Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je hebt wel enigszins een punt, maar toch trek ik het in twijfel of de muren net zo veel trillen als bij andere nummers (metaphorically speaking), want ik kan dit nummer thuis vrij hard zetten, zonder dat er een overkill aan bass komt. Ik draaide zelfs even aan de bassknop om te kijken of ie niet iets dichtgedraaid stond. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 14:39 
 
Hardtraxxer

heerlijke release :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 14:59 
 

Ik heb een prima subwoofer daar zal het niet aan liggen. Ik denk dat het aan het feit ligt dat ik normalitair een Dj thera, of the machine heb opstaan..En het nu, nogal zacht klinkt. Lijkt me nogal logisch.
Ik zei er ook bij dat het mijn mening is, als je alleen naar scantraxx en dergelijke luisterd heeft dit inderdaad een prima bass. Ieder zijn mening hé ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Je hebt wel enigszins een punt, maar toch trek ik het in twijfel of de muren net zo veel trillen als bij andere nummers (metaphorically speaking), want ik kan dit nummer thuis vrij hard zetten, zonder dat er een overkill aan bass komt. Ik draaide zelfs even aan de bassknop om te kijken of ie niet iets dichtgedraaid stond. :P


Kijken of de muren trillen werkt ook niet, je moet een leeg flesje op je bureau zetten en dan kijken hoe snel hij omvalt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle