Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 10:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Jorea88 schreef:
Maximum schreef:
Hahaha, ik vind die 2e climax zo vet met die melodie er half tussendoor (om het zo maar te omschrijven)! :thumbsup:


Ja ik snap wat je bedoeld. Hmm vind ik juist weer iets minder aan huh. Haalt voor mijn gevoel een beetje de drive uit de track die ik heel sterk vind in het intro..

Ik begrijp je gedachtengang, maar die drive zit wel in de 1e climax en het intro en dan zorgt die 2e climax juist voor diversitijd. Dat stuk maakt voor mij de track juist origineel en venieuwend! :drool:

Hoe laat? :P
Sorry kon het niet laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 14:33 
 
Hardtraxxer

Heerijke tracks! Van mij mag Digital Age al releasen hoor :/ Jammer van de vertraging...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hoe laat? :P
Sorry kon het niet laten


Haha scherp :P.. Zo maken wel meer mensen typfouten hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 15:35 
 
Artiest

Dacht dat hier al een slotje op zat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dacht dat hier al een slotje op zat?

Nu is het bekend dat ze allemaal in april komen (dat zeiden ze ook over Januari xd )!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

welke komt hier nou ook alweer bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
welke komt hier nou ook alweer bij?

Into The Light, weet alleen niet of dat al officieel befestigd is.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 21:25 
 
Artiest

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Dacht dat hier al een slotje op zat?

Nu is het bekend dat ze allemaal in april komen (dat zeiden ze ook over Januari xd )!


dus...
Admin... Slotje?
Dit gaat nergens over natuurlijk dusja, wil geen zeikerd zijn, maar je moet wel consequent blijven natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Intervention schreef:
welke komt hier nou ook alweer bij?

Into The Light, weet alleen niet of dat al officieel befestigd is.


deze idd ja :P ..was de naam ff kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 12:56 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Dacht dat hier al een slotje op zat?

Nu is het bekend dat ze allemaal in april komen (dat zeiden ze ook over Januari xd )!


dus...
Admin... Slotje?
Dit gaat nergens over natuurlijk dusja, wil geen zeikerd zijn, maar je moet wel consequent blijven natuurlijk.


Ben je niet, je hebt gelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Dacht dat hier al een slotje op zat?

Nu is het bekend dat ze allemaal in april komen (dat zeiden ze ook over Januari xd )!


dus...
Admin... Slotje?
Dit gaat nergens over natuurlijk dusja, wil geen zeikerd zijn, maar je moet wel consequent blijven natuurlijk.

Ik snap er ook niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 22:34 
 
Hardtraxxer

Wat is er eigenlijk gebeurt met de andere digital age's releases?
Topics zijn ineens verdwenen, weet iemand waarom?
Heb het niet meegekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Intervention schreef:
welke komt hier nou ook alweer bij?

Into The Light, weet alleen niet of dat al officieel befestigd is.


B2B en huh? zijn nog wel ok maar dit is gewoon een afkooksel van stardust...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 23:06 
 
Hardtraxxer

Into The Light: Hardstyle met een vleugje trance, i love it :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Abstractorz schreef:
Maximum schreef:
Intervention schreef:
welke komt hier nou ook alweer bij?

Into The Light, weet alleen niet of dat al officieel befestigd is.

[youtube]video[/youtube]

B2B en huh? zijn nog wel ok maar dit is gewoon een afkooksel van stardust...


Dat afkooksel smaakt anders wel heerlijk. Die melodie heeft zoveel gevoel, misschien vindt ik hem nog wel beter dan stardust. (L)

Jammer dat het zolang duurt voordat het op gang komt met het label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind HUH? zeker een vette plaat... alleen jammer dat hij er live altijd zo vroeg overheen draait. Je hoort nooit de climax op 3.25.. Heb het nu al 3 keer gehad bij Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Wat is er eigenlijk gebeurt met de andere digital age's releases?
Topics zijn ineens verdwenen, weet iemand waarom?
Heb het niet meegekregen.

Heb dit al vaker aangekaart hier, mods flikkeren vaak gewoon een topic weg zonder er iets over te melden.. In mijn ogen niet heel erg handig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:42 
 
Hardtraxxer

TakkU schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Wat is er eigenlijk gebeurt met de andere digital age's releases?
Topics zijn ineens verdwenen, weet iemand waarom?
Heb het niet meegekregen.

Heb dit al vaker aangekaart hier, mods flikkeren vaak gewoon een topic weg zonder er iets over te melden.. In mijn ogen niet heel erg handig...

Ok, niet echt handig nee.
Kunnen ze op zijn minst wel even melden jah...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neem aan dat het gaat over die Noisecontrollers release? Dat is overigens ook nog de enigste die hier tussen de releases erbij stond. Aangezien die info niet 'meer'klopte (Escape en Disco is the Music zijn al free releases) is die verwijderd zie ik net. We weten niet als die 2 samen op een release kwamen. Overigens kun je Stella Nova en Big Bang in nieuwe tracks plaatsen als je daar behoefte hebt! Gebruik eerst de zoek als die er nog niet tussen staat natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het zowieso van de gekke dat die digital age releases hier al (even tellen) meer dan 3 Maanden!! staan. , Vooral zonder zeker te weten dat die tracks op deze release komen, geen datum, geen catid (alleen dat het digital age wordt)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

knotsjebilly schreef:
Ik vind het zowieso van de gekke dat die digital age releases hier al (even tellen) meer dan 3 Maanden!! staan. , Vooral zonder zeker te weten dat die tracks op deze release komen, geen datum, geen catid (alleen dat het digital age wordt)!

Tja, als ze eerst zeggen dat ze in die maand uitkomen, dan in die maand .. zo blijf je natuurlijk bezig! maar goed, ik had ergens gelezen dat ze in april aan de lopende band uitkwamen dus het heeft geen zin om daar nu nog over te discussiëren toch? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:55 
 
Artiest

bRt_ schreef:
knotsjebilly schreef:
Ik vind het zowieso van de gekke dat die digital age releases hier al (even tellen) meer dan 3 Maanden!! staan. , Vooral zonder zeker te weten dat die tracks op deze release komen, geen datum, geen catid (alleen dat het digital age wordt)!

Tja, als ze eerst zeggen dat ze in die maand uitkomen, dan in die maand .. zo blijf je natuurlijk bezig! maar goed, ik had ergens gelezen dat ze in april aan de lopende band uitkwamen dus het heeft geen zin om daar nu nog over te discussiëren toch? :D


Ik heb gelezen dat er ook veel Bioweapon tracks in 2011 aan de lopende band komen, laten we die dan allemaal maar ook gooien in een topic. Beetje apart he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
bRt_ schreef:
knotsjebilly schreef:
Ik vind het zowieso van de gekke dat die digital age releases hier al (even tellen) meer dan 3 Maanden!! staan. , Vooral zonder zeker te weten dat die tracks op deze release komen, geen datum, geen catid (alleen dat het digital age wordt)!

Tja, als ze eerst zeggen dat ze in die maand uitkomen, dan in die maand .. zo blijf je natuurlijk bezig! maar goed, ik had ergens gelezen dat ze in april aan de lopende band uitkwamen dus het heeft geen zin om daar nu nog over te discussiëren toch? :D


Ik heb gelezen dat er ook veel Bioweapon tracks in 2011 aan de lopende band komen, laten we die dan allemaal maar ook gooien in een topic. Beetje apart he...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ik heb gelezen dat er ook veel Bioweapon tracks in 2011 aan de lopende band komen, laten we die dan allemaal maar ook gooien in een topic. Beetje apart he...

Het is nu bevestigd dat ze in april kwamen. Als er een bron + tijdsbepaling is, is het normaal om het topic open te laten toch? :D Overigens als ze het altijd uitstellen kunnen wij er niks aan doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:50 
 
Hardtraxxer

Nee, maar je kan wel elk topic 't zelfde behandelen, wat jullie nu niet doen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle