Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 12:38 
 
Hardtraxx Addict

2 echt dikke tracks van Wildstylez. Ben benieuwd hoe snel digital age gaat releasen:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

begin Back 2 Basics steeds meer te waarderen, typisch wildstylez :thumbup:
huh is gewoon leuk experimenteel, vage plaat die voor af en toe weleens leuk is om op te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B2B is een lekker plaatje typisch wildstylez

Huh? ook erg vet in het begin is het ff wennen maar als je hem vaker luisterd word die steeds vetter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B2B is echt een heerlijke track :love:

Huh moet ik aan wennen, was ook het geval met Feedback dus komt wel goed haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh niet zo, die andere wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:16 
 
Hardtraxx Elite

melodie van B2B is echt klote, het loopt niet helemaal lekker. Huh? is wel gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
huh? :love: wauw, eindelijk is wat 'andere' hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is er al bekent welke eerst komt deze of die van NC??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 19:09 
 
Donateur

Citaat:
RobertV schreef:
Aha dat is dus ook de rede geweest van die nieuwe sound. Huh? zullen ze wel niet op scantraxx willen releasen.

Slaat nergens op. Alsof Wildstylez geen creatieve vrijheid binnen de Hardstyle mag hebben.


Citaat:
Het label “Digital Age” zal een showcase worden van een constante reis door verschillende soorten hard dance muziek.


Hij wil dus veelzijdiger gaan produceren gok ik zo. Niets mis mee toch?

Ontopic: gewoon 2 vette tracks!

hier spreek je jezelf toch echt tegen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B2B doet me helemaal niks, maar Huh? is wel erg dik!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
is er al bekent welke eerst komt deze of die van NC??


Geen officiele bron nog geloof ik, maar waarschijnlijk komt deze eerst en dan die van NC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

B2B spreekt het doel van Digital Age compleet tegen, het is namelijk weer zo een 13 in een dozijn plaat.. Huh? Daarintegen blinkt van lompe originaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
B2B spreekt het doel van Digital Age compleet tegen, het is namelijk weer zo een 13 in een dozijn plaat..


Want? Ze zouden toch heel veel verschillende dingen laten horen? 1 van die verschillende dingen is standaardplaatjes :P Niet dat ik B2B zo standaard vind ofzo, best lekker imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Teknizion schreef:
B2B spreekt het doel van Digital Age compleet tegen, het is namelijk weer zo een 13 in een dozijn plaat..


Want? Ze zouden toch heel veel verschillende dingen laten horen? 1 van die verschillende dingen is standaardplaatjes :P Niet dat ik B2B zo standaard vind ofzo, best lekker imo :)

Het is geen slechte plaat, maar een diverse track vind ik het nou ook weer niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
PNXRMX schreef:
Teknizion schreef:
B2B spreekt het doel van Digital Age compleet tegen, het is namelijk weer zo een 13 in een dozijn plaat..


Want? Ze zouden toch heel veel verschillende dingen laten horen? 1 van die verschillende dingen is standaardplaatjes :P Niet dat ik B2B zo standaard vind ofzo, best lekker imo :)

Het is geen slechte plaat, maar een diverse track vind ik het nou ook weer niet :P

Ze laten duidelijk weten divers te zijn, ik weet niet of je weet wat divers is ?
Dat is dus van alles wat, daar hoort dus ook 13 in een dozijn bij, alhoewel b2b nou niet echt 13 in een dozijn te noemen is maargoed ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
hier spreek je jezelf toch echt tegen? :huh:


Beter lezen:
Bij het ene staat er Hardstyle, bij het tweede Hard Dance. Dat zijn eigenlijk 2 verschillende begrippen. Scantraxx geeft alleen Hardstyle uit. Binnen dat genre heeft hij prima de vrijheid. Hij wil blijkbaar meer dan Hardstyle maken, tja, dan is dit geen gekke stap toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van wat ik tot nu toe allemaal heb gehoord (vooral die collabs van NC en Wildstylez) gaat dit een van de meest diverse labels worden, vooral als ze dit doortrekken. Die gasten zijn zo getalenteerd dat het eigenlijk ook alleen maar goed kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Van wat ik tot nu toe allemaal heb gehoord (vooral die collabs van NC en Wildstylez) gaat dit een van de meest diverse labels worden, vooral als ze dit doortrekken. Die gasten zijn zo getalenteerd dat het eigenlijk ook alleen maar goed kan gaan.

Heb er ook heeeeeel veel vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is er nou eigenlijk over deze en die E.P van NC bekent alleen dat hij op dit label komt??
verder geen datum of iets dus waarom posten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:33 
 

dawasiknie schreef:
Van wat ik tot nu toe allemaal heb gehoord (vooral die collabs van NC en Wildstylez) gaat dit een van de meest diverse labels worden, vooral als ze dit doortrekken. Die gasten zijn zo getalenteerd dat het eigenlijk ook alleen maar goed kan gaan.

Zeker, heb hoge verwachtingen van dit label :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
dawasiknie schreef:
Van wat ik tot nu toe allemaal heb gehoord (vooral die collabs van NC en Wildstylez) gaat dit een van de meest diverse labels worden, vooral als ze dit doortrekken. Die gasten zijn zo getalenteerd dat het eigenlijk ook alleen maar goed kan gaan.

Zeker, heb hoge verwachtingen van dit label :worship:

+1, kan niet wachten op die releases! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:15 
 
Artiest

Back 2 Basics is zo DIK! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:46 
 

Het zou toch allemaal vernieuwend zijn?

Vind het nog steeds vrij standaard vrolijke hardstyle.

Niets vernieuwends aan helaas.

Had er wel op gehoopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Het zou toch allemaal vernieuwend zijn?

Vind het nog steeds vrij standaard vrolijke hardstyle.

Niets vernieuwends aan helaas.

Had er wel op gehoopt!

Huh? vrij standaard? Je maakt je erzelf niet slimmer op na deze reactie, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Opperhoofd schreef:
Het zou toch allemaal vernieuwend zijn?

Vind het nog steeds vrij standaard vrolijke hardstyle.

Niets vernieuwends aan helaas.

Had er wel op gehoopt!

Huh? vrij standaard? Je maakt je erzelf niet slimmer op na deze reactie, jammer.



Ik denk dat hij vooral doelt op Back2Basic maar dan nog vind ik het vernieuwend. Tegenwoordig lopen ze allemaal achter elkaar aan als het gaat om producen (zeker Theracords uitgesloten, heldenlabel). Oude sounds produceren in een nieuw jasje is zeker geen gekke stap, ook niet in de hardstyle scene. Zo kan je een feest ook meer, beter en vernieuwender indelen. Dan kan je weer lekker met harddance en jump openen, doorgaan op hoe hardstyle eerst was maar dan met nieuwe en moderne nummers. Daarna lekker doorgaan op de eigentijdse hardstyle, gevolgd door hardere hardstyle en heel energiek waardoor je met hardcore afsluit. Een lekkere opbouw als het gaat om een line up of een feest.

Op dit moment kan zelfs Technoboy openen aangezien de muzieklijn weinig veranderd (alleen de bpm maar dat kan iedere dj wel bijstellen). Echter als je een sound heb wat nog iets rustiger klinkt dan hardstyle kan je die niet na Techoboy inzetten omdat het feest dan weinig meer klopt en chaotisch kan worden (als het gaat om sets draaien, van heel energiek naar rustiger). Ik ben blij dat er dj's zijn die iets ondernemen en erbuiten produceren!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle