Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 17:40 
 
Hardtraxxer

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 17:57 
 
Hardtraxxer

Pythonmaniac schreef:
Dan kan je weer lekker met harddance en jump openen, doorgaan op hoe hardstyle eerst was maar dan met nieuwe en moderne nummers. Daarna lekker doorgaan op de eigentijdse hardstyle, gevolgd door hardere hardstyle en heel energiek waardoor je met hardcore afsluit. Een lekkere opbouw als het gaat om een line up of een feest.

Op dit moment kan zelfs Technoboy openen aangezien de muzieklijn weinig veranderd (alleen de bpm maar dat kan iedere dj wel bijstellen). Echter als je een sound heb wat nog iets rustiger klinkt dan hardstyle kan je die niet na Techoboy inzetten omdat het feest dan weinig meer klopt en chaotisch kan worden (als het gaat om sets draaien, van heel energiek naar rustiger). Ik ben blij dat er dj's zijn die iets ondernemen en erbuiten produceren!


Ik kan geen touw aan vastknopen..
Heb wel veel zin in deze release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 10:41 
 
Hardtraxxer

Prima release. Vooral Back 2 Basics, sterke melodie, mooie synth en harde kicks. Goed bezig, die Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
RobertV schreef:
Aha dat is dus ook de rede geweest van die nieuwe sound. Huh? zullen ze wel niet op scantraxx willen releasen.

Slaat nergens op. Alsof Wildstylez geen creatieve vrijheid binnen de Hardstyle mag hebben.


Nee, dat mocht hij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:29 
 
Artiest

back 2 basics is een standaard intro, maar een hele lekker melo, heel veel gevoel erin, echt heerlijk!
Huh? vind ik alsnog precies hoe een hardstyle plaat tegenwoordig is, dus in wezen veranderd wildstylez helemaal niks en is er niks vernieuwends aan, het is gewoon een standaard hardstyle bouw.
Wel een hele lekkere plaat, aparte melo, aparte sounds gecombineerd. Het trekt me wel deze release, maar om het nou vernieuwend te noemen, dat vind ik een beetje narrow-minded.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar welke gaat nou als eerste komen deze of die van NC??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:46 
 

Skedoedelefloeps schreef:
back 2 basics is een standaard intro, maar een hele lekker melo, heel veel gevoel erin, echt heerlijk!
Huh? vind ik alsnog precies hoe een hardstyle plaat tegenwoordig is, dus in wezen veranderd wildstylez helemaal niks en is er niks vernieuwends aan, het is gewoon een standaard hardstyle bouw.
Wel een hele lekkere plaat, aparte melo, aparte sounds gecombineerd. Het trekt me wel deze release, maar om het nou vernieuwend te noemen, dat vind ik een beetje narrow-minded.

jij hebt ook ewcht overal commetaar op xd Huh? is echt wel iets nieuws, hij probeerd gewoon uit ;) Tracks zoals Huh? hoor je echt niet vaak en ja B2B vind ik iets minder dat vind ik wel beejt standaard plaat maar melo is wel vet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:51 
 
Artiest

wat is er anders aan dan? het is precies dezelfde opbouw qua plaat die we kennen.
intro, break, climax, break, 2ndclimax outro... das toch niet anders?
Dat vind ik niet vernieuwend... misschien is het vernieuwend in jouw ogen omdat het niet een standaard screech heeft in de intro, of omdat de melo apart klinkt... maar dat vind ik allemaal niet vernieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Huh? vind ik alsnog precies hoe een hardstyle plaat tegenwoordig is, dus in wezen veranderd wildstylez helemaal niks en is er niks vernieuwends aan, het is gewoon een standaard hardstyle bouw.


Skedoedelefloeps schreef:
Wel een hele lekkere plaat, aparte melo, aparte sounds gecombineerd.


Apart vat ik op als anders, dus afwijkend van normaal, daaruit geconcludeerd is het toch vernieuwend. Lijkt alsof je jezelf tegen spreekt hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:01 
 
Artiest

ik vind het een aparte melo, dat maakt het niet een vernieuwende plaat.. hooguit een vernieuwende melo :thumbup:
Ik vind bv een plaat als Pavo - Back In Time ook een aparte melo hebben, maar alles behalve vernieuwend.
Om dit nou een vernieuwing te noemen vind ik erg ver gaan, de melo is misschien wel apart, maar het is nog altijd een melo en aangezien bijna elke plaat tegenwoordig een melodie kent vind ik dat al niet vernieuwend.
Dat zou betekenen dat elke melo die in jullie oren "anders" is meteen de hele plaat vernieuwend maakt, dat vind ik toch een beetje ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ik vind het een aparte melo, dat maakt het niet een vernieuwende plaat.. hooguit een vernieuwende melo :thumbup:
Ik vind bv een plaat als Pavo - Back In Time ook een aparte melo hebben, maar alles behalve vernieuwend.
Om dit nou een vernieuwing te noemen vind ik erg ver gaan, de melo is misschien wel apart, maar het is nog altijd een melo en aangezien bijna elke plaat tegenwoordig een melodie kent vind ik dat al niet vernieuwend.
Dat zou betekenen dat elke melo die in jullie oren "anders" is meteen de hele plaat vernieuwend maakt, dat vind ik toch een beetje ver gaan.

Maar kan ook liggen aan jouw'n opvatting van vernieuwend, tuurlijk blijft dit hardstyle, maar het is geen standaard-hardstyle, en ik kan me geen plaat voor de dag halen die hier op lijkt qua elementen en sfeer. Dat zie ik al als vernieuwing, maar bij jou lijkt het alsof de hele scene moet veranderen tot bijvoorbeeld dirty-house. Dan is het vernieuwend, maar geen hardstyle meer.
Snap je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ik vind het een aparte melo, dat maakt het niet een vernieuwende plaat.. hooguit een vernieuwende melo :thumbup:
Ik vind bv een plaat als Pavo - Back In Time ook een aparte melo hebben, maar alles behalve vernieuwend.
Om dit nou een vernieuwing te noemen vind ik erg ver gaan, de melo is misschien wel apart, maar het is nog altijd een melo en aangezien bijna elke plaat tegenwoordig een melodie kent vind ik dat al niet vernieuwend.
Dat zou betekenen dat elke melo die in jullie oren "anders" is meteen de hele plaat vernieuwend maakt, dat vind ik toch een beetje ver gaan.

In dat geval maakt een vernieuwende opbouw ook geen vernieuwende plaat, maar een vernieuwende opbouw..
De melodie in zowel de intro als de climax gebruikt een hele andere structuur dan dat we gewend zijn van de huidige hardstyle, dat maakt het vernieuwend. Want zoals ik het hoor houdt de melo zich niet aan de 4/4 of triplets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind B2B verassend goed, HUH? is een heel apart nr maar ik zeg niet dat het een saai nr is.
Benieuwd wat er nog meer gaat komen op dit label, de eerste 2 releases klinken behoorlijk goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Lyst: Dit is serieus de eerste keer dat ik jou comment leest en 200% met je eens bent :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:22 
 
Artiest

het is altijd een kwestie van opvatting, daarom geef ik ook aan dat ik het niet vernieuwend vind.
Hardstyle moet wel hardstyle blijven, maar vernieuwing vind ik bv de overgang van een plaat die doorbeukt met aparte sound en screeches tot een plaat met harmonische geluiden en melo's. De opbouw daarin is veranderd.
Vergelijk het met een auto, jullie vinden een auto vernieuwend als het alleen een andere vorm heeft dan andere auto's, dat kan, ik vind een auto pas vernieuwend als het ook een ander chassis heeft, of andere gadgets erin. Deze plaat vind ik niet zozeer vernieuwend, maar zeker niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat mij altijd opvalt bij discussies om de vernieuwendheid van een track is dat mensen altijd terugvallen op de structuur. Bijv. zoals Skedoedelefloeps nu aanhaalde (als voorbeeld, hij is niet de enige): intro, break, climax, break, 2ndclimax outro.

Misschien kan het aan mij liggen hoor, maar wat is een nummer zonder deze elementen? Alle soorten muziek, van klassiek tot hardstyle hebben die soortgelijke opbouw. Pop heeft ook bijvoorbeeld intro, couplet, refrein en weer opnieuw. Volgens mij is het heel lastig om een nummer op te bouwen zonder die elementen. Je gaat dan altijd wat missen...bijvoorbeeld in de House.

Naar mijn gevoel is bij House de opbouw regelmatig: intro, break, outro. Met de break bouwen ze op naar iets, maar gaan weer door zoals voor de break. Ik mis dan iets. Wat bouw je dan op? De hele opbouw is in mijn ogen dan voor niks geweest. Bij de Progressive Trance kom je dat ook tegen. Waarschijnlijk ben ik de enige die dat zo ziet, maar toch...

Over deze release: Ik vind het heerlijke tracks. Back 2 Basics is niet vernieuwend, maar wel anders. Je kan van dit nummer niet zeggen, ow, die lijkt veel op die. Huh? daarentegen is wel vernieuwend. Het valt toch meer onder het experimentele, alhoewel het dan wel jammer is dat ie toch weer terugvalt op een melodie. Ik heb wel vertrouwen in Digital Age, zeker als Pavelow daar ook released en NC meer tracks als Give It Up maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:03 
 
Hardtraxxer

blijf t best grappig vinden dat er scantraxx in die officiƫle? previews staat.. :P

verder 2 super platen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overload schreef:
blijf t best grappig vinden dat er scantraxx in die officiƫle? previews staat.. :P

verder 2 super platen :D

Zat ik laatst ook al naar te kijken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze waren ook geupload voordat de aankondiging van Digital Age gedaan was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker nummer zeg die Back 2 Basics !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkerre nummers vooral Huh?

en jongens kijk de linkerboven hoek nou eens goed wat staat daar?

jep scantraxx ;)

dus dit is scantraxx release ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 17:30 
 
Hardtraxx Addict

D-Sign026. schreef:
Lekkerre nummers vooral Huh?

en jongens kijk de linkerboven hoek nou eens goed wat staat daar?

jep scantraxx ;)

dus dit is scantraxx release ;)


Kerel lees jij ook wat mensen hierboven zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben echt benieuwd welke eerst komt deze of NC iemand info??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze. Officiele bron is er niet. Maar ga er maar vanuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Sign026. schreef:
Lekkerre nummers vooral Huh?

en jongens kijk de linkerboven hoek nou eens goed wat staat daar?

jep scantraxx ;)

dus dit is scantraxx release ;)


misschien is het verstandig om voortaan eens andere posts door te lezen voor je reageert? ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle