Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Froozen schreef:
Nee, maar je kan wel elk topic 't zelfde behandelen, wat jullie nu niet doen.

Zoals?
Ik heb overigens mijn laatste bericht wat bewerkt, misschien is dat wat duidelijker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:00 
 
Artiest

bRt_ schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik heb gelezen dat er ook veel Bioweapon tracks in 2011 aan de lopende band komen, laten we die dan allemaal maar ook gooien in een topic. Beetje apart he...

Het is nu bevestigd dat ze in april kwamen. Als er een bron + tijdsbepaling is, is het normaal om het topic open te laten toch? :D Overigens als ze het altijd uitstellen kunnen wij er niks aan doen ;)


Ja Januari was ook bevestigd door NC... ik vind het inconsequent gedrag, lig er niet wakker van, maar vind dat je op een forum consequent moet zijn en dat is duidelijk niet het geval atm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:04 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ja Januari was ook bevestigd door NC... ik vind het inconsequent gedrag, lig er niet wakker van, maar vind dat je op een forum consequent moet zijn en dat is duidelijk niet het geval atm.

Hoezo niet dan? Je zegt net zelf dat het bevestigd was. Dat is een reden om open te mogen blijven. Of zie ik dat verkeerd? En met dat consequent zijn, waar doel je dan op als ik mag vragen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Achjah ik hoop maar dat ze dan ECHT komen in april... Anders maar extraordinary happiness als free als goedmakertje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een gehuil hier. Slotje dan maar.

Wil de mensen hier er ook even op wijzen: wij zien ook niet alles en zijn ook niet met alles up-to-date. Er wordt altijd veel gespeculeerd en als artiesten releasedata op blijven schuiven wordt het er allemaal niet duidelijker op.

:thumbup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle