Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeesterJ schreef:
zonder een oordeel te vellen over 1 van deze platen, vraag ik mij ten zeerste af wat het nut is van het remixen van een klassieker, een plaat die zichzelf al vaak heeft bewezen, die door bijna iedereen goed en vet word gevonden, ik noem deze Revenge en Blame it on the music.
Een remix is het geven van jouw interpretatie als producer aan een plaat van n ander. Als je dan klassiekers en topplaten gaat remixen moet je wel erg veel geloof in jezelf hebben, want 99 vd 100 keer draait dit op een teleurstelling uit. De track is al fantastisch en zeer geliefd en naar mijn idee kun je er dan beter vanaf blijven.
De echte toegevoegde waarde van een remix zit hem meer in onbekendere, "slechtere" en nog niet gereleasde tracks (zoals de Italianen vroeger altijd deden met van elke plaat een technoboy remix erop die ik meestal wek erg kon waarderen)

maar dit is uiteraard mijn mening en ik pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben en dit en dat en zus en zo en hardstyle = hardstyle MAAR OOK NOG ZOVEEL MEER :x


daar heb je wel gelijk in :thumbsup: +1 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sirrieus de koning van de melodien!!!!!! :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 18:28 
 
Hardtraxxer

Ik zou op Frontliner stemmen als het gaat om melodieën lol. In & Out koop k mss nog, complex situation hoef k niet meer =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

qorbatjov schreef:
Ik zou op Frontliner stemmen als het gaat om melodieën lol. In & Out koop k mss nog, complex situation hoef k niet meer =)

koop de vinyl heb je ze all 3 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 19:18 
 
Hardtraxx Addict

qorbatjov schreef:
Ik zou op Frontliner stemmen als het gaat om melodieën lol. In & Out koop k mss nog, complex situation hoef k niet meer =)


Om melo's misschien wel maar cker niet om kicks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
qorbatjov schreef:
Ik zou op Frontliner stemmen als het gaat om melodieën lol. In & Out koop k mss nog, complex situation hoef k niet meer =)


Om melo's misschien wel maar cker niet om kicks :D


Als er iemand kicks heeft die op die van Zatox lijken is Frontliner het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha.. Vind precies het omgekeerde.. Frontliner koop je juist toch voor de kicks.. haal de kick weg en dan hou je bar weinig over bij frontliner.. De melodieman is toch zeker wel wildstylez..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 22:34 
 
Hardtraxx Addict

Bezemsteel schreef:
Hahaha.. Vind precies het omgekeerde.. Frontliner koop je juist toch voor de kicks.. haal de kick weg en dan hou je bar weinig over bij frontliner.. De melodieman is toch zeker wel wildstylez..


De kicks van frontliner zijn lelijk in combinatie met zijn melo's... Zoals vaker gezegt zijn zijn tracks slecht gemasterd. Daarnaast overpitcht hij zijn kick waardoor ik ze niet lekker vind... Live klinkt t wel lekker maar voor thuis nee dankje doe mij dan maar wildstylez, zatox, tatanka, ran-d, etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nog steeds van mening dat die revenge remix echt wel een lekker plaatje is. Het jammere is dat je niet echt hoort dat 't een remix is van de origineel, en dat de origineel gewoon niet te overtreffen is. Maar het verder echt geen super slecht nummer vind ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 00:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik ben nog steeds van mening dat die revenge remix echt wel een lekker plaatje is. Het jammere is dat je niet echt hoort dat 't een remix is van de origineel, en dat de origineel gewoon niet te overtreffen is. Maar het verder echt geen super slecht nummer vind ik :)


Idd, het haalt langena niet het niveau van het origineel, maar verder is het wel een lekker nummer om een paar keer op festivals te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 09:04 
 
Hardtraxx Addict

Scantraxx heb weer een nieuwe dou erbij Wasted pinguinz zie op facebook uit zweden. Weet niet wat ik daarvan moet verwachten

Ontopic.: ik vind revenge remix niet echt top... Gewoon omdat het origineel zoveel beter is. Deze remix is wat te simpel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 13:06 
 
Hardtraxxer

http://www.junodownload.com/products/1588167-02.htm

25 Juni!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 13:12 
 
Hardtraxxer

harderstyles schreef:
http://www.junodownload.com/products/1588167-02.htm

25 Juni!

mooi:D!

Meestal komen scantraxx nummers eerder op hardstyle.com dus misschien nog iets eerder zelfs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pimpin' Guy schreef:
harderstyles schreef:
http://www.junodownload.com/products/1588167-02.htm

25 Juni!

mooi:D!

Meestal komen scantraxx nummers eerder op hardstyle.com dus misschien nog iets eerder zelfs :)


24 juni :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 13:15 
 
Hardtraxxer

djpatt schreef:
Pimpin' Guy schreef:
harderstyles schreef:
http://www.junodownload.com/products/1588167-02.htm

25 Juni!

mooi:D!

Meestal komen scantraxx nummers eerder op hardstyle.com dus misschien nog iets eerder zelfs :)


24 juni :whistle:

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

- A complex situation is inderdaad al tijden een heldenplaat...maar duurde zoooo lang :(
- Die TBY remix vind ik ZOOO hard niks.... alleen als ik op een festivalletje sta klinkt die zomers melodie 'wel grappig' .... maar dan nog... origineel was vele malen beter!
- In & Out was heerlijk op InQontrol... alleen is die break beetje lang. Och... daar zet ik me nog wel overheen denk ik.

Bovendien kan ik met 'soft' best leven, als het meer de Wildstylez-kant op gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 22:12 
 
Hardtraxx Newbie

Donkey controller schreef:
MeesterJ schreef:
zonder een oordeel te vellen over 1 van deze platen, vraag ik mij ten zeerste af wat het nut is van het remixen van een klassieker, een plaat die zichzelf al vaak heeft bewezen, die door bijna iedereen goed en vet word gevonden, ik noem deze Revenge en Blame it on the music.
Een remix is het geven van jouw interpretatie als producer aan een plaat van n ander. Als je dan klassiekers en topplaten gaat remixen moet je wel erg veel geloof in jezelf hebben, want 99 vd 100 keer draait dit op een teleurstelling uit. De track is al fantastisch en zeer geliefd en naar mijn idee kun je er dan beter vanaf blijven.
De echte toegevoegde waarde van een remix zit hem meer in onbekendere, "slechtere" en nog niet gereleasde tracks (zoals de Italianen vroeger altijd deden met van elke plaat een technoboy remix erop die ik meestal wek erg kon waarderen)

maar dit is uiteraard mijn mening en ik pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben en dit en dat en zus en zo en hardstyle = hardstyle MAAR OOK NOG ZOVEEL MEER :x


daar heb je wel gelijk in :thumbsup: +1 ;)


Helemaal mee eens. Het origineel staat nog altijd in mijn rijtje met favoriete tracks. Jammer genoeg zie ik dit soort tracks niet meer de laatste tijd..:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 23:35 
 
Hardtraxxer

''It's about time''
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 22:15 
 
Hardtraxxer

Vishengel schreef:
''It's about time''


de situatie bij scantraxx zal vast wel "complex" zijn geweest, lijkt me een goede reden want het duurt nu al "In & Out"
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 23:25 
 
Hardtraxxer

WIJNUH schreef:
Vishengel schreef:
''It's about time''


de situatie bij scantraxx zal vast wel "complex" zijn geweest, lijkt me een goede reden want het duurt nu al "In & Out"


We Will Take Our Revenge :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeur niet zo en dance for your pleasure ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 08:10 
 
Hardtraxxer

in a Complex Situation we are Alive your will find out that's the Truth :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 10:22 
 

Vishengel schreef:
in a Complex Situation we are Alive your will find out that's the Truth of Project One, Little Dick Mofo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk komt tie snel (A)
Of tenminste deze maand :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Vishengel schreef:
in a Complex Situation we are Alive your will find out that's the Truth of Project One, Little Dick Mofo :cool:

Haha, wat flauw al die woordspelingen hier....



Maar stiekem wel grappig :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle