Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In & Out heeerlijk nummertje :thumbsup:
revenge remix doet me weinig :/ orgineel stukken beter
A Complex Situation een beetje te laat zoals meerdere hier al zeggen maar blijft een topplaat :thumbup:

In & Out en A Complex Situation worden het dus voor mij! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In & Out, mwoah.. een 5.5/10
Revenge Remix, vind 'm nog niet eens zo verkeerd 6/10. Als ik de origineel niet kende kreeg die toch wel een 7.5 denk ik ^^
A Comples Situation, tja.. nou vooruit een 7/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Complex Situation, Chill nummer komt alleen VEEL te laat uit!
Die TBY remix van Revenge, Klonk in het begin nog wel "ok" naarmate hij verder opbouwt heb ik hem gewoon afgezet! In&Out. Tja die "in"tro vind ik maar niks maar die kicks in de Climax daarintegen zijn netjes! Over het algemeen wel een leuke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
JolleNL schreef:
Ik snap niet waarom iedereen opeens Wildstylez zo slecht vindt en dat hij Headhunterz nadoet. :/

Dat is extra hip tegenwoordig.


geniaal +1 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
JolleNL schreef:
Ik snap niet waarom iedereen opeens Wildstylez zo slecht vindt en dat hij Headhunterz nadoet. :/

Dat is extra hip tegenwoordig.


Misschien moet je Wildstylez z'n oudere werk nog maar een keertje beluisteren Khadber. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In & Out = leuke intro, mindere melo, de Revenge(Technoboy remix) van het zelfde en van A Complex Situation was ik al niet zo'n fan
Ik vind het een beetje een mindere release van Wildstylez :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind Complex Situation nog wel lekker, andere 2 vind ik niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vind ze alle 3 maar slecht :( had wel wat beters verwacht van wildstylez om eerlijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik in en out op de video van fusion of dance luister knalt die plaat nog aardig hard en met een zonnetje erbij komt dit nummer aardig tot zn recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Normale Revenge,truth en single sound blijven altijd het beste :love:

nee man!
Music ore noize en No time to wast :love:

Ik denk deze volgorde
A1. In & Out
A2. Extraordinary Happiness
B1. A Complex Situation
B2. Revenge (Technoboy RMX)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die intro van revenge remix vind ik wel goed!
In & Out vind ik zeker een leuk plaatje
en complex situation ook best aardig trackje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:52 
 
Hardtraxx Newbie

A complex situation daar is 'ie eindelijk (duurde te lang wat mij betreft), nog steeds een gouden track
In & Out heeft een lekker zomerse sfeer, doet het zeer goed bij mij
Revenge TBY remix vind ik niet bijzonder maar ben fan van TBY en zijn sound bevalt mij eigenlijk altijd wel
TOP RELEASE DUS!!!

Ik wacht alleen al maanden op Extraordinary Happiness (hij komt over een week ^^)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eindelijk A Complex Situation :D It's about time!

Die andere 2 moet ik nog een paar keer goed luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
JolleNL schreef:
Ik snap niet waarom iedereen opeens Wildstylez zo slecht vindt en dat hij Headhunterz nadoet. :/

Dat is extra hip tegenwoordig.


Misschien moet je Wildstylez z'n oudere werk nog maar een keertje beluisteren Khadber. ;)

Ik ken het oudere werk van Wildstylez, dus nee dankje. Ik vind dit ook prima te pruimen. Iemand die met de ontwikkelingen meegaat op zijn eigen manier om maar zo te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik ken het oudere werk van Wildstylez, dus nee dankje. Ik vind dit ook prima te pruimen. Iemand die met de ontwikkelingen meegaat op zijn eigen manier om maar zo te zeggen.


Inderdaad Khad, Het lijkt net of er tegenwoordig van Scantraxx nix meer uit kan komen zonder dat er keihard gebasht wordt hier...

Een week geleden was Wildstylez op heel het forum hier nog de bom en nu zegt 1 iemand van : "Vind de plaatjes niet zo goed" en heel het kuddegedrag begint weer vanaf punt 1 ... :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind sowieso dat je niet echt kan spreken van 'het oudere werk' van Wildstylez... Behalve als je Seizure / The Outsiders bedoelt. Onder de naam Wildstylez is er nog geen switch in stijl geweest.

Clubbin' / K.Y.H.U. (12") Scantraxx 2007
Life'z A Bitch (12") Scantraxx Reloaded 2007
Blame It On The Music / Project 1 (12") Scantraxx Reloaded 2008
Cold Rockking / Alive! (12") Scantraxx Silver 2008
Pleasure / LDMF (Wildstylez Rmx) (12") Scantraxx 2008
Revenge / Truth (12") Scantraxx 2008
The Album (CD, Album) Cloud 9 Music BV 2008
Muzic Or Noize (12") Scantraxx Reloaded 2009
Push That Feeling / K.Y.H.U. (Noisecontrollers RMX) (12") Scantraxx 2009
Spin That Shit (12") Scantraxx Specials 2009
The Phantom Beat / Single Sound (12") Scantraxx Silver 2009
Tonight (12")

Vind deze nieuwe EP juist heel erg in zijn discografie passen. Meer een verdere uitwerking van zijn eigen stijl dan echt een andere stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

A complex situation is nog steeds erg lekker :thumbsup: De rest doet me niet zoveel, ik zet nog mooi de ouwe revenge o p ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Clubbin' / K.Y.H.U. (12") Scantraxx 2007
Life'z A Bitch (12") Scantraxx Reloaded 2007
Blame It On The Music / Project 1 (12") Scantraxx Reloaded 2008
Cold Rockking / Alive! (12") Scantraxx Silver 2008


:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In & Out blijft trouwens wel heel erg lekker hangen! Goed teken ;). Kijk er naar uit die op Defqon te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Ik vind sowieso dat je niet echt kan spreken van 'het oudere werk' van Wildstylez... Behalve als je Seizure / The Outsiders bedoelt. Onder de naam Wildstylez is er nog geen switch in stijl geweest.

Clubbin' / K.Y.H.U. (12") Scantraxx 2007
Life'z A Bitch (12") Scantraxx Reloaded 2007
Blame It On The Music / Project 1 (12") Scantraxx Reloaded 2008
Cold Rockking / Alive! (12") Scantraxx Silver 2008
Pleasure / LDMF (Wildstylez Rmx) (12") Scantraxx 2008
Revenge / Truth (12") Scantraxx 2008
The Album (CD, Album) Cloud 9 Music BV 2008
Muzic Or Noize (12") Scantraxx Reloaded 2009
Push That Feeling / K.Y.H.U. (Noisecontrollers RMX) (12") Scantraxx 2009
Spin That Shit (12") Scantraxx Specials 2009
The Phantom Beat / Single Sound (12") Scantraxx Silver 2009
Tonight (12")

Vind deze nieuwe EP juist heel erg in zijn discografie passen. Meer een verdere uitwerking van zijn eigen stijl dan echt een andere stijl.

Wildstylez combineerde vroeger dat dromerige wat ie nu nog steeds heeft met vrij heftige en lekkere basslines, die mis ik nu wel een beetje af en toe. Als je bijv. naar Pleasure, Dirty-remix en LDMF luistert dan is dat toch een grote verandering ten opzichte van dingen als Complex Situation.
Vroeger was het wel iets beter, maar dat is bij haast iedere artiest wel een beetje... maar hij is niet heel erg achteruit gegaan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de platen echte wildstylez platen.. En daar heb ik totaal geen moeite mee :P.. Ik hou erg van zijn stijl, dus mij hoor je niet klagen.. Maar ik vind het toch een andere stijl dan HHZ. Dus mense die roepen dat hij hhz achterna gaat, moeten toch echt even goed luisteren. Deze platen zijn echt niet "softer" dan de platen die hij hiervoor maakte..
De TBY remix is dan wel een grote fail, ik kan ook niet de hand van TBY horen. zal wel een haastklus zijn geweest, want normaliter maakt hij meestal wel wat speciaals van een remix..
Wat er nu wel aan zit te komen is een remix van een TBY nummer door Wildstylez :D.. Dus laat die dan maar snel komen.. Ik hoop eentje van Guns n Noses
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
De TBY remix is dan wel een grote fail, ik kan ook niet de hand van TBY horen. zal wel een haastklus zijn geweest, want normaliter maakt hij meestal wel wat speciaals van een remix..


Dat vind ik op zich grappig, want ik hoor eigenlijk WEL duidelijk de hand van TBY erin. Die "springerige" reversed bass met die screeches, zeker in de climax met die synth die erachter zit.

Overigens staan de releases nu ook op het Scantraxx youtubekanaal, dus dit gaat helemaal niet snel meer duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind In & Out best een leuk nummertje eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 00:17 
 
Hardtraxxer

En extraordinary happiness dan?? Die kan ie wat mij betreft ook wel in deze release zetten :clap:

Die staat ook al lang op mijn lijstje. Is al wel op diverse cd's verschenen maar (nog) niet gereleased :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 00:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Richy schreef:
En extraordinary happiness dan?? Die kan ie wat mij betreft ook wel in deze release zetten :clap:

Die staat ook al lang op mijn lijstje. Is al wel op diverse cd's verschenen maar (nog) niet gereleased :/

Die komt wss voor Defqon uit als losse web-release :) . Stond op de twittert van wildstylez.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle