Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met deze release weten ze me voor het eerst te boeien. Benieuwd of ze dit vast kunnen houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 18:35 
 
Hardtraxxer

Ik loop al sinds 2002 mee in de hardstyle-scene, en ik vind het jammer dat mensen die sinds 2007 ofzo meegaan nu zitten te bashen op 17jarigen die sind 1, 2 jaar hardstyle luisteren, want daar komt het vaak wel op neer natuurlijk. Gun iedereen een kans zich verder te verdiepen in hardstyle, en enthousiast te reageren op releases die hij/zij leuk en/of goed vind. Verbreding komt met de tijd, en dat is helemaal niet erg. In plaats van zo iemand steeds af te zeiken kun je hem ook op weg helpen, of gewoon niet happen en lekker on-topic reageren. Ik was vroeger helemaal weg van de early hardstyle, die toen nog niet early was, en ben met de tijd meegegaan, elke nieuwe hardstyle-invalshoek kan mij opzich wel bekoren...ook de Wasted Penguinz. Ik vind hun, in de melodieuze sector van hardstyle, erg origineel, en dat ze dan nog aan de kicks moeten werken, dat neem ik voor lief. En mensen die schreeuwen dat dat allemaal neit samengaat, ik luister ook nog altijd trouw early, kan niet lang zonder die drive, , en ook uit de periode 2005-2007 (immeasurably!) Dat was het weer voor vandaag vriendjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 19:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Verander topictitel maar naar Happy Chatbox for Hardtraxx Newbies. Ik voorspel weer 10 pagina's discussie.


Newbie TwinFlash schreef:
.

Newbie hurricane schreef:
.

Newbie JEFSKIII schreef:
.

Newbie TrixX schreef:
.


lekker bezig jongens :)


Hardtraxx Newbie wil niet zeggen Hardstyle newbie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stuitert ook wat door de kamer heen... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TwinFlash schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Verander topictitel maar naar Happy Chatbox for Hardtraxx Newbies.


Hardtraxx Newbie wil niet zeggen Hardstyle newbie..


Nee maar de correlatie ligt wel extreem hoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 19:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:

Nee maar de correlatie ligt wel extreem hoog



Punt voor jou. Neemt niet weg dat er een lichte vorm van generalisatie in jouw posts zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeesterJ schreef:
Ik loop al sinds 2002 mee in de hardstyle-scene, en ik vind het jammer dat mensen die sinds 2007 ofzo meegaan nu zitten te bashen op 17jarigen die sind 1, 2 jaar hardstyle luisteren, want daar komt het vaak wel op neer natuurlijk. Gun iedereen een kans zich verder te verdiepen in hardstyle, en enthousiast te reageren op releases die hij/zij leuk en/of goed vind. Verbreding komt met de tijd, en dat is helemaal niet erg. In plaats van zo iemand steeds af te zeiken kun je hem ook op weg helpen, of gewoon niet happen en lekker on-topic reageren. Ik was vroeger helemaal weg van de early hardstyle, die toen nog niet early was, en ben met de tijd meegegaan, elke nieuwe hardstyle-invalshoek kan mij opzich wel bekoren...ook de Wasted Penguinz. Ik vind hun, in de melodieuze sector van hardstyle, erg origineel, en dat ze dan nog aan de kicks moeten werken, dat neem ik voor lief. En mensen die schreeuwen dat dat allemaal neit samengaat, ik luister ook nog altijd trouw early, kan niet lang zonder die drive, , en ook uit de periode 2005-2007 (immeasurably!) Dat was het weer voor vandaag vriendjes :)


Eindelijk iemand die wel kan relativeren. Zouden sommigen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 23:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melancholia is dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
'Melancholia' klinkt als een enge darminfectie waar je ongelooflijk van moet schijten , en zo klinken beide tracks ook. Zou het nooit wat gaan vinden, achja, als andere er blij van worden. :)


Steel mijn gedachten niet aub! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 00:34 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
MeesterJ schreef:
Ik loop al sinds 2002 mee in de hardstyle-scene, en ik vind het jammer dat mensen die sinds 2007 ofzo meegaan nu zitten te bashen op 17jarigen die sind 1, 2 jaar hardstyle luisteren, want daar komt het vaak wel op neer natuurlijk. Gun iedereen een kans zich verder te verdiepen in hardstyle, en enthousiast te reageren op releases die hij/zij leuk en/of goed vind. Verbreding komt met de tijd, en dat is helemaal niet erg. In plaats van zo iemand steeds af te zeiken kun je hem ook op weg helpen, of gewoon niet happen en lekker on-topic reageren. Ik was vroeger helemaal weg van de early hardstyle, die toen nog niet early was, en ben met de tijd meegegaan, elke nieuwe hardstyle-invalshoek kan mij opzich wel bekoren...ook de Wasted Penguinz. Ik vind hun, in de melodieuze sector van hardstyle, erg origineel, en dat ze dan nog aan de kicks moeten werken, dat neem ik voor lief. En mensen die schreeuwen dat dat allemaal neit samengaat, ik luister ook nog altijd trouw early, kan niet lang zonder die drive, , en ook uit de periode 2005-2007 (immeasurably!) Dat was het weer voor vandaag vriendjes :)


Eindelijk iemand die wel kan relativeren. Zouden sommigen een voorbeeld aan kunnen nemen.



dank u :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 04:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dat zo jammer dat mensen zo gaan reageren als het je style niet is.. Doen we andersom toch ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

shuffleking schreef:
Vind dat zo jammer dat mensen zo gaan reageren als het je style niet is.. Doen we andersom toch ook niet?

Kan het nog je stijl niet zijn, produceergewijs voor scantraxx is dit egt dikke troep, als je dat nog niet kan horen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 09:31 
 
Hardtraxxer

Vind ze allebei echt heel dik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 09:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat jullie van dit soort platen vinden moet je zelf weten, maar dat mn nichtje van amper 15 met Wasted Penguinz platen op haar roze gepimpte blackberry loopt, tussen de Justin Bieber tracks en het overhypte top40 spul, geeft voor mij voldoende welke kant WP de hardstyle optrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat jullie van dit soort platen vinden moet je zelf weten, maar dat mn nichtje van amper 15 met Wasted Penguinz platen op haar roze gepimpte blackberry loopt, tussen de Justin Bieber tracks en het overhypte top40 spul, geeft voor mij voldoende welke kant WP de hardstyle optrekken.

LOL! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Far from Reality is echt te heerlijk. Voor het eerst dat zo'n bromkick en pitch me niet stoort, ik vind het wel passen. Einde van de melodie, als die hoge melodielijn erin komt: Fan-tas-tisch! :clap:

Melancholia is ook lekker, maar minder goed dan Far from Reality.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeesterJ schreef:
Ik loop al sinds 2002 mee in de hardstyle-scene, en ik vind het jammer dat mensen die sinds 2007 ofzo meegaan nu zitten te bashen op 17jarigen die sind 1, 2 jaar hardstyle luisteren, want daar komt het vaak wel op neer natuurlijk. Gun iedereen een kans zich verder te verdiepen in hardstyle, en enthousiast te reageren op releases die hij/zij leuk en/of goed vind. Verbreding komt met de tijd, en dat is helemaal niet erg.


Het idee achter je verhaal is goed, maar helaas zal het in de praktijk niet zo lopen. De enige verbreding die plaatsvindt is dat er meer mensen naar hardstyle luisteren doordat het genre steeds toegankelijker wordt gemaakt door artiesten zoals de WP. De verbreding die we zoeken, namelijk dat de luisteraars zich in het genre verdiepen en echt iets om de scene gaan geven, die blijft uit. Het probleem is dat die nieuwe luisteraars niets om de scene geven en zodra er een nieuwe hype komt zullen ze hardstyle weer de rug toekeren. Ik voorspel dan ook iets soortgelijks als wat er in 2006-2008 is gebeurd: De liefhebbers van early hardstyle worden door hun eigen scene in de steek gelaten. En dat gaat binnen 2 jaar ook gebeuren met de mensen die juist in 2006-2008 zijn begonnen met luisteren. De mainstream wordt alleen maar softer en softer en ik vind eigenlijk dat ze nu op het randje van hardstyle balanceren. Aan de andere kant wordt de raw hardstyle alleen maar rauwer en blijft er weinig over van de échte melodieuze hardstyle, die zowel hard als melodieus is. Oftewel de sound waar ik verliefd op ben geworden.

Lyst schreef:
Wat jullie van dit soort platen vinden moet je zelf weten, maar dat mn nichtje van amper 15 met Wasted Penguinz platen op haar roze gepimpte blackberry loopt, tussen de Justin Bieber tracks en het overhypte top40 spul, geeft voor mij voldoende welke kant WP de hardstyle optrekken.


En dat is het praktijkvoorbeeld wat mijn verhaal bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
MeesterJ schreef:
Ik loop al sinds 2002 mee in de hardstyle-scene, en ik vind het jammer dat mensen die sinds 2007 ofzo meegaan nu zitten te bashen op 17jarigen die sind 1, 2 jaar hardstyle luisteren, want daar komt het vaak wel op neer natuurlijk. Gun iedereen een kans zich verder te verdiepen in hardstyle, en enthousiast te reageren op releases die hij/zij leuk en/of goed vind. Verbreding komt met de tijd, en dat is helemaal niet erg.


Het idee achter je verhaal is goed, maar helaas zal het in de praktijk niet zo lopen. De enige verbreding die plaatsvindt is dat er meer mensen naar hardstyle luisteren doordat het genre steeds toegankelijker wordt gemaakt door artiesten zoals de WP. De verbreding die we zoeken, namelijk dat de luisteraars zich in het genre verdiepen en echt iets om de scene gaan geven, die blijft uit. Het probleem is dat die nieuwe luisteraars niets om de scene geven en zodra er een nieuwe hype komt zullen ze hardstyle weer de rug toekeren. Ik voorspel dan ook iets soortgelijks als wat er in 2006-2008 is gebeurd: De liefhebbers van early hardstyle worden door hun eigen scene in de steek gelaten. En dat gaat binnen 2 jaar ook gebeuren met de mensen die juist in 2006-2008 zijn begonnen met luisteren. De mainstream wordt alleen maar softer en softer en ik vind eigenlijk dat ze nu op het randje van hardstyle balanceren. Aan de andere kant wordt de raw hardstyle alleen maar rauwer en blijft er weinig over van de échte melodieuze hardstyle, die zowel hard als melodieus is. Oftewel de sound waar ik verliefd op ben geworden.

Lyst schreef:
Wat jullie van dit soort platen vinden moet je zelf weten, maar dat mn nichtje van amper 15 met Wasted Penguinz platen op haar roze gepimpte blackberry loopt, tussen de Justin Bieber tracks en het overhypte top40 spul, geeft voor mij voldoende welke kant WP de hardstyle optrekken.


En dat is het praktijkvoorbeeld wat mijn verhaal bevestigd.

Ach, het interesseert mij gelukkig geen bal. Ik luister sinds 2001 naar hardstyle, heb in 2005 een uitstapje gehad naar hard dance en daarna UK hardcore en sinds 2007 ben ik weer terug bij hardstyle en daar blijf ik nu ook wel. Ik vind de 'scene' nog altijd de goede kant op ontwikkelen en hoe meer variatie er komt (ervanuitgaande dat 'jouw' hardstyle blijft bestaan ondanks je doemdenken), hoe beter. En hoe groter hardstyle wordt, al wordt het een toegankelijker genre, hoe beter ik het vind.

Het probleem wat je beschrijft, vind je in alle genres in een of andere vorm. Er zijn zat mensen die maar een paar bands echt leuk vinden. Die vallen dan wel binnen een enorm genre (rock bijvoorbeeld), maar de rest is minder goed. Datzelfde hebben jij en Lyst en een aantal anderen. Kut voor je, maar het maakt je geen betere hardstyle liefhebber dan anderen en het maakt de andere producers niet slechter, je vindt alleen een subset leuk. Nou, geniet daarvan en zorg ervoor dat die blijft bestaan. :)

Ik kan nog steeds genieten van de hele oude early en als er nu een plaat uitkomt met superdikke reversed bass, ben ik heul blij, maar het nieuwe werk kan me gelukkig ook bekoren, als het maar goed geproduceerd is. En acceptabele productiekwaliteit zie ik toch wel steeds vaker langskomen, onder andere in WP, Krusaders, Neilio, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:21 
 
Artiest

Far From Reality, intro heeft echt vette sfeer, kick komt er een keer beter uit dan normaal bij WP. Geen lange break met zingende nonnen of wat dan ook. Lekkere melo, maar synth stapt er iets te veel uit imo. Overall een 7.

Melacnholia, intro boeit me niet echt, Vocals kunnen me ook niet bekoren. Break ook niet, de melo vind ik erg tof, met een typische Wasted Penguinz rolletje erin. Kick mag ook hier wat meer kracht gebruiken in de punch, maar het is niet zo erg dat je er niets meer van hoort.

Een mindere release van de WP in mijn ogen, ik vond de releases hiervoor wat meer hebben, maar alsnog wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
katamaran schreef:
'Melancholia' klinkt als een enge darminfectie waar je ongelooflijk van moet schijten , en zo klinken beide tracks ook. Zou het nooit wat gaan vinden, achja, als andere er blij van worden. :)


Steel mijn gedachten niet aub! -.-

Kan er niets aan doen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Het idee achter je verhaal is goed, maar helaas zal het in de praktijk niet zo lopen. De enige verbreding die plaatsvindt is dat er meer mensen naar hardstyle luisteren doordat het genre steeds toegankelijker wordt gemaakt door artiesten zoals de WP. De verbreding die we zoeken, namelijk dat de luisteraars zich in het genre verdiepen en echt iets om de scene gaan geven, die blijft uit. Het probleem is dat die nieuwe luisteraars niets om de scene geven en zodra er een nieuwe hype komt zullen ze hardstyle weer de rug toekeren. Ik voorspel dan ook iets soortgelijks als wat er in 2006-2008 is gebeurd: De liefhebbers van early hardstyle worden door hun eigen scene in de steek gelaten. En dat gaat binnen 2 jaar ook gebeuren met de mensen die juist in 2006-2008 zijn begonnen met luisteren. De mainstream wordt alleen maar softer en softer en ik vind eigenlijk dat ze nu op het randje van hardstyle balanceren. Aan de andere kant wordt de raw hardstyle alleen maar rauwer en blijft er weinig over van de échte melodieuze hardstyle, die zowel hard als melodieus is. Oftewel de sound waar ik verliefd op ben geworden.

Wil wel reageren, maar niet te ver offtopic gaan dus hier verder:
algemeen/discussie-topic-t11071-300.html#p636593

Meph0 schreef:
Ik kan nog steeds genieten van de hele oude early en als er nu een plaat uitkomt met superdikke reversed bass, ben ik heul blij, maar het nieuwe werk kan me gelukkig ook bekoren, als het maar goed geproduceerd is. En acceptabele productiekwaliteit zie ik toch wel steeds vaker langskomen, onder andere in WP, Krusaders, Neilio, etc.

Sorry ik moest lachen. Als je het over productiekwaliteit hebt, dan denk ik aan mensen als Showtek of The Machine. En ga niet beginnen over smaak, want ik vind Showtek tegenwoordig ook vaak niets aan, maar productietechnisch gezien zijn ze een van de besten in de scene. Producers als Krusaders en Neilio zijn naast dat het meer van hetzelfde is, ook nog eens op productiekwaliteit minder dan de gevestigde orde als Wildstylez, Noisecontrollers etc. En ook daar houd ik niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sorry ik moest lachen. Als je het over productiekwaliteit hebt, dan denk ik aan mensen als Showtek of The Machine. En ga niet beginnen over smaak, want ik vind Showtek tegenwoordig ook vaak niets aan, maar productietechnisch gezien zijn ze een van de besten in de scene. Producers als Krusaders en Neilio zijn naast dat het meer van hetzelfde is, ook nog eens op productiekwaliteit minder dan de gevestigde orde als Wildstylez, Noisecontrollers etc. En ook daar houd ik niet van.

Dat het minder is dat gevestigde namen als Headhunterz, Showtek, Wildstylez en Noisecontrollers hoor je me niet ontkennen, die leveren pareltjes af qua productie (en muziek in mijn ogen, maar daar valt idd niet over te twisten). Van een flink aantal upcoming artiesten echter is het zeker op een acceptabel niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 13:58 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Wat jullie van dit soort platen vinden moet je zelf weten, maar dat mn nichtje van amper 15 met Wasted Penguinz platen op haar roze gepimpte blackberry loopt, tussen de Justin Bieber tracks en het overhypte top40 spul, geeft voor mij voldoende welke kant WP de hardstyle optrekken.

xd

Dat is wel erg schattig..

Al moet ik zeggen dat deze nummers bij mij ook in de smaak vallen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 14:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Lyst schreef:
Sorry ik moest lachen. Als je het over productiekwaliteit hebt, dan denk ik aan mensen als Showtek of The Machine. En ga niet beginnen over smaak, want ik vind Showtek tegenwoordig ook vaak niets aan, maar productietechnisch gezien zijn ze een van de besten in de scene. Producers als Krusaders en Neilio zijn naast dat het meer van hetzelfde is, ook nog eens op productiekwaliteit minder dan de gevestigde orde als Wildstylez, Noisecontrollers etc. En ook daar houd ik niet van.

Dat het minder is dat gevestigde namen als Headhunterz, Showtek, Wildstylez en Noisecontrollers hoor je me niet ontkennen, die leveren pareltjes af qua productie (en muziek in mijn ogen, maar daar valt idd niet over te twisten). Van een flink aantal upcoming artiesten echter is het zeker op een acceptabel niveau.

Sorry ik had het woordje acceptabel over het hoofd gezien, omdat je het de zin ervoor nog over goed had :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melancholia is echt vet :$

Het andere is niets speciaal

(L)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle