Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cyrildales schreef:
DJ Anthraxx schreef:
Guide4U schreef:
okee okee, ik wist dat zou komen.
mijn punt is: die gasten steken er super veel tijd in en vervolgens krijg je dr een die loopt te roepen hoe slecht en kut het is, nee dan ben je goed bezig! :thumbup:



precies mensen loppen het af te kraken.

zijn jullie jaloers ofzo???
i'm a hardstyle lover ik vind bijna alle hardstyle muziek mooi dus mij hoor je niet klagen.

en dit nummetrtje is lekker hij knalde lekker door op Q-base

Als je als dj zijnde niet tegen kritiek kan, kun je er beter mee stoppen.
Ik hou ook van hardstyle moet ik alle hardstyle muziek dan mooi vinden? Slaat echt nergens op.. en heeft al helemaal niets met jaloers zijn te maken :')



ze kunne tegen kritiek want ze blijven zulke nummers tog draaien op party's dus conclusie jullie meningen tellen niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:33 
 

Zeur dan ook niet dat mensen het ook niet mooi vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cyrildales schreef:
Zeur dan ook niet dat mensen het ook niet mooi vinden..



ik zeur niet ik reageer nou een keer omdat het alleen maar negatief is terwijl ik op Q-base wel anders hebt gezien tijdens de set van HHZ vs Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
of zie ik dat verkeerd....

Je ziet wel meer dingen niet helemaal helder gast...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
of zie ik dat verkeerd....

Je ziet wel meer dingen niet helemaal helder gast...



waarom zie ik het niet helder dat mag je mij vertellen;)?????????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 14:11 
 

DJ Anthraxx schreef:
Cyrildales schreef:
Zeur dan ook niet dat mensen het ook niet mooi vinden..



ik zeur niet ik reageer nou een keer omdat het alleen maar negatief is terwijl ik op Q-base wel anders hebt gezien tijdens de set van HHZ vs Wildstylez

Dus als je op een feest mensen ziet losgaan op een nummer ga je ervan uit dat ze het een goed nummer vinden meer dan de helft kan zwaar van de kaart zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cyrildales schreef:
DJ Anthraxx schreef:
Cyrildales schreef:
Zeur dan ook niet dat mensen het ook niet mooi vinden..



ik zeur niet ik reageer nou een keer omdat het alleen maar negatief is terwijl ik op Q-base wel anders hebt gezien tijdens de set van HHZ vs Wildstylez

Dus als je op een feest mensen ziet losgaan op een nummer ga je ervan uit dat ze het een goed nummer vinden meer dan de helft kan zwaar van de kaart zijn


ja dus als je van de kaart bent dan ken je het verschil niet horen of het een goeie nummer is of een slechte, dat is bullshit

je hebt tog oren om te luisteren en als je het niks vind dan dans je tog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit nummer blijft echt heel de dag in je hoofd hangen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Anthraxx schreef:
PNXRMX schreef:
Dunno of je het weet, maar sommige mensen hebben een andere mening dan die van jou. Ik zou best trots op mezelf zijn als ik dit plaatje had kunnen maken, het is zeker niet makkelijk, maar dat wil niet zeggen dat ik het goed moet vinden. Wildstylez heeft in het verleden veel platen gemaakt die mij een stuk meer interesseren, daarom vind ik het jammer dat de afgelopen nummers onder eigen naam mij teleurstellen. Z'n werk voor A2 vind ik dan weer super.



kijk op dit antwoord zit ik te wachten ik geef jou hier gelijk op.

kritiek mag altijd maar wat ik niet kan uitstaan is(dat is ook al eerder gezegd) ze steken veel energie daarin en ze zitten niet echt te wachten op die kritiek denk ik, want als hun een nummer afhebben vragen ze dan aan Jullie of die goed is NEE dus dan kunnen jullie ze wel afkraken maar daar hebben ze tog sgijt aan.

en als jullie je mening wilt geven ga zelf maar eens de studio in..... end an als jullie dan een nummer af hebben en hij is slecht(terwijl jullie hem goed vinden) end at wij jullie afkraken dat zouden jullie ook niet leuk vinden tog??

of zie ik dat verkeerd....


Ik snap niet helemaal op welk gebied je het met me eens bent. Ik ben het zelfs helemaal niet met je eens. Iedereen mag overal kritiek op leveren. Het is technisch knap dat Wildstylez en Isaac tracks kunnen produceren, maar dat wisten we al. De meeste hier zouden heel graag die productieskills willen bezitten. Maar ik, en vele anderen, vinden deze track niks aan. We zouden liever hebben dat Wildstylez en Isaac alle meningen mee zouden nemen en deze zouden overwegen voor de toekomst, maar dat gebeurt waarschijnlijk niet.

Op z'n minst kunnen we hier een (leuke) discussie houden over de plus en minpunten van nieuwe releases. Iedereen vindt het hier wel leuk om z'n mening te posten, en velen vinden het ook leuk om meningen van anderen te lezen. Bovendien zou ik als artiest willen weten waarom mijn track niet goed wordt ontvangen, om er iets aan te kunnen doen. Je moet ook tegen kritiek kunnen, anders zit je eigenlijk in het verkeerde vak.

Dus ja, ik denk dat je het verkeerd ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
DJ Anthraxx schreef:
PNXRMX schreef:
Dunno of je het weet, maar sommige mensen hebben een andere mening dan die van jou. Ik zou best trots op mezelf zijn als ik dit plaatje had kunnen maken, het is zeker niet makkelijk, maar dat wil niet zeggen dat ik het goed moet vinden. Wildstylez heeft in het verleden veel platen gemaakt die mij een stuk meer interesseren, daarom vind ik het jammer dat de afgelopen nummers onder eigen naam mij teleurstellen. Z'n werk voor A2 vind ik dan weer super.



kijk op dit antwoord zit ik te wachten ik geef jou hier gelijk op.

kritiek mag altijd maar wat ik niet kan uitstaan is(dat is ook al eerder gezegd) ze steken veel energie daarin en ze zitten niet echt te wachten op die kritiek denk ik, want als hun een nummer afhebben vragen ze dan aan Jullie of die goed is NEE dus dan kunnen jullie ze wel afkraken maar daar hebben ze tog sgijt aan.

en als jullie je mening wilt geven ga zelf maar eens de studio in..... end an als jullie dan een nummer af hebben en hij is slecht(terwijl jullie hem goed vinden) end at wij jullie afkraken dat zouden jullie ook niet leuk vinden tog??

of zie ik dat verkeerd....


Ik snap niet helemaal op welk gebied je het met me eens bent. Ik ben het zelfs helemaal niet met je eens. Iedereen mag overal kritiek op leveren. Het is technisch knap dat Wildstylez en Isaac tracks kunnen produceren, maar dat wisten we al. De meeste hier zouden heel graag die productieskills willen bezitten. Maar ik, en vele anderen, vinden deze track niks aan. We zouden liever hebben dat Wildstylez en Isaac alle meningen mee zouden nemen en deze zouden overwegen voor de toekomst, maar dat gebeurt waarschijnlijk niet.

Op z'n minst kunnen we hier een (leuke) discussie houden over de plus en minpunten van nieuwe releases. Iedereen vindt het hier wel leuk om z'n mening te posten, en velen vinden het ook leuk om meningen van anderen te lezen. Bovendien zou ik als artiest willen weten waarom mijn track niet goed wordt ontvangen, om er iets aan te kunnen doen. Je moet ook tegen kritiek kunnen, anders zit je eigenlijk in het verkeerde vak.

Dus ja, ik denk dat je het verkeerd ziet.



(ik zou best trots op mezelf zijn als ik dit plaatje had kunnen maken, het is zeker niet makkelijk, maar dat wil niet zeggen dat ik het goed moet vinden. Wildstylez heeft in het verleden veel platen gemaakt die mij een stuk meer interesseren, daarom vind ik het jammer dat de afgelopen nummers onder eigen naam mij teleurstellen. Z'n werk voor A2 vind ik dan weer super
daar geef ik je gelijk in kijk ik weet zelf ook wel dat ik niet voor julie spreek het is ook ijn eiegen mening als ik vind dat julie te negatief zijn mag ik dat zeggen ik zeg tog ook niet dat jullie bij mij in de rij moeten staan van ohh wat een vet nummer.

en als ze nix meenemen (adviezen) wat heeft het dan zin om een nummer af te kraken? maarja wat je al zei je kan hier heeeeeel lang over discussieren maar dat heeft tog geen zin dus conclusie ik vind hem mooi en sommige van jullie niet......................
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Anthraxx schreef:
en als ze nix meenemen (adviezen) wat heeft het dan zin om een nummer af te kraken? maarja wat je al zei je kan hier heeeeeel lang over discussieren maar dat heeft tog geen zin dus conclusie ik vind hem mooi en sommige van jullie niet......................


Dan heeft het ook geen nut om te zeggen dat je het wel een goed nummer vindt? Dit forum is er om meningen te uiten, zowel positief als negatief, en discussies te voeren, niet om Wildstylez z'n reet te likken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wildstylez z'n reet te likken :P

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
DJ Anthraxx schreef:
en als ze nix meenemen (adviezen) wat heeft het dan zin om een nummer af te kraken? maarja wat je al zei je kan hier heeeeeel lang over discussieren maar dat heeft tog geen zin dus conclusie ik vind hem mooi en sommige van jullie niet......................


Dan heeft het ook geen nut om te zeggen dat je het wel een goed nummer vindt? Dit forum is er om meningen te uiten, zowel positief als negatief, en discussies te voeren, niet om Wildstylez z'n reet te likken :P


ik vind het wel een goed nummertje jullie geven geen meningen maar zeggen dat het niks is heb ik al verschillende keren gezien ook bij andere releases volgesn mij geven jullie nu nog alleen maar om die raw hardstyle deze hardstyle is niet dood dus dit moet ook gemaakt worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

How how, rustig aan... Jullie?
Niet iedereen zegt het is goed of het is niet mijn ding. Gelukkig zijn er mensen die wel goed hun mening kunnen uiten. Ik vind het ook leuk om te lezen hoe andere mensen over een track denken, of ik het er mee eens ben is een tweede :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Anthraxx schreef:
ik vind het wel een goed nummertje jullie geven geen meningen maar zeggen dat het niks is heb ik al verschillende keren gezien ook bij andere releases volgesn mij geven jullie nu nog alleen maar om die raw hardstyle deze hardstyle is niet dood dus dit moet ook gemaakt worden...


Mwa, zitten er wel een paar van tussen die alleen de raw kant waarderen en nog steeds commentaar plaatsen. Is idd nergens voor nodig, net als commentaar geven op jump als die stijl je niet aanstaat. Toch zijn er heel veel mensen hier die (soms) ook nu-style kunnen waarderen, zoals ik. Vind best dat wij kritiek mogen leveren dan ;)

Iig, er staan voor mij nu geen interessante Scantraxx releases meer gepland :( Brennan Heart sampler 2, die Wasted Penguinz release, en dan wss de A-lusion gevolgd door deze (of andersom)... hopelijk komt er een Frontlinertje achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Anthraxx schreef:
volgesn mij geven jullie nu nog alleen maar om die raw hardstyle


Klopt -.- Was deze hardstyle maar eindelijk eens dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
DJ Anthraxx schreef:
ik vind het wel een goed nummertje jullie geven geen meningen maar zeggen dat het niks is heb ik al verschillende keren gezien ook bij andere releases volgesn mij geven jullie nu nog alleen maar om die raw hardstyle deze hardstyle is niet dood dus dit moet ook gemaakt worden...


Mwa, zitten er wel een paar van tussen die alleen de raw kant waarderen en nog steeds commentaar plaatsen. Is idd nergens voor nodig, net als commentaar geven op jump als die stijl je niet aanstaat. Toch zijn er heel veel mensen hier die (soms) ook nu-style kunnen waarderen, zoals ik. Vind best dat wij kritiek mogen leveren dan ;)

Iig, er staan voor mij nu geen interessante Scantraxx releases meer gepland :( Brennan Heart sampler 2, die Wasted Penguinz release, en dan wss de A-lusion gevolgd door deze (of andersom)... hopelijk komt er een Frontlinertje achteraan.


ik accepteer elke stijl ik volg hardstyle vanaf het begin af aan dus ik vind alles lekker ik vermaak me wel op heel veel nummers.

kijk ik zeg zelf ook ik vind niet alles mooi maar wel heel veel en nu met die raw shit erbij is het gewoon compleet kijk ik snap jullie heus wel maar ik zei in het begin van mij gesprekken dat ik er ziek van word van die negativiteit dat kan je ook wel snappen tog;)

ik hoop B-Frontliner met een dikke nummer weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
DJ Anthraxx schreef:
volgesn mij geven jullie nu nog alleen maar om die raw hardstyle


Klopt -.- Was deze hardstyle maar eindelijk eens dood.



gaat niet dood
want je hebt HHZnog en brennan heart etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap het gewoon niet. Jij vind alles tof, helemaal te gek voor je natuurlijk. Maar ik vind niet alles tof en mag dat ook best jammer vinden aangezien ik vaak naar feesten ga en dan onbedoeld geconfronteerd wordt met bepaalde troep.
Mag ik er wat van zeggen dan alsjeblieft dankjewel? Ik steek namelijk ook de nodige moeite en geld in mijn hardstyle-hobby. Dat jij alles slikt voor zoete koek is jou zaak, laat andere mensen kritisch zijn waar nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

DJ Anthraxx schreef:
Cyrildales schreef:
Zeur dan ook niet dat mensen het ook niet mooi vinden..



ik zeur niet ik reageer nou een keer omdat het alleen maar negatief is terwijl ik op Q-base wel anders hebt gezien tijdens de set van HHZ vs Wildstylez

1. Dus omdat andere mensen het mooi vonden op Q-base, moeten wij het ook mooi vinden?
2. De mensen die hier kritiek op hebben, zijn zeer waarschijnlijk niet te vinden bij een set van headhunterz en wildstylez, dus waarom trek je die vergelijking.
3. Het doel van een forum is discussies houden, als je er niet tegen kan dat er mensen anders denken dan jij, dan ben je op een forum aan het verkeerde adres.
4. Dus volgens jouw mag je alleen commentaar geven als het positief commentaar is, ook al heeft dat volgens jouw eigen redenatie ook geen zin, want artiesten doen er toch niks mee. (*PM't Jor-D dat hij het hardtraxx forum wel kan opdoeken nu.) En als ze er wel wat mee doen, moeten ze dus tellen hoeveel positieve reacties er zijn, om er uit op te maken of mensen een track goed vinden of niet? En zal de artiest bij weinig positieve reacties nog steeds niet weten, waarom er maar zo weinig positieve reacties zijn.
5. Mag ik vragen wat jij verstaat onder het begin van hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik snap het gewoon niet. Jij vind alles tof, helemaal te gek voor je natuurlijk. Maar ik vind niet alles tof en mag dat ook best jammer vinden aangezien ik vaak naar feesten ga en dan onbedoeld geconfronteerd wordt met bepaalde troep.
Mag ik er wat van zeggen dan alsjeblieft dankjewel? Ik steek namelijk ook de nodige moeite en geld in mijn hardstyle-hobby. Dat jij alles slikt voor zoete koek is jou zaak, laat andere mensen kritisch zijn waar nodig.



ja dat mag ook ik zeg tog dat ik NIET alles mooi vind.

ik zei al eerder als ik wil dat jullie van je meningen afkomen doe ik er alles aan om dat te doen maar dat gaat niet want als iedereen hetzelfde denkt had de wereld er heel anders uit gezien
maar ik zeg tog ook niet dat ik het niet accepteer tuurlijk accepteer ik het.

ik zeg ook altijd al tegen mijn vrienden als HHZ maar niet hetzelfde gaat draaien want dan baal ik echt ik heb het met heel veel; dj's ook gezien zoals D-block & S-te-fan draaien altijd hetzelfde of draaien poep net zoals op emporium.
maar tegenwoordig word er gewoon weinig bijgemaakt dus dan krijg je veel opude rotzooi want je moet een party vol maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
DJ Anthraxx schreef:
Cyrildales schreef:
Zeur dan ook niet dat mensen het ook niet mooi vinden..



ik zeur niet ik reageer nou een keer omdat het alleen maar negatief is terwijl ik op Q-base wel anders hebt gezien tijdens de set van HHZ vs Wildstylez

1. Dus omdat andere mensen het mooi vonden op Q-base, moeten wij het ook mooi vinden?
2. De mensen die hier kritiek op hebben, zijn zeer waarschijnlijk niet te vinden bij een set van headhunterz en wildstylez, dus waarom trek je die vergelijking.
3. Het doel van een forum is discussies houden, als je er niet tegen kan dat er mensen anders denken dan jij, dan ben je op een forum aan het verkeerde adres.
4. Dus volgens jouw mag je alleen commentaar geven als het positief commentaar is, ook al heeft dat volgens jouw eigen redenatie ook geen zin, want artiesten doen er toch niks mee. (*PM't Jor-D dat hij het hardtraxx forum wel kan opdoeken nu.) En als ze er wel wat mee doen, moeten ze dus tellen hoeveel positieve reacties er zijn, om er uit op te maken of mensen een track goed vinden of niet? En zal de artiest bij weinig positieve reacties nog steeds niet weten, waarom er maar zo weinig positieve reacties zijn.
5. Mag ik vragen wat jij verstaat onder het begin van hardstyle?



HET BEGIN VAN DE HARDSTYLE JAREN 1999 a 2000 early hardstyle en op die andere punten van jou ga iok niet op in want daar ben ik de laatst paar uurtjes al mee bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hahah hardstyle begon rond 1991 vriendelijke vriend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
hahah hardstyle begon rond 1991 vriendelijke vriend :lol:



waar dan in oezbekistan hier niet dat was de hardcore tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet je... ik hou me hier wel lekker buiten :lol:

Ik heb de laatste 2 pagina's onzin gelezen en uitgemaakt dat jij niet zoveel geeft om ander mans mening en alles wat jij denkt ook daadwerkelijk zo is
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle