Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft huh een update gekregen, in the magic show klonk ie nog lekkerder dan op qlimax.. wat is dat ook een dikke plaat.. BB is creme de la creme van de mainstream hardstyle :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Back 2 Basics pakt me steeds meer. Die melodie is zo heerlijk euforisch. Alleen jammer dat de synth hier thuis niet zo veel kracht lijkt te hebben zoals dat bij zijn eerdere producties wel was. Live is dit echt een geweldige plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 21:12 
 
Donateur

hoor ik nou een beetje AVIO achtige sounds in Huh? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Back 2 Basics pakt me steeds meer. Die melodie is zo heerlijk euforisch. Alleen jammer dat de synth hier thuis niet zo veel kracht lijkt te hebben zoals dat bij zijn eerdere producties wel was. Live is dit echt een geweldige plaat!

Ik vind juist die synth heerlijk, het schreeuwt een beetje en dat sleurt mij echt helemaal mee. :D
Live is ie inderdaad geweldig, verheug me ook al zwaar op z'n live-act op Hard Bass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 00:57 
 
Hardtraxx Newbie

Nando schreef:
dawasiknie schreef:
Back 2 Basics pakt me steeds meer. Die melodie is zo heerlijk euforisch. Alleen jammer dat de synth hier thuis niet zo veel kracht lijkt te hebben zoals dat bij zijn eerdere producties wel was. Live is dit echt een geweldige plaat!

Ik vind juist die synth heerlijk, het schreeuwt een beetje en dat sleurt mij echt helemaal mee. :D
Live is ie inderdaad geweldig, verheug me ook al zwaar op z'n live-act op Hard Bass!


2 weekjes (L) heerlijke plaat, kan niet wachten m live t horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begin april komt deze dan uit, althans dat melden ze op hun facebook.

http://www.facebook.com/digitalagemusic ... 1967296621
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja eindelijk :D !!! Ik zit al zo lang te wachten op die Digital Age tracks :woot: ! Ze zijn echt stuk voor stuk heerlijk :thumbsup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

10 weken lang releases :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yes:p
Hij mag extra Happiness er ook wel bijdoen voor de lange wachtijd^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke kans dat ze 4 april beginnen met releasen dan. En aangezien Wildstylez in een interview na z'n Hard Bass set heeft gezegd dat de eerste release van hem & Noisecontrollers samen zal zijn denk ik dat Stardust & A Different Story als eerste eruit gaan :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

werd tijd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 19:53 
 
Donateur

Ik vind dat iedereen die vind dat Hardstyle, Hardstyle is dit niet mooi moet kunnen vinden.
Als je dit allemaal in het hokje Hardstyle wil proppen raakt het hokje behoorlijk vol.
Huh word ik niet warm of koud van, B2B zelfde verhaal.
jammer.
Doe mij maar Extraordinary Happiness!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Ik vind dat iedereen die vind dat Hardstyle, Hardstyle is dit niet mooi moet kunnen vinden.
Als je dit allemaal in het hokje Hardstyle wil proppen raakt het hokje behoorlijk vol.
Huh word ik niet warm of koud van, B2B zelfde verhaal.
jammer.
Doe mij maar Extraordinary Happiness!!!


Over smaak valt niet te twisten heaa..
Huh is leuk voor een keer, B2B voor iets meer keren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 21:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Ik vind dat iedereen die vind dat Hardstyle, Hardstyle is dit niet mooi moet kunnen vinden.
Als je dit allemaal in het hokje Hardstyle wil proppen raakt het hokje behoorlijk vol.
Huh word ik niet warm of koud van, B2B zelfde verhaal.
jammer.
Doe mij maar Extraordinary Happiness!!!


Waar slaat dat op >.<
mensen die hardstyle mooi vinden kunnen toch ook van hardcore houden, of zelfs van hiphop
en of je dit nou hardstyle vind of niet (ik wel dus), heeft niks te maken met of je een track goed vind of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet dat ze dit allemaal ineens gaan release vanaf eind maart :thumbsup:
werd ook wel beetje tijd als je het mij vraagt :P
en kwam hier niet nog een track bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel verfrissend maar het niks voor mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, wat een toeval xd
Zit nu mijn willekeurige hardstyle lijst af te spelen, komt net als ik dit topic lees het beste nummer voorbij...
Huh? :huh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hehe eindelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nog helemaal niet duidelijk dat deze bij elkaar komen, net zoals dat er helemaal niks duidelijk is over die digital age shizzle. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide heerlijk, HUH is toch wel de uitblinker.. wat een plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Beide heerlijk, HUH is toch wel de uitblinker.. wat een plaat! :love:


Ga je toch weer quoten :P.. Vind het intro erg van Huh? erg dik! Laat die 10 weken dat DA gaat releasen maar komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Maximum schreef:
Beide heerlijk, HUH is toch wel de uitblinker.. wat een plaat! :love:


Ga je toch weer quoten :P.. Vind het intro erg van Huh? erg dik! Laat die 10 weken dat DA gaat releasen maar komen :woot:

Hahaha, ik vind die 2e climax zo vet met die melodie er half tussendoor (om het zo maar te omschrijven)! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Hahaha, ik vind die 2e climax zo vet met die melodie er half tussendoor (om het zo maar te omschrijven)! :thumbsup:


Ja ik snap wat je bedoeld. Hmm vind ik juist weer iets minder aan huh. Haalt voor mijn gevoel een beetje de drive uit de track die ik heel sterk vind in het intro..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Maximum schreef:
Hahaha, ik vind die 2e climax zo vet met die melodie er half tussendoor (om het zo maar te omschrijven)! :thumbsup:


Ja ik snap wat je bedoeld. Hmm vind ik juist weer iets minder aan huh. Haalt voor mijn gevoel een beetje de drive uit de track die ik heel sterk vind in het intro..

Ik begrijp je gedachtengang, maar die drive zit wel in de 1e climax en het intro en dan zorgt die 2e climax juist voor diversitijd. Dat stuk maakt voor mij de track juist origineel en venieuwend! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Jorea88 schreef:
Maximum schreef:
Hahaha, ik vind die 2e climax zo vet met die melodie er half tussendoor (om het zo maar te omschrijven)! :thumbsup:


Ja ik snap wat je bedoeld. Hmm vind ik juist weer iets minder aan huh. Haalt voor mijn gevoel een beetje de drive uit de track die ik heel sterk vind in het intro..

Ik begrijp je gedachtengang, maar die drive zit wel in de 1e climax en het intro en dan zorgt die 2e climax juist voor diversitijd. Dat stuk maakt voor mij de track juist origineel en venieuwend! :drool:


Ik mis de drive ook weer een beetje in de 1e climax :P.. Maar wat je zegt het is een hele originele en vernieuwende track :thumbup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle