Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 03:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Bezemsteel schreef:
De TBY remix is dan wel een grote fail, ik kan ook niet de hand van TBY horen. zal wel een haastklus zijn geweest, want normaliter maakt hij meestal wel wat speciaals van een remix..


Dat vind ik op zich grappig, want ik hoor eigenlijk WEL duidelijk de hand van TBY erin. Die "springerige" reversed bass met die screeches, zeker in de climax met die synth die erachter zit.

Overigens staan de releases nu ook op het Scantraxx youtubekanaal, dus dit gaat helemaal niet snel meer duren.


Zit imo ook best veel Saifam invloed in In & Out. Klinkt imo meer als Tby plaat dan als Wildstylez plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 05:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind In & Out echt de winnaar van deze EP eigenlijk. Die kicks in de climax zijn voor zover ik kan horen echt lekker hard, en pitchen niet. Ik ben bang dat die van Complex Situation in hq tegen gaan vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 10:17 
 
Hardtraxxer

A complex situation, :clap: . Met name die vocals vind ik heel erg gaaf, als er eens over buigt wat die tekst nou exact betekend, heb je echt een meesterlijke track met hele goeie diepgaande vocals. Echt mooie tekst! Voor mij wel één van de beste hardstyle tracks met diepgaande betekenis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 11:35 
 
Hardtraxx Elite

In & Out is wel redelijk nummer, toen ik hem op IQ hoorde vond ik het niet veel maar klinkt nu beter.

Andere 2 zijn gewoon slap, complex situation is al oud en een van z'n slechste producties ooit. Wildstylez kon hem beter unreleasd houden.
Die remix trekt al het gevoel van de originele eruit. Wat een slappe hap


Gelukkig zit de release van Atrocious er ook aan te komen, maakt De naam weer zuiver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:29 
 
Hardtraxxer

die revenge remix is saai
complex situation heeft geen uitleg nodig, top plaatje :D
in & out, zit een mooie stijl in en ik vind hem lekker klinken, vooral op feesten gaat ie goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

In & Out begint vrij lekker met een reversed bass en die vocals, een beetje tuneboy stijl. Maar vanaf het moment dat de break begint is het weer niet bijster origineel. Halverwege de track maar afgezet. Jammer, want de intro was best goed.

De revenge remix vind ik niet zo bijzonder, het is niet super slecht, maar het komt ook totaal niet in de buurt van het origineel en dan doe je als remix toch iets niet goed.

En complex situation is totaal niet mijn stijl. Daarnaast is die plaat ook een beetje 13 in een dozijn.

Conclusie: Wildstylez was een van de weinige nustyle artiesten die ik nog wel eens op wilde zetten, vooral platen als single sound etc. Maar sinds die release presteert hij onder de maat voor mij. Wildstylez moet wat meer gaan experimenteren en zich niet zo laten beinvloeden door die standaard scantraxx meuk.
Hij heeft zoveel meer in zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:05 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
In & Out begint vrij lekker met een reversed bass en die vocals, een beetje tuneboy stijl. Maar vanaf het moment dat de break begint is het weer niet bijster origineel. Halverwege de track maar afgezet. Jammer, want de intro was best goed.

De revenge remix vind ik niet zo bijzonder, het is niet super slecht, maar het komt ook totaal niet in de buurt van het origineel en dan doe je als remix toch iets niet goed.

En complex situation is totaal niet mijn stijl. Daarnaast is die plaat ook een beetje 13 in een dozijn.

Conclusie: Wildstylez was een van de weinige nustyle artiesten die ik nog wel eens op wilde zetten, vooral platen als single sound etc. Maar sinds die release presteert hij onder de maat voor mij. Wildstylez moet wat meer gaan experimenteren en zich niet zo laten beinvloeden door die standaard scantraxx meuk.
Hij heeft zoveel meer in zich.


Heel scantraxx gaat achteruit. Kijk naar headhunterz, the prophet en nu wildstylez. Ze kunnen veel meer maar alles wat ze nu uitbrengen veranderd niet meer in goud maar in een broos stuk ijzer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:11 
 
Hardtraxx Elite

omdat wildstylez 2 a 3 nummer heeft gemaakt die wat minder zijn? Ik denk dat je mening iets te snel is gevormd. Wildstylez heeft nog genoeg goede dingen gemaakt onlangs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
omdat wildstylez 2 a 3 nummer heeft gemaakt die wat minder zijn? Ik denk dat je mening iets te snel is gevormd. Wildstylez heeft nog genoeg goede dingen gemaakt onlangs.


Nou woow, 2 nummers en dat zijn ook nog eens collabs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:15 
 
Hardtraxx Elite

Eerst gaan de credits van reputation game naar wildstylez. En nu wordt er weer verduidelijkt dat het een collab is. En Wildstylez zou toch grotendeels voor alpha2 produceren, dus dat punt zie ik ook niet.

Ik ben het er helemaal mee eens dat er de laatste tijd minder spul uit komt rollen, maar ik neem het maar voor lief aangezien ik denk dat hij nog wel wat leuks gaat neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Eerst gaan de credits van reputation game naar wildstylez. En nu wordt er weer verduidelijkt dat het een collab is. En Wildstylez zou toch grotendeels voor alpha2 produceren, dus dat punt zie ik ook niet.

Ik ben het er helemaal mee eens dat er de laatste tijd minder spul uit komt rollen, maar ik neem het maar voor lief aangezien ik denk dat hij nog wel wat leuks gaat neerzetten.


Je ziet toch zelf ook wel dat WSZ z'n laatste nummers zoals deze release, Defqon Anthem, Lost World, Isaac collab echt zwaar onderdoen voor Push That Feeling, Pleasure, Single Sound, Phantom Beat etc?
Ik vind gewoon dat die HHz nu achterna loopt. Hij moet zn eigen pad weer volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wildstylez is gewoon zijn eigen sound kwijt, eerst had hij een heel herkenbare sound zoals inderdaad hierboven word genoemt Push That Feeling, Pleasure, Single Sound, Phantom Beat enzovoort
dit heeft headhunterz voor mijn gevoel ook, eerst ook heel herkenbaar maar dat anthem kan je zijn sound niet in terug vinden. en ik vind dat wildstylez ook een beetje die 'nieuwere' sound van headhunterz heeft overgenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
wildstylez is gewoon zijn eigen sound kwijt, eerst had hij een heel herkenbare sound zoals inderdaad hierboven word genoemt Push That Feeling, Pleasure, Single Sound, Phantom Beat enzovoort
dit heeft headhunterz voor mijn gevoel ook, eerst ook heel herkenbaar maar dat anthem kan je zijn sound niet in terug vinden. en ik vind dat wildstylez ook een beetje die 'nieuwere' sound van headhunterz heeft overgenomen


ook deze jongens experimenteren wel eens met hun sound, of vernieuwen wel eens. ik lig er niet wakker van. zoals hennie huisman eerder al zei: er kan er maar 1 de winnaar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In & Out is echt wel een leuk plaatje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Eerst gaan de credits van reputation game naar wildstylez.

Hehe, dat schoot mij dus ook te binnen :P

Ach ik vind dat we niet echt van een 'neergaande beweging' kunnen spreken, zelfs als je deze release slecht vind. Er is geen duidelijke trend ofzo, hij brengt soms wat vets uit en soms wat minder vets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een lelijke remix :sick:
In & Out verder lekker en A Complex Situation helemaal top :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wildstylez vind ik sowieso meer hebben als headhunterz :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In&Out en A complex situation zijn voor mij absolute heldenplaten!
Revenge mix vind ik iets minder maar dat komt mede door het geweldige origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

En waar blijft Extraordinary Happiness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JdeBftw schreef:
En waar blijft Extraordinary Happiness?

Als je goed hebt gelezen, staat er in het topic vermeld dat deze later digitaal word vrijgegeven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 21:54 
 
Hardtraxx Addict

Teknizion schreef:
JdeBftw schreef:
En waar blijft Extraordinary Happiness?

Als je goed hebt gelezen, staat er in het topic vermeld dat deze later digitaal word vrijgegeven ;)


Niet iedereen neemt de moeite om alles door te lezen! Dat merk ik vaker op dit forum:P ook al staat t op dezelfde pagina...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

in & out :thumbsup: gedraait op bassleader ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 10:47 
 
Hardtraxxer

zonder een oordeel te vellen over 1 van deze platen, vraag ik mij ten zeerste af wat het nut is van het remixen van een klassieker, een plaat die zichzelf al vaak heeft bewezen, die door bijna iedereen goed en vet word gevonden, ik noem deze Revenge en Blame it on the music.
Een remix is het geven van jouw interpretatie als producer aan een plaat van n ander. Als je dan klassiekers en topplaten gaat remixen moet je wel erg veel geloof in jezelf hebben, want 99 vd 100 keer draait dit op een teleurstelling uit. De track is al fantastisch en zeer geliefd en naar mijn idee kun je er dan beter vanaf blijven.
De echte toegevoegde waarde van een remix zit hem meer in onbekendere, "slechtere" en nog niet gereleasde tracks (zoals de Italianen vroeger altijd deden met van elke plaat een technoboy remix erop die ik meestal wek erg kon waarderen)

maar dit is uiteraard mijn mening en ik pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben en dit en dat en zus en zo en hardstyle = hardstyle MAAR OOK NOG ZOVEEL MEER :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez is echt koning! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle