Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 13:37 
 
Hardtraxx Newbie

met a complex situation heb ik ut nu langzaam wel gehad.
Stond een tijd geleden wel bij mij op nmmr 1
bij Revenge vind ik de orginele veeeel beter.
In & out heeft wel n vette intro, maar de climax valt me erg tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 16:56 
 
Hardtraxxer

Wanneer geeft Wildstylez Extraordinary Happiness nu eens digitaal weg, zou die tog doen.
Bedoel voor een paar weken geleden zei die dat het met een paar dagen was, want hij moest de track nog
even af maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
JolleNL schreef:
Revenge remix is heel vet maar wel een stuk minder vergeleken bij het origineel. In & Out vind ik tegenvallen en A Complex Situation heb ik nu al iets te vaak gehoord.


Dat!


Dat +2!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 00:08 
 
Hardtraxxer

jeff schreef:
Wanneer geeft Wildstylez Extraordinary Happiness nu eens digitaal weg, zou die tog doen.
Bedoel voor een paar weken geleden zei die dat het met een paar dagen was, want hij moest de track nog
even af maken.


2nd that. Waar blijft extraordinary hapiness?? Duurt wel erg lang allemaal.. Ook Scantraxx Italy mag eens opschieten met: Davide sonar's SXIT 007 en SXIT 008...

Geduld lijkt een schone zaak te zijn, maar dit duurt wel erg lang.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 00:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Extraordinary Happiness komt waarschijnlijk binnenkort nog uit als WEB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Maximize schreef:
JolleNL schreef:
Revenge remix is heel vet maar wel een stuk minder vergeleken bij het origineel. In & Out vind ik tegenvallen en A Complex Situation heb ik nu al iets te vaak gehoord.


Dat!


Dat +2!


Dat +3, Revenge remix vind ik echt wel een leuke track hoor :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best dom dat hij Extraordinary Happines er niet bij heeft gedaan...

(Of hoe je die titel ook schrijf)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

RiStyle schreef:
Best dom dat hij Extraordinary Happines er niet bij heeft gedaan...

(Of hoe je die titel ook schrijf)


Die zou binnenkort ook nog digitaal gaan komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 01:11 
 
Hardtraxxer

Dat binnenkort is inmiddels ook alweer een week of 3 geleden :/ It's about time :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:34 
 
Hardtraxxer

Richy schreef:
Dat binnenkort is inmiddels ook alweer een week of 3 geleden :/ It's about time :x


Is dit inmiddels nou al eens een keer verschenen, of heb ik het gewoon compleet gemist? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Richy schreef:
Dat binnenkort is inmiddels ook alweer een week of 3 geleden :/ It's about time :x


Is dit inmiddels nou al eens een keer verschenen, of heb ik het gewoon compleet gemist? :huh:


Al een tijd geleden als het goed is? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:39 
 
Hardtraxxer

Doelde trouwens op Extraordinary happiness, had ik er even bij moeten vermelden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:41 
 
Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Madbone schreef:
Richy schreef:
Dat binnenkort is inmiddels ook alweer een week of 3 geleden :/ It's about time :x


Is dit inmiddels nou al eens een keer verschenen, of heb ik het gewoon compleet gemist? :huh:


Al een tijd geleden als het goed is? :huh:

Nee is niet vrijgekomen ;) hij heeft hem ook helemaal ge-update. Luister maar eens de versie in zun Qlimax setje en die van de hardbass cd, die van Qlimax is veel beter uitgewerkt dus denk dat die ook gewoon gereleased gaat worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:43 
 
Hardtraxxer

Dat zou helemaal mooi zijn :thumbsup: Groot gelijk ook, zo'n pareltje verdiend wat mij betreft gewoon een release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat zoiets voer is/was voor het stel je vraag topic, is beter dan een oud topic bovenhalen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:56 
 
Hardtraxxer

Berunda schreef:
Denk dat zoiets voer is/was voor het stel je vraag topic, is beter dan een oud topic bovenhalen ;)


Zat er al op te wachten dat iemand van de Topic Politie me op mijn fout kwam wijzen :clap:

Je hebt overigens gelijk, dit kwam nu alleen even beter uit omdat ik toch in dit topic zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Extraordinary Happines is al een keer gratis weggegeven als ik het goed heb. Ik heb hem namelijk volkomen legaal in 320 Kbps?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Antraxus schreef:
Extraordinary Happines is al een keer gratis weggegeven als ik het goed heb. Ik heb hem namelijk volkomen legaal in 320 Kbps?


weetniet waar je datr vandaan hebt ;) dan heb je een cdrip met een intro ervoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij stond hij ergens op een site en ik kom hem zo downloaden maar volgens mij was dat niet de bedoeling want de volgende dag kon het niet meer. En volgens mij is het geen rip
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Antraxus schreef:
Volgens mij stond hij ergens op een site en ik kom hem zo downloaden maar volgens mij was dat niet de bedoeling want de volgende dag kon het niet meer. En volgens mij is het geen rip


Als het niet de bedoeling was, dan is de track toch gewoon hartstikke illegaal? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij was het iets met z'n soundcloud, dat er ineens een download button stond en dat helemaal niet de bedoeling was ofzo?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle