het is, nee dan ben je goed bezig! :thumbup:


Tuurlijk wel, al hebben ze er jaren aan gewerkt, het moet wel goed klinken. En als deze track dat voor sommige mensen niet doet, dan mogen ze dat wat mij betreft gewoon zeggen!

Zelf vind ik de track niet zo verschrikkelijk slecht, maar deze combinatie verwacht ik meer van..


Wat had je nog verwacht dan? Ik vind in deze track de sounds van beide heren toch echt terug komen hoor, die intro en vrouwenvocals hebben duidelijk Isaac invloeden en die melodie kan alleen Wildstylez zijn. Zou niet weten wat er nog meer te verwachten viel

ja klinkt gek, ik zette hem op mijn kamer hard aan en kreeg gewoon kippenvel van die opbouw naar de climax! nou dan is deze track naar mijn mening goed gelukt :)
ik vind het niet erg als iemand kritiek levert, maar onderbouw het dan een beetje, en niet alleen dat het kut en slecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Citaat:
ja klinkt gek, ik zette hem op mijn kamer hard aan en kreeg gewoon kippenvel van die opbouw naar de climax! nou dan is deze track naar mijn mening goed gelukt


daar ben ik het mee eens ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Guide4U schreef:
okee okee, ik wist dat zou komen.
mijn punt is: die gasten steken er super veel tijd in en vervolgens krijg je dr een die loopt te roepen hoe slecht en kut het is, nee dan ben je goed bezig! :thumbup:


Tuurlijk wel, al hebben ze er jaren aan gewerkt, het moet wel goed klinken. En als deze track dat voor sommige mensen niet doet, dan mogen ze dat wat mij betreft gewoon zeggen!

Zelf vind ik de track niet zo verschrikkelijk slecht, maar deze combinatie verwacht ik meer van..


Wat had je nog verwacht dan? Ik vind in deze track de sounds van beide heren toch echt terug komen hoor, die intro en vrouwenvocals hebben duidelijk Isaac invloeden en die melodie kan alleen Wildstylez zijn. Zou niet weten wat er nog meer te verwachten viel


Ja je zegt het zelf al, de intro is van Isaac, de climax van Wildstylez. Het moet juist gecombineerd zijn, de sounds van Isaac gecombineerd met die van Wildstylez in de intro en climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez heeft betere nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:32 
 
Hardtraxxer

Nitroxx schreef:
Wildstylez heeft betere nummers.


Iedere producer heeft wel een nummer dat moeilijk te overtreffen valt. maar dat wil niet zeggend at dit een mislukking is.
altijd dat gezeur dat ze maar beter en beter moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:51 
 
Hardtraxxer

Wat een schijt nummer, echt een ZEIK melody. Heb het echt gehad met die commerciele zooi.. :thumbdown:
Dit kan je toch geen Hardstyle noemen. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstab schreef:
Wat een schijt nummer, echt een ZEIK melody. Heb het echt gehad met die commerciele zooi.. :thumbdown:
Dit kan je toch geen Hardstyle noemen. :sick:


achter je pc klinkt ie misschien niet zo vet, maar live is deze :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de B1 :)

En ik vind de melodie eigenlijk wel wat hebben.. er zit echt een bepaald gevoel in, en het is eens een keer niet zo'n blije melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ben benieuwd OF er een b-kant komt en of die b-kant dan weer een co-up is met Isaac, misschien komt hier delay distortion wel bij, of die nieuwe "no-melo" track
wel een lekkere A-kant verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:07 
 
Hardtraxx Elite

Oxbow schreef:
Backstab schreef:
Wat een schijt nummer, echt een ZEIK melody. Heb het echt gehad met die commerciele zooi.. :thumbdown:
Dit kan je toch geen Hardstyle noemen. :sick:


achter je pc klinkt ie misschien niet zo vet, maar live is deze :bomb:


Live is is ie dus echt niet de bom. Op In Qontrol durfde ik hier niet eens op uit m'n dak te gaan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Oxbow schreef:
Backstab schreef:
Wat een schijt nummer, echt een ZEIK melody. Heb het echt gehad met die commerciele zooi.. :thumbdown:
Dit kan je toch geen Hardstyle noemen. :sick:


achter je pc klinkt ie misschien niet zo vet, maar live is deze :bomb:


Live is is ie dus echt niet de bom. Op In Qontrol durfde ik hier niet eens op uit m'n dak te gaan :yes:


dan was je waarschijnlijk de enige (samen met je groepje, en de mensen die kapot waren)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle